Mihin on kaikki hyvät miehet menneet?
Helsingissä tuntuu että olen käynyt jo koko ikäluokkani läpi. Pelkkiä epäonnistujia, riippuvaisia, naisvihaajia, mt-ongelmaisia tai sitten niillä edustavilla miehillä on kaikilla joku 10 naista yhtä aikaa! Siis ihan sairasta. Olen nätti 28v korkeastikoulutettu nainen. Auttakaa!
Kommentit (245)
Lähestulkoon kaikilla naispuolisilla ystävilläni on hyvä kumppani, ja jo vuosia kestänyt parisuhde. Mikäli sinä et kykene löytämään itsellesi miestä vaikka olet "käynyt koko ikäluokkasi läpi", niin olet todennäköisesti joko mielisairas, kamalaa seuraa tai ruma. Tai mahdollisesti kaikkia kolmea.
Koita tehdä itsestäsi sellainen nainen, jonka hyvä mies valitsee. Muuta neuvoa en osaa antaa.
Jos on sopivan ikäinen, niin hyviä miehiä löytää yliopistoista ja ehkä ammattikorkeakouluista. Tämän jälkeen pariutuminen käy vaikeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan seitsemään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.
T32
No onneksi olkoon. Haluatko mitalin?
Ei ne uskalla lähteä treffeille kun nainen haluaa heti superkaakaon ja paninin. Tulee liian kalliiksi.
AP hakee jotain rahamiestä, vai mistä oikein liukasta?
Vierailija kirjoitti:
AP hakee jotain rahamiestä, vai mistä oikein liukasta?
Hullu autocorrect
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulutuksellasi ei ole miehille merkitystä.
Se, että miehen koulutus ja palkka on teille naisille tärkeää ei tarkoita, että miehiä kiinnostaisi teidän turhat paperit ja ammattinimikkeet.
Tämä. Naisen nimenomaan täytyy olla miehestä riippuvainen. Sitten voi käydä polkemassa niin montaa kuin vain pääsee kun muijalla ei ole varaa erota.
Olen naimisissa miehen kanssa, kenelle oli hyvin tärkeää, että nainen on korkeakoulutusta vastaavassa työssä. Työni ja koulutukseni arvostus näkyi konkreettisesti siinä, kun hän itse jäi koti-isäksi. Hänellä on vaikeuksia ymmärtää erästä kaveria, joka tyytyi pienipalkkiseen ja bimboon naiseen. Selvästi arvostus tätä kaveri kohtaan laski ja päivittelee, miten vajaaälyisiä lapsistakin tulee. Kertoohan se miehestä aika paljon, millaiseen naiseen tyytyy.
Mistä AP on niitä hyviä miehiä etsinyt? Tinderistä? Keskustan baareista?
Onko AP itse tehnyt aloitteita hyville miehille?
Mikä AP:n mielestä on hyvä mies? Joku rikas ja edustava vai mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että miehen koulutus ja palkka on teille naisille tärkeää ei tarkoita, että miehiä kiinnostaisi teidän turhat paperit ja ammattinimikkeet.
Tämä. Naisen nimenomaan täytyy olla miehestä riippuvainen. Sitten voi käydä polkemassa niin montaa kuin vain pääsee kun muijalla ei ole varaa erota.
Olen naimisissa miehen kanssa, kenelle oli hyvin tärkeää, että nainen on korkeakoulutusta vastaavassa työssä. Työni ja koulutukseni arvostus näkyi konkreettisesti siinä, kun hän itse jäi koti-isäksi. Hänellä on vaikeuksia ymmärtää erästä kaveria, joka tyytyi pienipalkkiseen ja bimboon naiseen. Selvästi arvostus tätä kaveri kohtaan laski ja päivittelee, miten vajaaälyisiä lapsistakin tulee. Kertoohan se miehestä aika paljon, millaiseen naiseen tyytyy.&
"Tyytyy" :D
Huh huh, ei s a a t a n a
Vierailija kirjoitti:
Hyvät miehen menivät jo opiskeluaikana mukaville naisille. Osa varattiin jo lukioiässä, osa taas parin ekan yliopistovuoden aikana. Hyvät jäivät suhteisiin, huonommat palasivat vapaille markkinoille.
On silkkaa tuuripeliä, sattuiko nainen saamaan yhden noista hyvistä silloin nuorena.
Näin se menee. Kuinka moni lääkärimies seurustelee jonkin muun kuin lääkärinaisen tai vastaavan kanssa?
Ja tuuripeliä se on miehilläkin, sattuuko saamaan mukavan ja tasapainoisen naisen jo opiskeluaikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa miehen kanssa, kenelle oli hyvin tärkeää, että nainen on korkeakoulutusta vastaavassa työssä. Työni ja koulutukseni arvostus näkyi konkreettisesti siinä, kun hän itse jäi koti-isäksi. Hänellä on vaikeuksia ymmärtää erästä kaveria, joka tyytyi pienipalkkiseen ja bimboon naiseen. Selvästi arvostus tätä kaveri kohtaan laski ja päivittelee, miten vajaaälyisiä lapsistakin tulee. Kertoohan se miehestä aika paljon, millaiseen naiseen tyytyy.&
Kuvittele sama tarina niin, että sukupuoliroolit vaihtuvat.
Mä oon maaseudulla kotona katsomassa Cape fear leffaa. Varo vaan, ettet saa jostakin niistä miehistä seuraajaa, kuten tässä leffassa.
Hesassa en ole edes käynyt pitkään aikaan.
M30
Kirjoitit itse että olet käynyt koko oman ikäluokkasi läpi, eikä hyviä miehiä löytynyt. No mitä sinä luulet että me täällä vauvalla voimme tehdä tälle asialle? Oletatko että me vauva.fi:n mammat voimme muuttua hyviksi miehiksi sinulle 😀?
Jos ei hyviä miehiä kerran löydy, niin sitten niitä ei löydy. That's it. Oletko harkinnut lesboksi alkamista, tai ihan vaan luovuttamista?
Koulutus on hieno juttu, mutta jos jo valmiiksi huokuu asennetta, että on akateeminen korkeasti koulutettu kaupunkilaisnainen, joka tietää arvonsa (matalammin koulutetut ja rumat älkööt vaivautuko), niin ei sinua kukaan sellainenkaan halua lähestyä, joka olisi sinun itsesi mieleen.
Akat ovat akkoja 😑
Onneksi täällä perähikiällä on myös naisia. Ja ovatkin TODELLA kauniita, mukavia, aitoja, eivätkä mitään seksihulluja, kuten valitettavan monet akat isommissa kaupungeissa ovat.
"Kuinka moni lääkärimies seurustelee jonkin muun kuin lääkärinaisen tai vastaavan kanssa?"
En osaa sanoa, kun en tiedä onko koskaan tilastoitu, mutta sen tiedän, että kun miehellä on riittävän sopiva status, niin lähestulkoon naisen kuin naisen reidet aukeavat helposti.
Koska AP viimeksi lähestyit kiinnostavan oloista sinkkumiestä?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitit itse että olet käynyt koko oman ikäluokkasi läpi, eikä hyviä miehiä löytynyt. No mitä sinä luulet että me täällä vauvalla voimme tehdä tälle asialle? Oletatko että me vauva.fi:n mammat voimme muuttua hyviksi miehiksi sinulle 😀?
Jos ei hyviä miehiä kerran löydy, niin sitten niitä ei löydy. That's it. Oletko harkinnut lesboksi alkamista, tai ihan vaan luovuttamista?
Olen hetero, eikö se käynyt viestistäni ilmi?
Täällä kyseltiin taas minkä näköinen mies kelpaa. No hyvin monenlainen! Katseenkestävä, sellainen jota kehtaa esitellä suvulle ja kavereille, treenattu kuten minäkin, kivat kasvot. Ihan tavallinen mies.
Ap
132: Niin? Ei asiassa ole toiseenkaan suuntaan mitään ihmeellistä. Suuret erot älynlahjoissa ja palkkatasossa ei johda kovin tasapainoiseen parisuhteeseen.