Mihin on kaikki hyvät miehet menneet?
Helsingissä tuntuu että olen käynyt jo koko ikäluokkani läpi. Pelkkiä epäonnistujia, riippuvaisia, naisvihaajia, mt-ongelmaisia tai sitten niillä edustavilla miehillä on kaikilla joku 10 naista yhtä aikaa! Siis ihan sairasta. Olen nätti 28v korkeastikoulutettu nainen. Auttakaa!
Kommentit (245)
Täällähän sitä ollaan! Tämä päivä mennyt kirjallisia töitä tehdessä, siivotessa ja nyt illalla vielä olen menossa leffaan. Ihan rauhallista olemista vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ne on lauantai saunassa.
Joo mun mies meni just saunaan.
Mitä ap nämä edustavat miehet ovat sinulle? Mitä tarkoittaa edustava mies ominaisuuksiltaan?
Täällä kotona minä olen.Syön suklaa nougat jäätelöä. Meillä on välimatkaa 600km niin ei ehkä tänään vielä tavata. m38
Jos tuntuu, että vika on kaikissa muissa, on vika yleensä itsessä. Huono nainen karkottaa hyvät miehet.
Ilmeisesti hyvät naiset ovat menneet Hesaan ja hyvät miehet jäi sinne Perähikiälle.
Where Have All The Good Men Gone...
Vierailija kirjoitti:
Jos tuntuu, että vika on kaikissa muissa, on vika yleensä itsessä. Huono nainen karkottaa hyvät miehet.
Juuri näin. Jos kaikilla miehillä on jotain ongelmia, kun nainen itse mielestään on virheetön, niin ongelma on silloin peilikuvassa. Joku näitä miehiä toistuvasti houkuttelee ja ilmeisesti jopa tapaa?
Vierailija kirjoitti:
Oletko neitsyt kanssa sitte varmasti?
Ei se voi olla kun on käynyt koko ikäluokkansa läpi, aloituksessa lukee.
Koulutuksellasi ei ole miehille merkitystä.
Se, että miehen koulutus ja palkka on teille naisille tärkeää ei tarkoita, että miehiä kiinnostaisi teidän turhat paperit ja ammattinimikkeet.
Ap hyvä, täällä Treella ei pääse edes sinne treffeille. Ei vaan ole vapaita miehiä missään, deittiapissa pari samaa naamaa. Olkaa tyytyväisiä pk-seudulla että on ylipäätään miehiä.
Oletko AP neitsyt? Aika koomista naisilta harrastaa irtoseksiä nuorena ja sitten valittaa, kun eivät saa kunnon miestä.
Kunnon miehet ei tyydy biletyttöihin.
Minä olen täällä kotona.