Millaiseen elintasoon teillä muilla naisilla on varaa ilman miestä?
Itse olen vastavalmistunut, jää 2000€/kk säästöön. Asuminen 500€/kk, ruokaan 60€/kk. Liikun ilmaiseksi.
Kommentit (203)
Muuten samaan, mutta joutuisin vaihtamaan viiden tähden hotellit neljään tähteen ja shampanjan kuohuviiniin. Mutta saman arvoisessa asunnossa asuisin ja yhtä paljon voisin matkustella.
Tää ketju on niiiin kuvaava: suomalaiset naiset keskustelee suomalaisella keskustelupalstalla omasta elintasostaan, niin ketjuun tulee miesva jak ki joka jankuttaa Japani, aasialainen, Japani, aasialainen, Japani, aasialainen 😂
Saako mies vastata millaiseen elintasoon olisi varaa ilman naista ja lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
14,70€ mulla viikon ruokabudjetti.
Kerrotko mitä ostat tuolla budjetilla?
Superkaakao ja panini :)
Ja viikon elelet silä?
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju on niiiin kuvaava: suomalaiset naiset keskustelee suomalaisella keskustelupalstalla omasta elintasostaan, niin ketjuun tulee miesva jak ki joka jankuttaa Japani, aasialainen, Japani, aasialainen, Japani, aasialainen 😂
Ja ilmiannettiin etusivun kommentti jossa linkattiin tilastokeskuksen tietoa siitä että naisista pienituloiset ja miehistä suurtuloiset päätyvät parisuhteeseen. Eli naisilla tärkein kriteeri miehelle on raha.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se että suomalainen nainen maksaa puolet kaikesta on poikkeus. muualla maailmassa mies maksaa tai ei ole mies.
Se varmaan johtuu siitä, että monessa muussa maassa naiset jäävät kotirouviksi naimisiin menon jälkeen, se kuuluu kulttuuriin.
Mitkähän maat ne sitten ovat joissa kotirouvia on sankoin joukoin kulttuurin takia? Euroopasta puhutaan tietenkin. Afrikassakin on kotirouvia, jotka tekevät kaiken työn, viljelevät maata, hoitavat lapset, ruoat ja veden hakemisen. Silaikaa miehet istuu puun alla ja jaarittelee. Noissa kulttuureissa on nuo mainitsemani juuri naisten töitä.
Vuositulot 93000 viime vuodelta. Miehellä hieman vähemmän, 85000. Vaikea arvioida elintason laskua jos erottaisiin, mutta kyllä se tuntuisi.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kunhan et ala uhriutumaan siitä että mitä tyhmempi mies, sitä enemmän sille porsitaan. Väestön ÄO siis laskee sukupolvesta toiseen.
Täällä näyttää olevan loisia. Eikö teitä hävetä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se että suomalainen nainen maksaa puolet kaikesta on poikkeus. muualla maailmassa mies maksaa tai ei ole mies.
Tämä. Suomalainen tasa-arvo on maailmalla edelleen harvinaista. Naista ei pidetä miehen veroisena koska jo uskonnot väittävät naisen olevan miestä huonompi.
Jos kerran noin hyvin ovat asiat Suomessa niin miksi jatkuvasti kirjoitetaan, että miehen euro on naisella vain 70-80 senttiä? Ei Suomessa sen kummempaa tasa-arvoa ole kuin muualla Euroopassa. Euroopassa on tietääkseni edelleen kristinusko useimmissa maissa, eli mikä uskonto väittää ja mitä Euroopassa elävistä naisista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kunhan et ala uhriutumaan siitä että mitä tyhmempi mies, sitä enemmän sille porsitaan. Väestön ÄO siis laskee sukupolvesta toiseen.
Tai et ala riehumaan, että 120% lapsista on vieraalle miehelle, naiset pitäisi pakottaa armeijaan, naiset tap paa lapsia, hyvin te vedätte, itse valitsit, mitäs oot lihonut
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se varmaan johtuu siitä, että monessa muussa maassa naiset jäävät kotirouviksi naimisiin menon jälkeen, se kuuluu kulttuuriin.
Mitkähän maat ne sitten ovat joissa kotirouvia on sankoin joukoin kulttuurin takia? Euroopasta puhutaan tietenkin. Afrikassakin on kotirouvia, jotka tekevät kaiken työn, viljelevät maata, hoitavat lapset, ruoat ja veden hakemisen. Silaikaa miehet istuu puun alla ja jaarittelee. Noissa kulttuureissa on nuo mainitsemani juuri naisten töitä.
Ainakin Sveitissä naisten asema on kivikauden tasolla. Koko maan olemassaolo perustuu kyseenalaisen rahan varastointiin, joten kehitys on tämän mukaista.
Jokainen nainen on jollakin tapaa "sugarbabe" tai "golddigger" koska naisia aina kiinnostaa miehen rahat ja työ mitä mies tekee. Nainen on miehen kallein esine!
T: miehekäsmies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Suomalainen tasa-arvo on maailmalla edelleen harvinaista. Naista ei pidetä miehen veroisena koska jo uskonnot väittävät naisen olevan miestä huonompi.
Jos kerran noin hyvin ovat asiat Suomessa niin miksi jatkuvasti kirjoitetaan, että miehen euro on naisella vain 70-80 senttiä? Ei Suomessa sen kummempaa tasa-arvoa ole kuin muualla Euroopassa. Euroopassa on tietääkseni edelleen kristinusko useimmissa maissa, eli mikä uskonto väittää ja mitä Euroopassa elävistä naisista?
Niin, miksi on nais- ja miesvaltaisia aloja? Esim. ydinvoimaloiden suunnittelusta maksetaan enemmän kuin vaippojen vaihdosta. Miksi siis naiset keskimäärin valitsevat matalapalkka-alan?
Parempaan kuin miehen kanssa. Iso talo, 2 autoa, lemmikkejä , matkustelen
Minulla on vuositulot noin 100000€, miehellä noin 40000. Maksan käytännössä meidän elämisen. Välillä ärsyttää miehen pienituloisuus. Pärjäisin ihan hyvin myös itsekseni lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai et ala riehumaan, että 120% lapsista on vieraalle miehelle, naiset pitäisi pakottaa armeijaan, naiset tap paa lapsia, hyvin te vedätte, itse valitsit, mitäs oot lihonut
Miten tuo liittyy viestiini? Omani on totta, nuo luettelemasi asiat eivät ole.
Vierailija kirjoitti:
Täällä näyttää olevan loisia. Eikö teitä hävetä?
Ei. Mies rakastaa minua ja minä miestä + rahoja,
Superkaakao ja panini :)