Millaiseen elintasoon teillä muilla naisilla on varaa ilman miestä?
Itse olen vastavalmistunut, jää 2000€/kk säästöön. Asuminen 500€/kk, ruokaan 60€/kk. Liikun ilmaiseksi.
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä näyttää olevan loisia. Eikö teitä hävetä?
Ei. Mies rakastaa minua ja minä miestä + rahoja,
Rakkaushömppä on naisten juttuja. Miehet vain tekevät tarpeensa reikään, eikä ole niin väliä kenessä se on.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5156831/te-naimisissa-olevat-miehet-rak…
Olet hölmö. Mitä varakkaampi mies, sitä tarkempi hän on vaimostaan. Rutiköyhistä miehistä en tiedä, onhan molemmissa sukupuolissa niitä, jotka haluavat hyväksikäyttää ja suostuvat sen takia epämieluisiin liittoihin joko köyhyyttään tai muuten vain.
Ai kuten Renny Harlinin tai Hjallis Harkimon pumpattavat pikku
Kumpikaan noista ei käsittääkseni ole kovin varakas, ei Harlin varsinkaan.
Täällä palstalla aina kuvitellaan, että julkkis on varakas, vaikka totuus on päinvastainen. Hän tarvitsee rahaa ja joutuu sen vuoksi olemaan julkisuudessa.
76 000 euron vuositulot. Veroja maksan aika peevelisti kun ei ole vähennettäviä. Ex mies ansaitsi 46 000 per vuosi. Olen se joka aina ansainnut enemmän. Nyt saan vapaasti käyttää rahani miten haluan itseeni ja lapsellemme.
nainen ja mies haluaa eri asioita,nainen taitoa selviytyä,mies kauneutta ja ulkonäköä.mies ei ota rumaa naista, vaikka tällä olisi rahaakin.
Naiset tienaavat keskimäärin vähemmän kuin miehet. Eli miehet eivät ole varakkaita naisiin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä näyttää olevan loisia. Eikö teitä hävetä?
Ei. Mies rakastaa minua ja minä miestä + rahoja,
Rakkaushömppä on naisten juttuja. Miehet vain tekevät tarpeensa reikään, eikä ole niin väliä kenessä se on.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5156831/te-naimisissa-olevat-miehet-rak…
Olet hölmö. Mitä varakkaampi mies, sitä tarkempi hän on vaimostaan. Rutiköyhistä miehistä en tiedä, onhan molemmissa sukupuolissa niitä, jotka haluavat hyväksikäyttää ja suostuvat sen takia epämieluisiin liittoihin joko köyhyyttään tai muuten vain.
Ai kuten Renny Harlinin tai Hjallis Harkimon pumpattavat pikku
Mikseivät esim. nuo tytöt suunnittele ydinvoimaloita vaan makaavat vanhan miehen poljettavana? Tuskinpa välttyvät letun levittämiseltä heille kun kerran elävät heidän rahoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat onnellisimpia sinkkuina. Nainrn vie paljon rahaa. Sillä rahalla voi matkustella Aasiaan.
Onpas saanut paljon alapeukkuja miesvihaajilta.
MIES ON ONNELLISIN SINKKUNA!
#Matkailu #Japani
Sinä voit hyvin ollakin. Tutkimusten perusteella menee kuitenkin niin päin että naiset ovat tyytyväisempiä elämiinsä sinkkuina, ja miehet ollessaan parisuhteessa. Se ei tietenkään tarkoita että kaikilla yksilöillä asia menisi juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
nainen ja mies haluaa eri asioita,nainen taitoa selviytyä,mies kauneutta ja ulkonäköä.mies ei ota rumaa naista, vaikka tällä olisi rahaakin.
Miehillä ei ole mitään standardeja. Pumppaavat myös vihaamiaan naisia. "Reikä se on rinkelilläkin". Naisten keskuudessa ei vastaavaa ilmiötä ole, että olisi pakko olla joku.
Sama elintaso mulla on ollut sekä miehen kanssa että ilman. Nyt on kahden tulot, mutta toisaalta pitää olla isompi eli kalliimpi asunto ja ruokaankin menee tietenkin enemmän kahdella kuin yhdellä. En ole oikein koskaan allekirjoittanut sitä että sinkkuna eläminen olisi jotenkin huimasti kalliimpaa kuin kahdestaan. Joo, sähkölasku jaetaan kun asutaan yhdessä mutta eipä se kerrostalossa paljoa ole muutenkaan. Ja ruokakulut ovat kasvaneet enemmän kuin puolella, koska mies syö enemmän ja kalliimpaa ruokaa.
suomessa kaikki tavalliset ihmiset on köyhiä. maailman mittakaavassa joku herlin on pikkurikas. suomessa on raadanta kulttuuri. korkojen koroilla elävät megarikkaat on harvinaisia muuallakin.
en tiedä että muualla maailmassa, mies pakottaisi vaimonsa maksamaan kaikesta puolet. ei kuulu ,kuin suomen kulttuurin tämä. jos latinalaisessa maassa mies ei maksa ,niin nainen jättää sen heti.myöskin aasiassa mies maksaa jopa appiukolle rahaa naisesta.
Vierailija kirjoitti:
se että suomalainen nainen maksaa puolet kaikesta on poikkeus. muualla maailmassa mies maksaa tai ei ole mies.
Joo ei puhettakaan että naiselle maksettaisiin tuollaisia summia kuin ap:lle jossain Afganistanissa.
Sinne siis!
Haiskahtaa miehen aloittamalta provolta. Jos jää säästöön 2 000€/kk, onko siinä huomioitu matkakorttia, vakuutuksia, hupirahoja (meikit, hygieniatarvikkeet, maksulliset tilaukset, vaatteet)? Entä sähkö- ja puhelinlasku?
Suuremmissa kaupungeissa halvimpien yksiöiden vuokrat lähentelee jo 650e/kk. Kuulostaa siltä, ettet asu yksin vaan jaat kulut jonkun toisen kanssa jo toinen voi maksaa suuremman osuuden kuluista.
Paras yritys halpuutuksen jälkeen ruokaan meni 5e/pv tai 150e/kk , mutta siinä sai melkein joka ilta käytä ilta-alessa hakemassa raaka-aineet ja meal prepata jokaikisen annoksen. Aika ankeaksi meni. Tätä jaksoin yhden kuukauden. Normaalisti mulla menee ruokaan 250-400e/kk ja tähän sisältyy kahvittelut/ulkonasyömistä pari kertaa kuukaudessa kavereiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Haiskahtaa miehen aloittamalta provolta.
Tämä. Huvittava ajatuskin ettei nainen tarvitsisi miestä kannattelemaan häntä taloudellisesti :D
Asun kahden teinin kanssa 4h+k keskusta-asunnussa. Tulot on yhteensä n 5000e/kk netto, mukana elarit ja lapsilisät. Asuntolaina on kallis mutta mikäs voit.
Voidaan tehdä mitä halutaan, matkustella ym. näillä tuloilla. Ruuasta säästän ja ostan harkiten esim vaatteita. Olen tosi onnellinen näin enkä aio ottaa miestä ainakaan rahan takia.
Taloudellinen tilanne ärsyttää välillä ja tuttavat eivät käsitä miksi olen yksin kun olen kuulemma niin kaunis ja mukava. Luulen että osa on kateellisia mun vapaudesta ja itsenäisyydestä.
Millaiseen elintasoon minulla on siis varaa ilman miestä, ikisinkkuna, joka ei ole koskaan löytänyt miestä tai kelvannut kenellekään. 85 neliöinen omistusasunto, kolmio, josta vielä 1/3 lainaa jäljellä. Maksettu auto. Vastike ja sähkölaskut erittäin kalliita. Nettotulot n. 2300e/kk. Kaikki menee mitä tulee, mitään ei jää säästöön. Ei ole kokemusta miltä tuntuisi jos olisi joku jakamassa esim. asumiskuluja. Kaikki yllättävät menot aiheuttaa paniikin. Matkustellut olen jonkun verran, mutta se ei ole itselleni mikään pakko tai intohimo. Mitään kulujen jakajaa tai maksajaa en silti kaipaa, vaan kumppanuutta ja rakkautta.
Haluaisin joskus nähdä tämän myös niin, että jotkut voivat elää kämppiksen kanssa ja pienentävät näin elinkustannuksiaan. En niinkään jaksaisi tätä naiset loisii miehen siivellä -ajattelua. Samoin haluaisin joskus nähdä ajattelun niin, että lapsiperheet jakavat neliöitään monen hengen kanssa. Pahan kuuloista toki joo, mutta kyllähän sitä aikuiset ihmiset voi muutenkin jakaa kustannuksiaan hankkimalla kämppiksen. Aina ei tarvitse sitä parisuhdettakaan. En oikein ymmärrä, miksi kaikkien täytyy asua omassa asunnossa ja sitten vielä surkutella sitä, että toiset pääsee helpommalla, kun jakavat asioita.
Erittäin hyvään, omakotitalo, auto, harrasteauto, lemmikkejä ja matkustustamista. En harrasta merkkivaatteita, -laukkuja tai itsensä puunaamista ja olen hyväpalkkaisessa työssä teknisellä alalla.
suomessa on paljon alkkis miehiä ,joita vaimo elättää eli tulee tasausta tilastoihin. isän rooli on paljon kovempi kehitysmaissa, joissa esim.uskonnon takia, vaimo on kotona, eikä käy töissä. rahatilanne aiheuttaa näissä kulttuureissa, jopa murhia, kun rahat on tiukalla.intiassa naisen vanhemmat ,maksaa sulhaselle ja jos raha ei riitä ,nainen saatetaan tappaa. oli monet on kuviot. ilmeisesti osassa aasiaa taas sulhanen maksaa naiselle ja naisen vanhemmille ,vaimosta.
Nettotulot n. 2200e/kk. Oma auto, mutta asun vuokralla.
Ja jatkan mieluummin yksin, vaikka yhdessä olisi kuinka paremmin varaa parempaan asuntoon. Elämä on mukavan seesteistä.
Minulla on haaveena muuttaa kesämökille (se on talviasuttava talo) vaatimattomiin oloihin eli pärjätä hyvin vähällä. Olen nähnyt tosi paljon maailmaa, en kaipaa luksusta, vaatteitakin on loppuelämäksi. Eristystä talossa pitäisi yhdeltä kulmalta parantaa, mutta siihen varani kyllä riittäisivät. Minusta tulisi salarikas, koska meillä ei ole avioehtoa.
Ai kuten Renny Harlinin tai Hjallis Harkimon pumpattavat pikkutytöt?