Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin on kaikki hyvät miehet menneet?

Vierailija
06.01.2024 |

Helsingissä tuntuu että olen käynyt jo koko ikäluokkani läpi. Pelkkiä epäonnistujia, riippuvaisia, naisvihaajia, mt-ongelmaisia tai sitten niillä edustavilla miehillä on kaikilla joku 10 naista yhtä aikaa! Siis ihan sairasta. Olen nätti 28v korkeastikoulutettu nainen. Auttakaa!

Kommentit (245)

Vierailija
241/245 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllä usein mennyt Lidliin, asun myös Helsingissä.

T. Lidl-mies

Kokemusta kahdesta hyvästä miehestä ja molemmat Lidlin asiakkaita. Ehkä tässä on totuuden siemen.

Vierailija
242/245 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu nainen löytää aina hyvän miehen, naisessa on jotain pahasti vialla, jos ei löydä hyvää miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/245 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut enemmän kuin 3 seksikumppania, niin alkaa olemaan liikaa. Vaimo kertoi että hänellä oli ollut 23 ikävuoteen mennessä 4. Tuntui pahalta, mutta kelpuutin kuitenkin kun olin jo pitkään etsinyt ja hän oli ylivoimaisesti paras kun vertasi aikaisempiin treffikumppaneihin.

jos on ollut paljon kumppaneita, niin en usko että pystyy olemaan uskollinen. Jossain vaiheessa se uuden himo iskee taas ja tapahtuu pettämistä tai ero. Joku muu voi ottaa sen riskin, minä en halua.

244/245 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkkuuden resepti on katsella potentiaalisia kumppaneita virheitä etsien. Nimittäin etsivä löytää aina sitä mitä etsii. Jos etsii hyviä puolia ihmisestä, niitäkin löytää. Silloin voi jopa ihastua, vaikka tietää että vikojakin on. Toinen yleinen ongelma on se, että on väärin mennyt käsitys siitä minkälaisen edes voi saada. Ei se nyt ihan niin ole että ihmisistä randomilla tulee pareja niin että ihan epäsuhtaiset ihmiset pariutuisivat keskenään. Tällöin pitäisi olla jokseenkin realistinen käsitys siitä kenen kanssa voisi olla sopusuhtainen pari.

Valitettavasti naisilla on hyvinkin häränpyllyä heittävät kuva itsestään, koska netti on täynnä miehiä, jotka on hyviä kehumaan siirappisesti ja lopulta moni nainen alkaa uskomaan, kun sitä kerran jatkuvasti hänelle sanotaan. Sitten ollaan siinä tilanteessa että oma taso on kuviteltu pilviin, jotan haetaan "samantasoista", mutta päätyykin vain seksiin kerta toisensa jälkeen. Sen

Tämä juuri! Hyvin kirjoitettu. 

Vierailija
245/245 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jos on ollut paljon kumppaneita, niin en usko että pystyy olemaan uskollinen. Jossain vaiheessa se uuden himo iskee taas ja tapahtuu pettämistä tai ero."

Pettäminen tai uskollisuus ovat luonnekysymyksiä, ei kokemuskysymyksiä.