Millaiseen elintasoon teillä muilla naisilla on varaa ilman miestä?
Itse olen vastavalmistunut, jää 2000€/kk säästöön. Asuminen 500€/kk, ruokaan 60€/kk. Liikun ilmaiseksi.
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä näyttää olevan loisia. Eikö teitä hävetä?
Ei. Mies rakastaa minua ja minä miestä + rahoja,
Noloa vastata itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen on jollakin tapaa "sugarbabe" tai "golddigger" koska naisia aina kiinnostaa miehen rahat ja työ mitä mies tekee. Nainen on miehen kallein esine!
T: miehekäsmies
Itse ajattelen naisia usein naisekkaina miehinä.
Älkää viitsikö että 60 euroa kuukaudessa ruokaan? Ei pidä paikkaansa.on täysin mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa vastata itselleen.
Olen kyllä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen on jollakin tapaa "sugarbabe" tai "golddigger" koska naisia aina kiinnostaa miehen rahat ja työ mitä mies tekee. Nainen on miehen kallein esine!
En ota muuhun kantaa, mutta mieheni sanoo minun olevan hänen kallein aarteensa ja täytyy myöntää, että olen tullut kalliiksi. Mutta on meillä yhteiset lapset, jotka ovat pärjänneet hyvin (jo aikuisia) ja mies on itse halunnut, että jään kotiin, että meillä olisi enemmän aikaa yhdessä.
Jos olisit aasialainen, tuo olisi upeaa. Mutta jos olet suomalainen, olet loinen. Näin siis palstan miesva jak kien mielestä
Mulla menee 5 euroa ruokaan kuukaudessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelen naisia usein naisekkaina miehinä.
Mitä tämä tarkoittaa? En tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa vastata itselleen.
Olen kyllä nainen.
Olen eri, mutta hyvin vedit. Asiahan on niin, että mies joka osaa tehdä rahaa on seksikäs, ei rahojen vuoksi, vaan ominaisuuksiensa vuoksi. Olen monesti miettinyt että mikä ihmeellinen lahja, että kaikki mitä mieheni tekee muuttuu rahaksi. Vaikka se olisi alkujaan ollut vain harrastus.
Tienaan nettona 2500-3000 euroa kuussa, mutta silti pks kun asun, ja yksin makselen asuntoa ja auton kuluja ja toki kaiken muunkin, niin ei oikein mitään jää säästöön. Kaksi teiniä ja koitetaan pari reissuakin tehdä vuosittain. Ruoasta voisi vähän nipistää, mutta se on ollut hemmottelua erinäisten haasteiden keskellä viime vuosina. Itse en harrasta mitään maksullista ja ostelen kaiken kirppikseltä. Kivasti pärjätään, mutta säästöjä ei jää.
Mulla olisi varaa paljon parempaan elintasoon ilman miestä jonka taloudellinen kontribuutio on ollut minimaalista jo jonkin aikaa.
Käteen jää 4200. Asuminen, laskut, ruoka ja harrastukset noin 2000kk. Säästöön ja sijoituksiin noin 1500kk. Loput rahat sitten huvituksiin, yllättäviin menoihin ja lyhytaikaisiin säästöihin joilla sitten maksetaan lomareissut, joulut ja muut spessumenot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaushömppä on naisten juttuja. Miehet vain tekevät tarpeensa reikään, eikä ole niin väliä kenessä se on.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5156831/te-naimisissa-olevat-miehet-rak…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se että suomalainen nainen maksaa puolet kaikesta on poikkeus. muualla maailmassa mies maksaa tai ei ole mies.
Se varmaan johtuu siitä, että monessa muussa maassa naiset jäävät kotirouviksi naimisiin menon jälkeen, se kuuluu kulttuuriin.
Mitkähän maat ne sitten ovat joissa kotirouvia on sankoin joukoin kulttuurin takia? Euroopasta puhutaan tietenkin. Afrikassakin on kotirouvia, jotka tekevät kaiken työn, viljelevät maata, hoitavat lapset, ruoat ja veden hakemisen. Silaikaa miehet istuu puun alla ja jaarittelee. Noissa kulttuureissa on nuo mainitsemani juuri naisten töitä.
Ainakin Sveitissä naisten asema on kivikauden tasolla. Koko maan olemassaolo perustuu kyseenalaisen rahan varastointiin, joten kehitys on tämän mukaista.
Ei ole. Kivikausi oli ja meni. Sveitsissä on yli 60 prosenttia naisista työelämässä. Euroopan tilasto on se, että Ruotsissa on eniten naisia työelämässä, kakkosena LIETTUA, kolmosena SAKSA. Suomi on tilalla KUUSI. (Lähde Capital.de) Tämä Euroopassa vuodelta 2023.
ohis mulla menee ruokaan paljon rahaa, pahaa ruokaa en syö miksi pitäisi?elämä on lyhyt, niin en kärvistele ,vaan nautin.
vain suomessa juhlitaan ankeilua ja sitä että nainen maksaa miehen ravintolalaskua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota muuhun kantaa, mutta mieheni sanoo minun olevan hänen kallein aarteensa ja täytyy myöntää, että olen tullut kalliiksi. Mutta on meillä yhteiset lapset, jotka ovat pärjänneet hyvin (jo aikuisia) ja mies on itse halunnut, että jään kotiin, että meillä olisi enemmän aikaa yhdessä.
Jos olisit aasialainen, tuo olisi upeaa. Mutta jos olet suomalainen, olet loinen. Näin siis palstan miesva jak kien mielestä
Suomalaisnaisen suurimpia hölmöyksiä on tämä ihmeellinen pakkomielle ryhtyä työjuhdaksi. Vaikka mies olisi millainen porho, niin on kunnia-asia ansaita "omaa rahaa", vaikka oma työ ei edes olisi mikään kutsumus.
Suomalaisten avioliittoja ja ostovaimojen hankkimista taas ei oikein voi verrata. Ne ovat erilaisia juttuja niin monessa asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Älkää viitsikö että 60 euroa kuukaudessa ruokaan? Ei pidä paikkaansa.on täysin mahdotonta.
Voi sinulle ollakin. Paljonko painat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaushömppä on naisten juttuja. Miehet vain tekevät tarpeensa reikään, eikä ole niin väliä kenessä se on.
Olet hölmö. Mitä varakkaampi mies, sitä tarkempi hän on vaimostaan. Rutiköyhistä miehistä en tiedä, onhan molemmissa sukupuolissa niitä, jotka haluavat hyväksikäyttää ja suostuvat sen takia epämieluisiin liittoihin joko köyhyyttään tai muuten vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Win-win. Toinen on toisen kanssa rahojen takia ja toinen reikien.
Kaksio yhdelle, auto, molemmista vielä lainaa tosin mutta siitä huolimatta säästämäänkin pystyy kuukausittain. Osa säästöistä pitkän ajan sijoituksiin, muutama satanen kuukaudessa myös matkustelua varten. Lomareissuja tulee tehtyä yleensä 2 - 3 vuoteen, yleisimmän Euroopan sisällä. Sanoisin että melko keskiluokkaiseen elämään tässä yhden hengen tuloilla pystyy.
Mä ja teini. Tulot nettona 2300e. Asumiseen 950e. Joka kuukausi jää säästöön joitakin satoja. En harrasta mitään maksullista. Pärjätään hyvin. Mulla on kiva työ ja ihana tytär. Rahassa ei kylvetä mutta aivan sama.