Mihin on kaikki hyvät miehet menneet?
Helsingissä tuntuu että olen käynyt jo koko ikäluokkani läpi. Pelkkiä epäonnistujia, riippuvaisia, naisvihaajia, mt-ongelmaisia tai sitten niillä edustavilla miehillä on kaikilla joku 10 naista yhtä aikaa! Siis ihan sairasta. Olen nätti 28v korkeastikoulutettu nainen. Auttakaa!
Kommentit (245)
Ovat syntyneet 1970 alaspäin
Siitä nuoremmat äitit kasvatti mt-ongelmaisia, narsisteja, avioerolapsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko naisille siis ongelma, jos miehet käy seksilomilla esim. Vietnamissa?
Miten se on suomalaiselta naiselta pois, jos mies harrastaa seksiä vietnamilaisen naisen kanssa?
Suututtaako se vain naisia vai onko tuohon miesvihaan oikeaa syytä?
Suomalaiset ei voi sietää kilpailua. Suominaisen on helpompi haukkua vietnamilaisen naisen kanssa olevaa miestä kuin esim. laihduttaa tai opetella laittamaan kotiruokaa.
Oletko nähnyt näitä tuontivaimoja muutaman suomessaolovuoden jälkeen? 😅 läskeiksi ovat muuttuneet ja peliautomaateilla seisoskelevat, eivätkä ruokaa laittamassa.
Ovat hakeneet vaimon Aasiasta ja ovat onnellisia.
Kehotankin AP:n kaltaisia naisia ottamaan mallia aasialaisista naisista esim. korealaiset naiset ovat hoikkia ja laittavat miehilleen hyvää kotiruokaa.
Teidän on vaikea kilpailla, jos ette ota mallia paremmistanne.
Nuoret miehet tienaavat omat rahansa ja matkustelevat paljon Aasiassa ja tapaavat ja tuovat naisia Suomeen. Nuoret miehet käyttävät myös paljon somea apunaan hakiessaan naisen Aasiasta.
Vierailija kirjoitti:
Miten se on suomalaiselta naiselta pois, jos mies harrastaa seksiä vietnamilaisen naisen kanssa?
Ihan uteliaisuutta, kun poro olen, porukka on siirtynyt Vietnamiin, takaisin syntiseen Saigoniin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ei voi sietää kilpailua. Suominaisen on helpompi haukkua vietnamilaisen naisen kanssa olevaa miestä kuin esim. laihduttaa tai opetella laittamaan kotiruokaa.
Oletko nähnyt näitä tuontivaimoja muutaman suomessaolovuoden jälkeen? 😅 läskeiksi ovat muuttuneet ja peliautomaateilla seisoskelevat, eivätkä ruokaa laittamassa.
Puhut nyt keski-ikäisistä suominaisista. :) Meneppäs siitä iltapalalle. :)
Vierailija kirjoitti:
Kehotankin AP:n kaltaisia naisia ottamaan mallia aasialaisista naisista esim. korealaiset naiset ovat hoikkia ja laittavat miehilleen hyvää kotiruokaa.
Nuoret miehet tienaavat omat rahansa ja matkustelevat paljon Aasiassa ja tapaavat ja tuovat naisia Suomeen. Nuoret miehet käyttävät myös paljon somea apunaan hakiessaan naisen Aasiasta.
Persumiehet ovat NIIN isänmaallisia, että tuovat rouvan ulkomailta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset haukkuu miehiä, jotka harrastavat seksilomia Japaniin, mutta naisten body count täytyy mukisematta hyväksyä?
Naisten tulisi hyväksyä miesten seksuaalisuus. Piste.
Suominaiset ei voi sietää, kun menettävät suomalaiset miehet japanilaisille naisille.
Muistan aina, kun yksi puolituttu nainen tuli baarissa hiprakassa kysymään, miksi minulla on japanilainen vaimo, vaikka olisin voinut saada suomalaisenkin. Sanoin sille, että niin siinä voi käydä, kun muuttaa ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persumiehet ovat NIIN isänmaallisia, että tuovat rouvan ulkomailta.
Krmh, tämä ei taida olla persuihin rajoittunut tapa eli vanha papin saarna "Tehkää niin kuin saarnaan, ei niin kuin minä teen."
Papilla oli suuri viisaus saarnassaan.
En ole välttämättä edes hyvä, en etenkään ole kehdonryöstäjä enkä enää asu PK-seudulla. Jos kuitenkin erinäiset ehdot täyttyisivät, joista yksi niin ikään keskeisimmistä on se, että asuisit lähempänä (en kerro missä) ja yhteisymmärrys asiasta löytyisi, veisin sinut metsäretkelle. Mahdollisesti vasta sitten kulttuuriharrastuksiin, tarvittaessa naapurikaupunkiin. Tuosta jos analysoit, saattaa olla että liikut itsellesi väärissä piireissä. M56
Niitä miehiä ei kiinnosta olla naisten hyväksikäytettävänä Sirkus Parisuhteessa. Naisilla ei ole hyville miehille mitään tarjottavaa.
Jäljelle jää nuo ap:n mainostamat hahmot.
Miksi näissä nainen etsii miestä tai mies etsii naista keskusteluissa alkaa aina jankkaaminen kuinka miehet on niin kamalia ja kuinka naiset on niin hirveitä ja ulkomaalaiset miehet ja etenkin naiset on vaan niin paljon parempia. Ei ihmekään, että olette sinkkuja jos kommunikoitte näin tosielämässäkin. Minä olen oikeassa, kyllä minä tiedän... Kuka tällaista jaksaa kuunnella tai lukea? Vali, vali, vali.
Pysykää sinkkuina jos teillä on näin vaikeaa vastakkaisen sukupuolen kanssa.
Minä ainaki oon täällä kotonani Oulussa. Ei Tsadissa oo hyviä miehiä sulle niin lähe pois sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat järkiintyneet ja hakeneet naisensa Aasiasta.
Päivän paras vitsi, onneksi olkoon. Hyvät miehet eivät hae naisia kolmansista maista, löytävät lähempääkin.
Reps! Nyt on näyttö kahvipannussa. :DDDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko AP neitsyt? Aika koomista naisilta harrastaa irtoseksiä nuorena ja sitten valittaa, kun eivät saa kunnon miestä.
Kunnon miehet ei tyydy biletyttöihin.
En AP, mutta näin 30+ sinkkunaisena on vallan koominen ajatus että joku kyselisi ennen treffejä olenko neitsyt. Tässä vaiheessa luulen jopa, että vaivaantuisivat jos väittäisin olevani.
Riippuu kulttuurista. Vaimoni kotimaassa neitsyyden vaaliminen on kunnia-asia. Oli mahtavaa kohdata lopulta nainen, jolle olin ensimmäinen. Miettikääpä asiaa siltä kantilta, että erittäin runsaista seksikokemuksistanne huolimatta, saavutatte nautinnollisen huipun vain harvoin, eli n. 80% naisista ei koskaan saa kokea orgasmia normaalissa yhdynnässä. Ja onhan noita kotimaisiakin neitsyitä tullut kohdattua ja kyllä se seksi on positiivisella tavalla kummallekin erilaista, paljon nautinnollisempaa ja ennen kaikkea kunnioittavampaa hienovaraisuudesta puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Laihduttaa ei tarvitse. Miehiä vain tulee kieltää menemästä Aasiaan ja aasialaisia naisia ei saisi päästää Suomeen. Sitten saisivat miehet maistaa omaa lääkettään!
Vierailija kirjoitti:
Miksi näissä nainen etsii miestä tai mies etsii naista keskusteluissa alkaa aina jankkaaminen kuinka miehet on niin kamalia ja kuinka naiset on niin hirveitä ja ulkomaalaiset miehet ja etenkin naiset on vaan niin paljon parempia. Ei ihmekään, että olette sinkkuja jos kommunikoitte näin tosielämässäkin. Minä olen oikeassa, kyllä minä tiedän... Kuka tällaista jaksaa kuunnella tai lukea? Vali, vali, vali.
Niin miehet nykyään pysyvätkin, oikein mielellään. Sehän tuossa on ap:n ongelmana...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Laihduttaa ei tarvitse. Miehiä vain tulee kieltää menemästä Aasiaan ja aasialaisia naisia ei saisi päästää Suomeen. Sitten saisivat miehet maistaa omaa lääkettään!
Tämä oli illan piristys! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miehet nykyään pysyvätkin, oikein mielellään. Sehän tuossa on ap:n ongelmana...
Ettehän pysy, vaan vietätte taas tänäänkin lauantai-iltaa meidän av-mammojen kanssa kaikista ihanista aasialaisvaimoistanne ja muista huolimatta :D
Eivät ole mihinkään menneet. Suuri osa on vielä saapumatta maahan!