Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin on kaikki hyvät miehet menneet?

Vierailija
06.01.2024 |

Helsingissä tuntuu että olen käynyt jo koko ikäluokkani läpi. Pelkkiä epäonnistujia, riippuvaisia, naisvihaajia, mt-ongelmaisia tai sitten niillä edustavilla miehillä on kaikilla joku 10 naista yhtä aikaa! Siis ihan sairasta. Olen nätti 28v korkeastikoulutettu nainen. Auttakaa!

Kommentit (245)

Vierailija
201/245 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patikoimassa, kokkauskurssilla, tanssikurssilla, meditointiretriitissä, museoissa, teatterissa, vapaaehtoistyössä...

Kirjastoissa, kirjakaupoissa, itsensäkehittämiskursseilla

Vierailija
202/245 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan mies ei tykkää siitä, että niputat kaikki miehet huonoiksi väittämällä, ettei hyviä miehiä enää ole. Tuo on yksi pahimmista turnoffeista hyvillekin miehille.

Ketju olisi jo poistettu ja ennen sitä ap olisi haukuttu naisia vihaavaksi inceliksi, jos mies olisi kirjoittanut vastaavasti naisista. Mitään tasoja ei palstanaisten mielestä ole olemassa, kunnes on tarkoitus halventaa miehiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/245 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kotona olen. Mua ei kiinnosta suhde yhtään. Yksin on parempi olla.

Vierailija
204/245 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ajattelen olevani kunnon mies. 

-Valmistun täystyöllistävälle alalle ensi kuussa ja opiskelen yliopistossa toista tutkintoa samassa

-Teen monenlaista vapaaehtoistyötä

-Syön herkkuja vain kerran viikossa ja panostan kehittävään liikuntaan

-Huomioin puolituttuja kavereita syntymäpäiväonnitteluilla, huumorilla jne.  

-En ole lyhyt

Mutta loppujen lopuksi ulkonäkö on kaikkein tärkeintä ja vieläpä se geneettinen ulkonäkö. Ties miten monta kertaa olen varannut yökerhossa mikin kahdelle karaokessa ja kukaan ei tule laulamaan kanssani tai edes taputa. Useamman kerran naiset ovat tulleet samaan huoneeseen ja sanoneet, että "täällä ei ole ketään". Kerran sanoin vitsillä takaisin, että olenhan minä täällä.

Muutama viikko sitten nainen lähestyi minua kaverisivulla ja nyt sai jonkun hepulin eikä enää haluakaan tavata ensimmäistä kertaa. Olin viimeksi treffeillä kesällä 2022 yksinhuoltajan kanssa, joka koko ajan valitti elämästään eikä kysynyt minulta mitään. 

Uuden vuoden aattona serkkuni piti puhelimessa puhuttelun siitä, miten tasokas kuulemma olen ja että vähempään ei kannata tyytyä. 

Kuvittelin kaverini kanssa asioiden helpottuvan 35+ vuotiaana, mutta oikeasti asia oli päinvastoin. Jostain pitäisi saada 20 vuotiaalle kollille aikamiehen itseluottamus ja pelisilmä, että voisi tehdäkin sillä nuoruudella jotain. 

Vierailija
205/245 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patikoimassa, kokkauskurssilla, tanssikurssilla, meditointiretriitissä, museoissa, teatterissa, vapaaehtoistyössä...

LOL. Nämä ovat kaikki naisten aktiviteetteja paitsi patikointi, jota harrasta tasaisesti sekä 50-70 vuotiaat miehet että naiset.

Vierailija
206/245 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL. Nämä ovat kaikki naisten aktiviteetteja paitsi patikointi, jota harrasta tasaisesti sekä 50-70 vuotiaat miehet että naiset.

No siitä voit päätellä kuinka vähän niitä kunnon miehiä on, kun noissa aktiviteeteissa on aina vain kourallinen miehiä.

Vierailija
207/245 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus ajattelen olevani kunnon mies. 

-Valmistun täystyöllistävälle alalle ensi kuussa ja opiskelen yliopistossa toista tutkintoa samassa

-Teen monenlaista vapaaehtoistyötä

-Syön herkkuja vain kerran viikossa ja panostan kehittävään liikuntaan

-Huomioin puolituttuja kavereita syntymäpäiväonnitteluilla, huumorilla jne.  

-En ole lyhyt

Onko alasi akateeminen? Vai oletko vasta valmistumassa akateemiseksi?

Oletko liikunnasta huolimatta hiukan plösö ja onko lihaksia ollenkaan?

Et taida olla pitkäkään?

Kuulostaa että olet joka tavalla keskitason tylsä mies.

Vierailija
208/245 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm onpas osin todella toksista keskustelua, toisilla on ajatus, mutta ei hienostuneisuutta sen julkaisuun.

toiset vaan pamauttaa narsistisen mielipiteensä.

Itse keski ikäinen ukon rötväke, joka on ulkona kaikilta markkinoilta, mutta on myös ollut aikaa ajatella tätä mailmaa.

On totta että koulu aikana ne "hyvät" ovat näkyvissä, myös ne tavalliset ovat näkyvissä mutta noh tavallisia.

Itse olin se adhd tollo  joka ei ollut edes vaihtoehtona.

Mutta tilannehan muuttuu kun koulut loppuu,  edelleenkin kouluttautuvat hyvät ovat samoissa tiloissaan ja tavikset  siellä omissaan,  ja ne luokat jota minä edustan ovatkin jo sitten töissä  jossain takahikiän pajalla, ja tekevät niitä omia juttujaan.

Hyvin koulutetut ja hyvin toimeentulevat, voivat olla onnellisia asemassaan yhteiskunnassa mutta voivat myös sisäisesti voida  suoritusyhteiskunnassa pahoin. Ja täten ajautua helposti esimerkiksi päihteiden viihdekäyttöön.

Ne tavalliset, voivat myös menestyä ja olla ihan yhtä fiksuja, mutta  kun kyseessä on valta osa, niin joukkoo mahtuu molemmat ääripäät. kuka sitten ikinä on ajatellutkaan mikä on tavallinen, joutuu ajattelemaan sen uudelleen jos siirtyy toiseen kulttuuriin, pitää kuitenkin muistaa että suomi 5.6M ihmisen väkiluvullaan on todella pieni maa.

No ne adhd rällääjät takapulpeteistaan on  sitten hyvinkin värikästä sakkia, osasta tulee vankilan täytettä, madonruokaa ja menestyjiä, ihan kaikkea yhteiskunnan sisällä mihin ei korkeakoulutusta vaadita,  saattaahan näitä sankareita näkyä kansanedustajissakin, mikä sinäänsä sopivaa.

Itselle iso virhe aikoinaan oli että kun olin maskuliininen nuori savuton ja päihteetön, mutta en kovinkaan siisti enkä sosialisesti hyvä, kuvittelin olevani jotenkin "hyvä mies" ja jotenkin  parempi kun nämä alkoholi seksi raveltäjät, siinnä olin sinäänsä hyvin väärässä, en tajunnut viellä kymmeneen vuoteen kuinka tavallinen olen, meitä on tässäkin maassa satoja tuhansia.

Olen työnipuolesta päässyt käymään muunmuassa shanghaissa jossa pelkästään oli silloin jo 25M ihmistä ...

Suvaitkaa ihmiset toisianne. toisten ihmisten seksualisuus on erilaista kun toisten, samoin sen tarve.

parisuhde voi olla paljon muutakin, se ottaa ja antaa mutta se on oikeasti sitä elämä, sen raadollisuudessaan.

Mailma on todella raadollinen paikka, ja  kilpailu on kovaa, kunnioitus täytyy ansaita, tai  tulla toimeen sillä mitä on.

Ihanteiden metsästäminen on sinällään mahdollisesti koko elämän kestävä matka, jos sen ihanteen saa kiinni, mitä sitten? Muuttuuko ihanne vai muuttuuko elämä? pelkkä verojen maksaminen ei ole riittävän virikkeellinen matka, ajasta iäisyyteen.

Pitäkää kiinni ihanteistanne ja miettikää haluatteko koskaan oikeasti saavuttaa niitä"

Odd

Vierailija
209/245 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siitä voit päätellä kuinka vähän niitä kunnon miehiä on, kun noissa aktiviteeteissa on aina vain kourallinen miehiä.

Jaa että KUNNON mies harrastaa retriittejä ja kokkauskursseja. Onpa ahdasmielistä. Ennemminkin se fiksu kunnonmies osaa nuo asiat ilman mitään kursseja. 

Vierailija
210/245 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, noissa ehdotetuissa on kyllä ihan surkea miehet/naiset-suhde.

Parempia:

- kamppailusali

- metsästyskurssi tai ampumarata

- vapaaehtoinen maanpuolustusharrastus

- akateeminen herrakerho

Vierailija
211/245 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska AP viimeksi lähestyit kiinnostavan oloista sinkkumiestä?

Jos ei mies uskalla minua lähestyä, en halua häntä vetää perässäni koko suhteen ajan.

Ap

Jaa ehkäpä ne kunnonmiehet eivät halua tehdä alotteita, kun nykyään se on kiellettyä seksuaalista ahdistelua. 

Vierailija
212/245 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on hauskaa, että naiset aina rakastaa mainita oman korkeakoulutuksen. Suurinta osaa miehistä ei kiinnosta pätkääkään sun koulutus, vaikka sua kiinnostaa sen miehen koulutus.

Kyllä. Itse korkeakoulutetuna ja hyvätuloisena miehenä en mainitse koulutus- ja tulotasoani Tinderissä/muuten, koska haluaisin tulla hyväksytyksi ihan omana itsenäni, eikä pinnallisilla arvoilla. Kerron kyllä, että voitais tavata vaikka mielenosoituksessa ihmisoikeuksien puolesta tai jossain kulttuuritapahtumassa (ei mikään Coldplay). <3

Aamu on kiva aloittaa vitsejä lukemalla :D

Jeep! Tämä "itse korkeakoulutettuna ja hyvätuloisena miehenä" tyyppi on kyllä parhaita sketsihahmoja. Naisia riittää, mutta silti päivystää palstalla 24/7

On se melkoista käväistä täällä kieltämättä. Ja tragikoomista, kuinka paljon katkeruutta herättää mies, jolla on varaa valita ja tekee sen. Meitäkin on yhä enemmän! Ja siinä olet aivan oikeassa, naisia todellakin riittää valittavaksi. <3

Vierailija
213/245 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa että KUNNON mies harrastaa retriittejä ja kokkauskursseja. Onpa ahdasmielistä. Ennemminkin se fiksu kunnonmies osaa nuo asiat ilman mitään kursseja. 

Hassu, nyt ei puhuta mistään arkitaitoja osaamattomille -kursseista, vaan syventävistä kunnon miehille jotka haluavat kehittää itseään.

Vierailija
214/245 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempia:

- kamppailusali

- akateeminen herrakerho

Seuranhakupaikkoja äijille jotka etsivät äijää.

Vierailija
215/245 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempia:

- kamppailusali

- akateeminen herrakerho

No totta ihmeessä se paikka pitää olla jotain missä on enemmistö miehiä, jos miestä ollaan hakemassa!

Turha ulista ettei miestä löydy, jos sitä etsii jostain marttakerhon räsymattokurssilta.

Toki paikan ei tarvitse olla mikään korostetun maskuliininen, mutta olisi siellä syytä niitä miehiä kuitenkin olla. Tuo alkuperäinen kokkauskurssi jne. lista oli enemmän lista asioista mitä nainen itse haluaisi harrastaa.

Vierailija
216/245 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassu, nyt ei puhuta mistään arkitaitoja osaamattomille -kursseista, vaan syventävistä kunnon miehille jotka haluavat kehittää itseään.

Aivan.Eli siis vaikka kokkauskurssi missä syvennytään italialaisen keittiön saloihin tai vaikkapa salsatunnilla. Itse olen käynyt esim. buddhalaisella meditointikurssilla ja siellä kaikki kohtaamani miehet tuntuivat varsin täysjärkisiltä (täällä oli muuten paljon miehiä!). Yleensäkin miehet, jotka pyrkivät itsensä kehittämiseen ja panostavat omaan henkiseen kasvuun ovat niitä parhaita kumppaneita.

Vierailija
217/245 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt heilahti reilusti toksisen feminiinisyyden puolelle. Kunnon mies on siis mies, joka käyttäytyy kuin nainen ja on kiinnostunut täsmälleen samoista asioista kuin nainen?

Vierailija
218/245 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempia:

- kamppailusali

- akateeminen herrakerho

No totta ihmeessä se paikka pitää olla jotain missä on enemmistö miehiä, jos miestä ollaan hakemassa!

Turha ulista ettei mie

Joo, mutta nyt etsitäänkin kunnon miehiä. Ei niitä noista äijäporukoista löydy. Sille on ihan syynsä miksi naiset karttavat noita porukoita.

Vierailija
219/245 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt heilahti reilusti toksisen feminiinisyyden puolelle. Kunnon mies on siis mies, joka käyttäytyy kuin nainen ja on kiinnostunut täsmälleen samoista asioista kuin nainen?

Kuinka, joku voikin väärinymmärtää asian näin... Ei vaan harrastuksista, joissa panostetaan itsensä kehittämiseen ja henkiseen kasvuun. Älykkäiden ihmisten puuhaa sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
220/245 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuinka, joku voikin väärinymmärtää asian näin... Ei vaan harrastuksista, joissa panostetaan itsensä kehittämiseen ja henkiseen kasvuun. Älykkäiden ihmisten puuhaa sukupuoleen katsomatta."

Henkinen kasvu vs. esimerkiksi itselleen uuden taidon opiskelu? Jälkimmäinen on kyllä viisaamman ihmisen puuhaa. Henkinen kasvu tulee normaalisti siinä sivussa.