Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin on kaikki hyvät miehet menneet?

Vierailija
06.01.2024 |

Helsingissä tuntuu että olen käynyt jo koko ikäluokkani läpi. Pelkkiä epäonnistujia, riippuvaisia, naisvihaajia, mt-ongelmaisia tai sitten niillä edustavilla miehillä on kaikilla joku 10 naista yhtä aikaa! Siis ihan sairasta. Olen nätti 28v korkeastikoulutettu nainen. Auttakaa!

Kommentit (245)

Vierailija
141/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mihinkään ole menneet. Katso peiliin. Sieltä näet syyn miksi hyvät miehet pysyvät pois läheltäsi.

Vierailija
142/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska AP viimeksi lähestyit kiinnostavan oloista sinkkumiestä?

Jos ei mies uskalla minua lähestyä, en halua häntä vetää perässäni koko suhteen ajan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on kumma kun ei nätti 28v. nainen saa miestä. Luulisi miehiä olevan jonoksi? Luulisi normaaleja miehiä kaunis nainen kiinnostavan?

Vierailija
144/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kuinka moni lääkärimies seurustelee jonkin muun kuin lääkärinaisen tai vastaavan kanssa?"

En osaa sanoa, kun en tiedä onko koskaan tilastoitu, mutta sen tiedän, että kun miehellä on riittävän sopiva status, niin lähestulkoon naisen kuin naisen reidet aukeavat helposti.

Mahdollisesti näin. Lääkärimies kuitenkin valitsee itsensä tasoisen naisen eikä mitään pelkän amiksen käynyttä sutturaa vaikka miten reiden aukeaisivat. On varaa valita, niin valitsee sitten parhaan.

Vierailija
145/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulutus on hieno juttu, mutta jos jo valmiiksi huokuu asennetta, että on akateeminen korkeasti koulutettu kaupunkilaisnainen, joka tietää arvonsa (matalammin koulutetut ja rumat älkööt vaivautuko), niin ei sinua kukaan sellainenkaan halua lähestyä, joka olisi sinun itsesi mieleen.

En lukenut aloitusta, mutta ehkäpä koulutustason mainitseminen on samalla tavalla ennakoivaa suojautumista, kuin meillä miehillä jonkinlainen ikä- ja painohaarukka? Kyllähän nyt jokainen fiksu ihminen tietää jo kokemuksesta, ettei korkea koulutus välttämättä takaa, että ihminen olisi jotain muuta kuin aivan tavallinen pulliainen.

Vierailija
146/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ikävä kyllä varattu. Mutta älä hätäile, ties vaikka olen markkinoilla kohta taas.

Vierailija
147/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on kumma kun ei nätti 28v. nainen saa miestä. Luulisi miehiä olevan jonoksi? Luulisi normaaleja miehiä kaunis nainen kiinnostavan?

No sanopa muuta! Mistä niitä normaaleja miehiä sitten löytyy?? Sitähän minä tässä kyselen saamatta toistaiseksi kovinkaan vakuuttavia vastauksia.

Ap

Vierailija
148/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa kuva.

Ai et voi.

Niinpä. No se syy hyvien miesten katoamiseen on sit selvä.

Vierailija
149/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täällä hyvä mies, on ollut kohta 20 vuotta. Tuskin on lajinsa viimeinen. Ja onneksi onkin, en sopisi yhtään nykymaailmaan, mitä kumppanin hakuun tulee. Se vaikuttaa lähinnä vaativalta ja vihamieliseltä. 

Vierailija
150/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitit itse että olet käynyt koko oman ikäluokkasi läpi, eikä hyviä miehiä löytynyt. No mitä sinä luulet että me täällä vauvalla voimme tehdä tälle asialle? Oletatko että me vauva.fi:n mammat voimme muuttua hyviksi miehiksi sinulle 😀?

Jos ei hyviä miehiä kerran löydy, niin sitten niitä ei löydy. That's it. Oletko harkinnut lesboksi alkamista, tai ihan vaan luovuttamista?

Olen hetero, eikö se käynyt viestistäni ilmi?

Täällä kyseltiin taas minkä näköinen mies kelpaa. No hyvin monenlainen! Katseenkestävä, sellainen jota kehtaa esitellä suvulle ja kavereille, treenattu kuten minäkin, kivat kasvot. Ihan tavallinen mies.

Ap

Ok. No mikä sun ongelma tässä nyt varsinaisesti on? Miksi sinä et lähesty tuollaisia miehiä, vaan sen sijaan käytät aikaasi ja energiaasi valittamalla vauvalla?

Ja jos siis olet jo tuollaisia miehiä lähestynyt, niin miksei ne miehet halunneet sinua? Kertoivatko he syytä?

Vierailija
151/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sanopa muuta! Mistä niitä normaaleja miehiä sitten löytyy?? Sitähän minä tässä kyselen saamatta toistaiseksi kovinkaan vakuuttavia vastauksia.

Ap

Miehet eivät kiinnostu sinusta. Ulkonäkö ja käytös kiikastaa. Olet kova, tylsä, puhumaton ja arvioit kanssaihmisiä alempiarvoisiksi?

Vierailija
152/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletan että sinulla on naispuolisia ystäviä, joilla on normaali mies? Miksi sinä et kysy näiltä ystäviltäsi että mistä he löysivät miehensä, kun selkeästi olet itse täysin kyvytön asiassa?

Vierailija
153/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei AP ole oikeasti nätti, hänellä on vaan jotenkin täysin häiriintynyt käsitys omasta ulkonäöstään.

Jos hän olisi oikeasti nätti, hänellä ei olisi näin isoja ongelmia saada miestä. 

Vierailija
154/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei mies uskalla minua lähestyä, en halua häntä vetää perässäni koko suhteen ajan.

Ap

Luultavasti käytöksesi on sellainen ettei miehet lähesty?

Vierailija
155/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta jos ne miehet joista sinä olet kiinnostunut eivät lähesty sinua (kuten ymmärsin tilanteen tällä hetkellä olevan), etkä sinä myöskään lähesty heitä, niin miten ihmeessä sinä koskaan voisit saada tuollaisen miehen?

Vierailija
156/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei AP ole oikeasti nätti, hänellä on vaan jotenkin täysin häiriintynyt käsitys omasta ulkonäöstään.

Jos hän olisi oikeasti nätti, hänellä ei olisi näin isoja ongelmia saada miestä. 

Sanoinko etten saa miestä? Päinvastoin, välillä ollut jonoksi asti. MUTTA kun kaikista paljastuu jotain vakavia puutteita joista jo aloitusviestissäni kerroin. Ei se määrä vaan LAATU.

Ihan vain viimeisin esimerkki. Mies oli korkeastikoulutettu, kivannäköinen, lihaksikaskin vaikkei se ole niin tärkeää, mutta neljänsillä treffeillä kävi ilmi, että käyttänyt jo monta vuotta amfetamiinia. Puheista saattoi päätellä että välillä meni kaksi kertaa viikossa vaikka oli kuulemma vain viihdekäyttöä.  En halunnut jatkaa koska itse en käytä muuta kuin alkoholia.

Ap

Vierailija
157/245 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulutus on hieno juttu, mutta jos jo valmiiksi huokuu asennetta, että on akateeminen korkeasti koulutettu kaupunkilaisnainen, joka tietää arvonsa (matalammin koulutetut ja rumat älkööt vaivautuko), niin ei sinua kukaan sellainenkaan halua lähestyä, joka olisi sinun itsesi mieleen.

Jo alussa tuli selväksi, että AP arvioi muita ihmisiä "epäonnistujiksi". AP taitaa ilkeä ja arvosteleva eikä lainkaan kivaa seuraa.

Vierailija
158/245 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko miettinyt että miehet ajattevat samoin sinusta? Olet pelkkä perässä vedettävä kustannuserä.

Vierailija
159/245 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on pk seudulla. Hyviä miehiä on vähän ja ne menee heti. Muutin tänne 18 vuotiaana ja kerran olen lyhyesti seurustellut. Olen ihan tavallinen kiva perusnätti nainen,en mikään superkaunotar. Kaikki ihmettelee missä mättää kun ei vaan löydy seurustelukumppania. Naiset ja miehet elää myös nykyään niin eri maailmoissa. Miehiä on paljon maaseudulla ja naisia kaupungeissa. Kaupungeissa asuvilla miehillä taas on helppoa löytää seuraa varsinkin yliopistokaupungeissa.

N27

Vierailija
160/245 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki hyvät miehet on mennyt naimisiin, ja perustaneet perheet, ja samoin kaikki vaimot on löydetty. jäljellä on vain ylijäämä. oletko ajatellut ostaa kissaa, ettet olisi ihan yksin tutkintojesi kanssa?