Mihin on kaikki hyvät miehet menneet?
Helsingissä tuntuu että olen käynyt jo koko ikäluokkani läpi. Pelkkiä epäonnistujia, riippuvaisia, naisvihaajia, mt-ongelmaisia tai sitten niillä edustavilla miehillä on kaikilla joku 10 naista yhtä aikaa! Siis ihan sairasta. Olen nätti 28v korkeastikoulutettu nainen. Auttakaa!
Kommentit (245)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on hauskaa, että naiset aina rakastaa mainita oman korkeakoulutuksen. Suurinta osaa miehistä ei kiinnosta pätkääkään sun koulutus, vaikka sua kiinnostaa sen miehen koulutus.
Kyllä. Itse korkeakoulutetuna ja hyvätuloisena miehenä en mainitse koulutus- ja tulotasoani Tinderissä/muuten, koska haluaisin tulla hyväksytyksi ihan omana itsenäni, eikä pinnallisilla arvoilla. Kerron kyllä, että voitais tavata vaikka mielenosoituksessa ihmisoikeuksien puolesta tai jossain kulttuuritapahtumassa (ei mikään Coldplay). <3
Aamu on kiva aloittaa vitsejä lukemalla :D
Korostamalla kulttuuriharrastuneisuutta sekä yleensä sivistyneisyytä ja empatiahalua on kyllä itsellä deittien kokonaistaso kohonnut huimasti! Myöhemminkin ehtii sitten sen cv:n katsoa.
Ei tarvitse niitä providermiestä etsiviä kuratoida. :)
Kukaan mies ei tykkää siitä, että niputat kaikki miehet huonoiksi väittämällä, ettei hyviä miehiä enää ole. Tuo on yksi pahimmista turnoffeista hyvillekin miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on hauskaa, että naiset aina rakastaa mainita oman korkeakoulutuksen. Suurinta osaa miehistä ei kiinnosta pätkääkään sun koulutus, vaikka sua kiinnostaa sen miehen koulutus.
Kyllä. Itse korkeakoulutetuna ja hyvätuloisena miehenä en mainitse koulutus- ja tulotasoani Tinderissä/muuten, koska haluaisin tulla hyväksytyksi ihan omana itsenäni, eikä pinnallisilla arvoilla. Kerron kyllä, että voitais tavata vaikka mielenosoituksessa ihmisoikeuksien puolesta tai jossain kulttuuritapahtumassa (ei mikään Coldplay). <3
Jeep! Tämä "itse korkeakoulutettuna ja hyvätuloisena miehenä" tyyppi on kyllä parhaita sketsihahmoja. Naisia riittää, mutta silti päivystää palstalla 24/7.
Inkkelien voimafantasiat ovat palstan parasta viihdettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useita syitä:
- Mielipiteiden polarisoituminen. Osa tehnyt jostain oikeasti aika pienestä asiasta (esim. politiikasta) kynnyskysymyksen joka estää parisuhteen.
Todellakin on hyvä, että estää. Oikeistopopulistit/fascistit nyt saavat seurustella ihan keskenään. Ne on suuria niitä arvokysymyksiä, joista ei jousteta yhtään.
Ja meillä on vain yksi ääripää ja se on äärioikeisto. Muut tekevät nämä valinnat lopulta, sillä porukalla ei ole varaa.
Vuonna 2015 poliittiset mielipiteet olisivat estäneet parisuhteen muodostumisen, vaikka tänä päivänä kaikki puolueet ovat asioista samoilla linjoilla. Olisit heittänyt hyvästi täydelliselle puolisolle ja muutaman vuoden päästä olisin tajunnut olleesi väärässä ja tämän takia jäänyt myös yksin. Järkevää? Ei.
Tuollainen kiihkoaminen on hyvä esimerkki juuri siitä, miksi ihmiset ovat nykyään enemmän yksi ja miksi hyviä puolisoehdoikkaita on oikeasti merkittävästi vähemmän kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainaki oon täällä kotonani Oulussa. Ei Tsadissa oo hyviä miehiä sulle niin lähe pois sieltä.
Tässä on se ratkasu AP:lle. Hittojako jäät sinne jumimaan kun muualla on elämää.
Jos olet käynyt koko ikäluokkasi läpi, eikä hyviä miehiä löytynyt, niin ehkä sun kannattaisi vaan luovuttaa?
Itse deittailin pari vuotta pk-seudulla, ennen kuin löysin elämäni rakkauden. Tapasin tuona aikana monta hyvää miestä, mutta erinäisistä syistä asiat ei vaan heidän kanssaan edenneet.
Eli en siis pysty allekirjoittamaan väitettäsi että hyviä miehiä ei ole, mutta ehkäpä "hyvä mies" tarkoittaa minulle eri asiaa kuin sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useita syitä:
- Mielipiteiden polarisoituminen. Osa tehnyt jostain oikeasti aika pienestä asiasta (esim. politiikasta) kynnyskysymyksen joka estää parisuhteen.
Todellakin on hyvä, että estää. Oikeistopopulistit/fascistit nyt saavat seurustella ihan keskenään. Ne on suuria niitä arvokysymyksiä, joista ei jousteta yhtään.
Ja meillä on vain yksi ääripää ja se on äärioikeisto. Muut tekevät nämä valinnat lopulta, sillä porukalla ei ole varaa.
vasemmistomellakat (kuten vaikka hampurin G20 Welcome to Hell) ei ole ääripää?
Ehkä ne hyvät miehet tunnistavat ap:ssä jotain mikä ei vetoa heihin?
Vierailija kirjoitti:
Jos olet käynyt koko ikäluokkasi läpi, eikä hyviä miehiä löytynyt, niin ehkä sun kannattaisi vaan luovuttaa?
Itse deittailin pari vuotta pk-seudulla, ennen kuin löysin elämäni rakkauden. Tapasin tuona aikana monta hyvää miestä, mutta erinäisistä syistä asiat ei vaan heidän kanssaan edenneet.
Eli en siis pysty allekirjoittamaan väitettäsi että hyviä miehiä ei ole, mutta ehkäpä "hyvä mies" tarkoittaa minulle eri asiaa kuin sinulle?
No minä ja itseasiassa kaikki kaverini, 5 kappaletta, todistavat ap:n sanomaa siitä että stadissa hyviä miehiä ei yksinkertaisesti ole. En tiedä onko joskus ollut toisin mutta näin se on ollut ainakin vuodesta 2018 jolloin aloin 18 vuotiaana aktiivisesti deittailemaan.
Aina kun hyvä mies on aikonut AP:ta lähestyä sen kaverit on sille sanonu "älä hyvä mies tuota yritä, rikot vaa ittes"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä ja itseasiassa kaikki kaverini, 5 kappaletta, todistavat ap:n sanomaa siitä että stadissa hyviä miehiä ei yksinkertaisesti ole. En tiedä onko joskus ollut toisin mutta näin se on ollut ainakin vuodesta 2018 jolloin aloin 18 vuotiaana aktiivisesti deittailemaan.
Tilastollisesti ajateltuna sinun kaveripiirissä on jotain vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä mies on oksymoroni. Samoin kuin fiksu persu.
miehet ajattelevat naisista samoin, ehkä juuri näiden kommenttien vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeep! Tämä "itse korkeakoulutettuna ja hyvätuloisena miehenä" tyyppi on kyllä parhaita sketsihahmoja. Naisia riittää, mutta silti päivystää palstalla 24/7
Onhan täällä koulutettuja, hyvätuloisia naisiakin jotka harrastaa 10-20 vuotta nuorempia miehiä.
Mitä niistä mieltä?
-eri
Itse kokeilin Tinderiä ja deittailua pari vuotta sitten ja kyllä se oli melkoinen friikkisirkus mitä siellä oli tarjolla. Matcheja ja treffikutsuja sateli, mutta suurimman osan sai karsia heti suorilta pois ja lähestulkoon kaikki loputkin hetken tutustumisen jälkeen. Kourallinen mukavanoloisia miehiä jäi käteen, mutta ei heidänkään kanssa vaan löytynyt sitä kemiaa.
Hupiahan tuo oli, mutta ei sitä jaksanut kovin kauaa. Mieluummin olen nirso, kuin teen kompromissejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeep! Tämä "itse korkeakoulutettuna ja hyvätuloisena miehenä" tyyppi on kyllä parhaita sketsihahmoja. Naisia riittää, mutta silti päivystää palstalla 24/7
myönnät olevasi matalakoulutettu ja huonotuloinen nainen jolla ei ole miehiä, eikä tule olemaan?
virkistävää vaihtelua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teitä on 6 naista, eikä yksikään ole saanut itselleen hyvää miestä, vaikka olette yrittäneet vuodesta 2018?
Jeesus mitä luusereita te olette. Lähestulkoon kaikki tuntemani 20-30 v naiset ovat parisuhteissa hyvien tai vähintäänkin ihan ok tasoisten miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tekeekään sinusta hyvän naisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastollisesti ajateltuna sinun kaveripiirissä on jotain vikaa.
Koronavuodet menny opiskellen kotona ja nyt ap ihmettelee kun ei ole tavannut hyviä miehiä? Eikö ne tulleet hakemaan kotoa? Voi että mitä paskoja.
Patikoimassa, kokkauskurssilla, tanssikurssilla, meditointiretriitissä, museoissa, teatterissa, vapaaehtoistyössä...