Millaiseen elintasoon teillä muilla naisilla on varaa ilman miestä?
Itse olen vastavalmistunut, jää 2000€/kk säästöön. Asuminen 500€/kk, ruokaan 60€/kk. Liikun ilmaiseksi.
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatimattomaan. Mutta kenenkään ei pitäisi jäädä huonoon suhteeseen elintason takia.
Naiset ottavat miehen ainoastaan elintason takia. Hyvätuloiset naiset evät siis ota miestä.
Yhdessä asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset:
Yksin asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset:
Ei, naiset wivät ota miestä elintason takia. Ottaa, jos ottaa, siitä huolimatta. Harva jaksaa elää toisen kanssa vain rahan takii. Ennemmin tai myöhemmin se ero tulee.
Niin, valtaosa pareista eroaa. Miten se kumoaa alkuperäisen väitteen, että lähinnä vain pienituloiset naiset ottavat miehen?
Hyvin pärjätään, vaikka mulla on kaksi opiskelijaa itseni lisäksi. En siis enää saa mitään exältä ja aikaisemminkin vain minimit. Nettona saan noin 2600 €.
En peri lapsilta mitään kuluja. Pääasia, että hoitavat opiskelunsa hyvin. Ei mene enää kauaa, niin muuttavat omilleen. Olen kuitenkin silloinkin valmis auttamaan tarvittaessa.
Säästöön ei kyllä jää, mutta säästöjä on kuitenkin onneksi entuudestaan.
Olen itse hyvätuloinen nainen, muutama pitkä parisuhde takana, nämä miehet ovat aina tienanneet jonkin verran huonommin kuin minä itse, no yksi taisi tienata enemmän mutta oli erittäin saita luonne, lähes sairaalloinen. Milloinkaan en ole silti näiden rahoja mihinkään tarvinnut, äitini oppeja olen aina noudattanut, että itse pitää pärjätä ja mikään ei ole naiselle tärkeämppä kuin oma tili, vain silloin on vapaus valita miten elää elämänsä. Ja tasan tarkkaan näin se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen minituloilla elävä nainen,ei omaisuutta ,mutta ei velkaakaan.
säästöön ei jää mitään ,kun pienet tulot. kaiken joutuu maksaan yksin.
nuorena haaveilin meneväni naimisiin jonkun miljardöörin kanssa.ei käynyt elämässä flaksi ja jäin ikisinkuksi ilmeisesti, mut menee se näinkin vaatimattomasti eläen.
Miksi haaveilit lapsena siitä että pääset lokkeilemaan miehen rahat etkä siitä että osaisit itse jotain sellaista josta tienaa?
Hyvä kysymys.
No onpa kamalaa. Lapsena haaveilu. Voi hyvänen aika teitä taas!!
Prinsessasatujen aikaansaama harhakuvitelma. Eikä pienille tytöille opetettu lapsena että tyttökin voi tienata ja opiskella
Mutta siitä huolimatta naiset tekevät töitä. Aattele. Saduista huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatimattomaan. Mutta kenenkään ei pitäisi jäädä huonoon suhteeseen elintason takia.
Naiset ottavat miehen ainoastaan elintason takia. Hyvätuloiset naiset evät siis ota miestä.
Ei, naiset wivät ota miestä elintason takia. Ottaa, jos ottaa, siitä huolimatta. Harva jaksaa elää toisen kanssa vain rahan takii. Ennemmin tai myöhemmin se ero tulee.
Niin, valtaosa pareista ero
Naiset ovat pienituloisia. Perheen perustaminen alentaa naisen tuloja. Mitä haluat näillä totuuksilla todistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, naiset wivät ota miestä elintason takia. Ottaa, jos ottaa, siitä huolimatta. Harva jaksaa elää toisen kanssa vain rahan takii. Ennemmin tai myöhemmin se ero tulee.<
Niin, valtaosa pareista eroaa. Miten se kumoaa alkuperäisen väitteen, että lähinnä vain pienituloiset naiset ottavat miehen?
Naiset ovat pienituloisia. Perheen perustaminen alentaa naisen tuloja. Mitä haluat näillä totuuksilla todistaa?
En minä mitään todista, vaan tilasto. Lähinnä pienituloiset naiset ottavat miehen, eivät hyvintienaavat.
Mitä ap syö, jos ruokaan menee vain 60 euroa kuukaudessa? Se on 2 euroa päivässä. Käytkö ruokajonossa vai dyykkaatko?
Parempaan kuin oli ex-miehen kanssa 👍.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap syö, jos ruokaan menee vain 60 euroa kuukaudessa? Se on 2 euroa päivässä. Käytkö ruokajonossa vai dyykkaatko?
Ihan hyvin tuolla syö, jos tarve on kuin linnulla.
Joo joo, 60 e kuukaudessa ruokaan ???!!!! 15 e /viikossa. Taidat syödä pölyä tai käydä porukoilla syömässä, tai koulussa. Halusit sitten tulla tänne pienituloisten sekaan pätemään että jää säästöön oikein isot summat rahaa. Voi jeesus.
Tavallisella yksin elävällä duunarinaisella ei laskujen jälkeen jää käyttöön montakaan satasta. Voisi kuvitella että sen ymmärtää suurin osa kansasta. Kiva että sulla on mahikset opiskella ja nauttia isosta palkasta. Iso osa naisista tekee paskaa duunia pienellä palkalla. Ne palvelut juuri joita kaikki käyttävät kuitenkin.
Typerä ja ylimielinen aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en syö. Esim. oma päivän menuni:
Ateria 1: Aamupala
Donitseja
Pekonia
Röstiperunoita
Maissimakkaroita
Munakas
Ateria 2: Lounas
Pizza
Jäätelöä
Perunalastuja
Karkkeja
Ateria 3: Päivällinen
Pekonihampurilaisia
Guacamole
Makaronijuustopaistos
Banaaneja
Ateria 4: Iltapala
Kalapuikkoja
Riisiä ja papuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Donitseja
Pekonia
Röstiperunoita
Maissimakkaroita
Munakas
Pizza
Jäätelöä
Perunalastuja
Karkkeja
Pekonihampurilaisia
Guacamole
Makaronijuustopaistos
Banaaneja
Kalapuikkoja
Riisiä ja papuja
Mitä et ymmärtänyt? Tarpeesi ei kuulosta olevan "kuin linnulla".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Donitseja
Pekonia
Röstiperunoita
Maissimakkaroita
Munakas
Pizza
Jäätelöä
Perunalastuja
Karkkeja
Pekonihampurilaisia
Guacamole
Makaronijuustopaistos
Banaaneja
Kalapuikkoja
Riisiä ja papuja
Oletko sinä se joka tilaa seuralaisen piikkiin tuhdin lounaspatongin kun piti mennä vain kahvittelemaan? :D
Tienaan 6000€. Vuokraan menee 800€, autoa ei ole. Käyn kuntosalilla ja jumpissa 40€kk
Säästöön laitan joka kuukausi n.3000€
Ikää 29v
Vierailija kirjoitti:
Joo joo, 60 e kuukaudessa ruokaan ???!!!! 15 e /viikossa. Taidat syödä pölyä tai käydä porukoilla syömässä, tai koulussa. Halusit sitten tulla tänne pienituloisten sekaan pätemään että jää säästöön oikein isot summat rahaa. Voi jeesus.
Tavallisella yksin elävällä duunarinaisella ei laskujen jälkeen jää käyttöön montakaan satasta. Voisi kuvitella että sen ymmärtää suurin osa kansasta. Kiva että sulla on mahikset opiskella ja nauttia isosta palkasta. Iso osa naisista tekee paskaa duunia pienellä palkalla. Ne palvelut juuri joita kaikki käyttävät kuitenkin.
Joo opiskeluaika oli ihanaa aikaa. Kannattaa sinun olla kateellinen siitä että joku on ahkerampi ja raataa enemmän.
Ensin reputti tentit keväällä ahkeran kesätyöhaun takia, sitten ei saanut töitä ja joutui palauttamaan tuetkin kun ei ollut suorituksia. Sitten sai töitä muttei enää ehtinyt luennoille. Sitten piti taas hakea uutta pätkää. Kaverit käänsi selän jos et tullut ryyppäämään. Sitten kun menit niin ei ollut rahaa koska ei ollut töitä ja arvosanat tippui. Ensin tuntui ihan lottovoitolta saada vuosien ahkeran työnhaun jälkeen vihdoin kokoaikatyö määräajaksi, mutta sitten alkoikin väsyttää tehdä ensin 8h opintopäivä ja siihen 8h työpäivä päälle + matkat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo opiskeluaika oli ihanaa aikaa. Kannattaa sinun olla kateellinen siitä että joku on ahkerampi ja raataa enemmän.
Ensin reputti tentit keväällä ahkeran kesätyöhaun takia, sitten ei saanut töitä ja joutui palauttamaan tuetkin kun ei ollut suo
Ja ne työt oli ns. paskaa duunia pienellä palkalla, silti ruhtinaallista 400€/kk opintotukeen nähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet hölmö. Mitä varakkaampi mies, sitä tarkempi hän on vaimostaan. Rutiköyhistä miehistä en tiedä, onhan molemmissa sukupuolissa niitä, jotka haluavat hyväksikäyttää ja suostuvat sen takia epämieluisiin liittoihin joko köyhyyttään tai muuten vain.
i
Ai kuten Renny Harlinin tai Hjallis Harkimon pumpattavat pikku
Kumpikaan noista ei käsittääkseni ole kovin varakas, ei Harlin varsinkaan.
Täällä palstalla aina kuvitellaan, että julkkis on varakas, vaikka totuus on päinvastainen. Hän tarvitsee rahaa ja joutuu sen vuoksi olemaan julkisuudessa.
Mun mielestää se noin 10 miljoonan dollarin omaisuus joka Rennyllä ilmeisesti on, on varakkaan ihmisen omaisuus. ihan kaikkialla, ei i rikas suuren maailman mittapuulla, mutta Suomessa kyllä.
Miten sinkut sitten pärjää? Mun tuntemat asuvat omissa osakkeissa, matkustelee ja ajelee autoilla. Jännä juttu.