Mihin on kaikki hyvät miehet menneet?
Helsingissä tuntuu että olen käynyt jo koko ikäluokkani läpi. Pelkkiä epäonnistujia, riippuvaisia, naisvihaajia, mt-ongelmaisia tai sitten niillä edustavilla miehillä on kaikilla joku 10 naista yhtä aikaa! Siis ihan sairasta. Olen nätti 28v korkeastikoulutettu nainen. Auttakaa!
Kommentit (245)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kulttuurista. Vaimoni kotimaassa neitsyyden vaaliminen on kunnia-asia. Oli mahtavaa kohdata lopulta nainen, jolle olin ensimmäinen. Miettikääpä asiaa siltä kantilta, että erittäin runsaista seksikokemuksistanne huolimatta, saavutatte nautinnollisen huipun vain harvoin, eli n. 80% naisista ei koskaan saa kokea orgasmia normaalissa yhdynnässä. Ja onhan noita kotimaisiakin neitsyitä tullut kohdattua ja kyllä se seksi on positiivisella tavalla kummallekin er
Minäpä saan yhdynnässä. Aina saanut.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kulttuurista. Vaimoni kotimaassa neitsyyden vaaliminen on kunnia-asia. Oli mahtavaa kohdata lopulta nainen, jolle olin ensimmäinen. Miettikääpä asiaa siltä kantilta, että erittäin runsaista seksikokemuksistanne huolimatta, saavutatte nautinnollisen huipun vain harvoin, eli n. 80% naisista ei koskaan saa kokea orgasmia normaalissa yhdynnässä. Ja onhan noita kotimaisiakin neitsyitä tullut kohdattua ja kyllä se seksi on positiivisella tavalla kummallekin er
Ohis
Et voi saada! Ei naiset saa, älä valehtele! Olet mies, joka kirjoittaa naisena!
T: katkera palstamamma
Noo sanotaan vaikka että.
Itse olen jo vähän varttuneempi mies, jolla on valinnanvaraa. Kivahan se, että nätti nainen. Ja moni mehustelee sillä koulutuksellaan, mutta näin miehen näkökulmasta se on kategorisesti yhtä puoleensavetävää, kuin ne metriset hauet ja veriset sorsat. Vetoaminen "arvoihin" on aivan naurettaavaa sanahelinää, koska myös koulutettujen todelliset arvomaailmat ovat aivan toisista maailmoista. Itse en ikinä haluaisi edes yhden illan juttua oikeistopopulistin tai heidän hännystelijöidensä kanssa, olipa minkälainen fittnesgimma tahansa!
En halua lapsia, en halua perinteistä parisuhdetta, en avio/avoliittoa enkä todellakaan provider-suhdetta. Sen sijaan olen hyvinkin kiinnostunut sitoutumaan voimakkaasti emotionaalisesti ja mahdollisesti myös seksuaalisesti, tosin se sitten jo vaati todellakin aidon helmen tai jopa yksisarvisen.
Koulutus tuntuu nostavan monien naisten käsitystä omasta markkina-arvostaan ihan suhteettomasti, kuten ne surmatut riistaeläimet ja tuunatut autot miesten. Kuitenkin on niin, että jos ruotsinkielinen, ratsastustaitoinen pankkiiri roikottaa veristä fasaania tinderkuvassa tai nojailee vintage-Jaguaariin, se ei vähennä hänen markkina-arvoaan. Koulutus kohottaa naisen markkina-arvoa vain, jos hän on muutenkin viehättävä ja hurmaava.
Oikein. Sinne kannattaa Suominaisen mennä! Sata kertaa komeammat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näissä nainen etsii miestä tai mies etsii naista keskusteluissa alkaa aina jankkaaminen kuinka miehet on niin kamalia ja kuinka naiset on niin hirveitä ja ulkomaalaiset miehet ja etenkin naiset on vaan niin paljon parempia. Ei ihmekään, että olette sinkkuja jos kommunikoitte näin tosielämässäkin. Minä olen oikeassa, kyllä minä tiedän... Kuka tällaista jaksaa kuunnella tai lukea? Vali, vali, vali.
Pysykää sinkkuina jos teillä on näin vaikeaa vastakkaisen sukupuolen kanssa.
Niin miehet nykyään pysyvätkin, oikein mielellään. Sehän tuossa on ap:n ongelmana...
Ettehän pysy, vaan vietätte taas tänäänkin lauantai-iltaa meidän av-mammojen kanssa kaikista ihanista aasialaisvaimoistanne ja muista huolimatta :D
Tädille on tainnut maistua tänä iltana siideri jos toinenkin? Ei vauvapalstalle kirjoittelu tarkoita sitä, että kukaan palstan miehistä haluaisi parisuhteeseen sinun kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näissä nainen etsii miestä tai mies etsii naista keskusteluissa alkaa aina jankkaaminen kuinka miehet on niin kamalia ja kuinka naiset on niin hirveitä ja ulkomaalaiset miehet ja etenkin naiset on vaan niin paljon parempia. Ei ihmekään, että olette sinkkuja jos kommunikoitte näin tosielämässäkin. Minä olen oikeassa, kyllä minä tiedän... Kuka tällaista jaksaa kuunnella tai lukea? Vali, vali, vali.
Niin miehet nykyään pysyvätkin, oikein mielellään. Sehän tuossa on ap:n ongelmana...
Ettehän pysy, vaan vietätte taas tänäänkin lauantai-iltaa meidän av-mammojen kanssa kaikista ihanista aasialaisvaimoistanne ja muista huolimatta :D
Nainen on maailmankaikkeuden ihanin olento, jos jätetään laskuista pois tällaiset foorumit, joille on kertynyt enimmäkseen jämänaisia. Minä olen joskus voinut seikkailla vuosiakin sinkkuna ja yrittää ymmärtää esim. suomalaisten naisten ajatusmaailmaa, välillä onnistuen mukavien parisuhteiden merkeissä, mutta välillä myös pettyen jo alkumetreillä.
"Tädille on tainnut maistua tänä iltana siideri jos toinenkin? Ei vauvapalstalle kirjoittelu tarkoita sitä, että kukaan palstan miehistä haluaisi parisuhteeseen sinun kanssasi."
Nyt kun kamala hallitus on leikannut tuonkin tädin tukia, hän on joutunut tekemään kiljua. Valitettavasti.
Hyvät miehen menivät jo opiskeluaikana mukaville naisille. Osa varattiin jo lukioiässä, osa taas parin ekan yliopistovuoden aikana. Hyvät jäivät suhteisiin, huonommat palasivat vapaille markkinoille.
On silkkaa tuuripeliä, sattuiko nainen saamaan yhden noista hyvistä silloin nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
et erota keskustelua ja tarvetta parisuhteeseen?
No, minkäs teet...
Vierailija kirjoitti:
Noo sanotaan vaikka että.
Itse olen jo vähän varttuneempi mies, jolla on valinnanvaraa. Kivahan se, että nätti nainen. Ja moni mehustelee sillä koulutuksellaan, mutta näin miehen näkökulmasta se on kategorisesti yhtä puoleensavetävää, kuin ne metriset hauet ja veriset sorsat. Vetoaminen "arvoihin" on aivan naurettaavaa sanahelinää, koska myös koulutettujen todelliset arvomaailmat ovat aivan toisista maailmoista. Itse en ikinä haluaisi edes yhden illan juttua oikeistopopulistin tai heidän hännystelijöidensä kanssa, olipa minkälainen fittnesgimma tahansa!
En halua lapsia, en halua perinteistä parisuhdetta, en avio/avoliittoa enkä todellakaan provider-suhdetta. Sen sijaan olen hyvinkin kiinnostunut sitoutumaan voimakkaasti emotionaalisesti ja mahdollisesti myös seksuaalisesti, tosin se sitten jo vaati todellakin aidon helmen tai jopa yksisarvisen.
Koulutus tuntuu nostavan monien naisten käsitystä omasta mar
Miten kertoa mutkikkaasti, että on kouluttautumaton vassari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis
On hengenvaarallista kääntää puukkoa orgasmia koskaan kokeneiden palstamammojen haavoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset haukkuu miehiä, jotka harrastavat seksilomia Japaniin, mutta naisten body count täytyy mukisematta hyväksyä?
Naisten tulisi hyväksyä miesten seksuaalisuus. Piste.
Suominaiset ei voi sietää, kun menettävät suomalaiset miehet japanilaisille naisille.
Muistan aina, kun yksi puolituttu nainen tuli baarissa hiprakassa kysymään, miksi minulla on japanilainen vaimo, vaikka olisin voinut saada suomalaisenkin. Sanoin sille, että niin siinä voi käydä, kun muuttaa ulkomaille.
Suomalaiset miehet, kuten muutkin eurooppalaiset, ovat kovaa valuuttaa Aasiassa. Sikäläiset miehet ovat nimittäin niin sovinisteja, että meikäläiset sovinistit ovat heihin verrattuna todella huomaavaisia naisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset haukkuu miehiä, jotka harrastavat seksilomia Japaniin, mutta naisten body count täytyy mukisematta hyväksyä?
Naisten tulisi hyväksyä miesten seksuaalisuus. Piste.
Suominaiset ei voi sietää, kun menettävät suomalaiset miehet japanilaisille naisille.
Muistan aina, kun yksi puolituttu nainen tuli baarissa hiprakassa kysymään, miksi minulla on japanilainen vaimo, vaikka olisin voinut saada suomalaisenkin. Sanoin sille, että niin siinä voi käydä, kun muuttaa ulkomaille.
Suomalaiset miehet, kuten muutkin eurooppalaiset, ovat kovaa valuuttaa Aasiassa. Sikäläiset miehet ovat nimittäin niin sovinisteja, että meikäläiset sovinistit ovat heihin verrattuna todella huomaavaisia naisia kohtaan.
Tuo on kyllä totta. Muutenkin suomalaiset miehet ja aasialaiset naiset sopivat yhteen, koska kumpikaan ei omassa ympäristössään tahdo päästä nauttimaan romantiikasta ja toisen kunnioituksesta.
Yleensä vain luen näitä parisuhdeongelmaisten ketjuja mutta kommentoinpa nyt kerrankin kun tässä on paljon puhuttu myös valikoiman laajentamisesta ulkomaille.
On havaintojen perusteella selvää että suuri osa suomalaisista on parisuhteessa. Sitten on joukko joka ei ole parisuhteessa koska ei halua olla. Nämä molemmat ok. Sitten ovat he jotka haluaisivat olla mutta eivät jostain syystä ole. Heissä on tietysti jonkin verran sellaisia selvästi epäkelpoja jotka eivät vain ole parisuhdemateriaalia. Mutta sitten on molemmissa sukupuolissa sellaisia jotka kyllä olisivat parisuhdemateriaalia ainakin jos ymmärtävät oman tasonsa ja kelpuuttavat samantasoisen.
Jos jostain syistä oli se sitten olosuhteet, huono tuuri tai mikä vain niin jos ei sitä parisuhdetta irtoa niin nykymaailmassa on tosiaan yksi hyvä vaihtoehto laajentaa etsintää ulkomaille. Eikä se ole mikään pakko olla jotain aasiasettiä tai turkki-gambia settiä vaan voi etsiä ihan länsimaista jos sellaista haluaa. Länsieuroopan markkinat ovat valtavasti suuremmat kuin suomen pienen kansan keskuudessa. Sitten kun vielä otetaan huomioon että erilaisuus aina kiehtoo ja kuka tahansa joka etsii puolisoa muualta kuin kotimaasta saa automaattisesti pienen upgreidauksen koska on eksoottinen niin väitän että näiltä laajennetuilta markkinoilta löytyy kyllä mukiinmenevä partneri jos ei etsi liian tasokasta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa naisen, joka on käynyt koko ikäluokkansa läpi?
Ei kun nämä ajattelevat sen meriittinä. Elämänkokemuksena.
Mies ei tosin ymmärrä miten tuo kokemus häntä rikastuttaa. Onko nainen jotenkin sivistyneempi tämän kenttätutkimuksen johdosta?
Hyvät miehet ovat menneet samaan paikkaan kuin hyvät naiset.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät miehen menivät jo opiskeluaikana mukaville naisille. Osa varattiin jo lukioiässä, osa taas parin ekan yliopistovuoden aikana. Hyvät jäivät suhteisiin, huonommat palasivat vapaille markkinoille.
On silkkaa tuuripeliä, sattuiko nainen saamaan yhden noista hyvistä silloin nuorena.
Sitten kummasti nämä ihanneihmisetkin eroaa. On se kyllä jännä juttu, kun niissä ei ole mitään vikoja.
"Sitten ovat he jotka haluaisivat olla mutta eivät jostain syystä ole. Heissä on tietysti jonkin verran sellaisia selvästi epäkelpoja jotka eivät vain ole parisuhdemateriaalia."
Miksi loukkaat tahallisesti palstan naisia?!
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan seitsemään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.
T32
Tämä! Hyvä mies aistii jo alkuunsa huonon naisen.