Millaiseen elintasoon teillä muilla naisilla on varaa ilman miestä?
Itse olen vastavalmistunut, jää 2000€/kk säästöön. Asuminen 500€/kk, ruokaan 60€/kk. Liikun ilmaiseksi.
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas todiste siitä, että naiset hyötyy miehen palkasta.
Miksi ei saisi hyötyä? Miehellä riittää rahat kaikkeen mitä haluaa, lisäksi säästöön, miksi ei antaisi rahaa myös minulle.
Miksi suomalaisille naisille on ok hyväksikäyttää miestä taloudellisesti?
Se on ok, jos se on miehelle ok. Se taas ei kuulu parisuhteen ulkopuolisille.
Selvä. Silti haukutte aasialaisia naisia, jotka ovat muuttaneet Suomeen suomalaisen miehen luo. :) Silloin on hirveää kuinka rahanahneita naiset ovat. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saisi hyötyä? Miehellä riittää rahat kaikkeen mitä haluaa, lisäksi säästöön, miksi ei antaisi rahaa myös minulle.
Selvä. Silti haukutte aasialaisia naisia, jotka ovat muuttaneet Suomeen suomalaisen miehen luo. :) Silloin on hirveää kuinka rahanahneita naiset ovat. :)
Minä olen myös huomannut tuon naisten pelottelun aasialaisista naisista.
Todellisuudessa aasialaiset naiset ovat parempia kuin suomalaiset naiset.
Ja niille kelpaa amis.
No tuota, ansioni ovat suuremmat kuin miehelläni, eli tavallaan hänen elintasoaan parantaa minun kanssani oleminen, jos nyt niin haluaa ajatella. Tulen mukavasti toimeen noin 80 000 euron palkkatuloilla. Omaisuutta ei ole kuin puolikas omakotitaloa ja auto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aasialaisten naisten ei pidä elättää itseään, mutta suomalaisten pitää? Kyllä minullekin kelpaa helppo elämä.
Hyvä elintaso olisi ilman miestä, tienaan yli tuplat sen minkä mies. T. Johtaja
Vierailija kirjoitti: Täysin vieras ajatus että mies ohjaisi ostoskäyttäytymistäni otsalohkoni impulssikontrollin sijaan. Tai että mitään sosiaalista elämää ei ole ilman miestä :D
Olen erittäin introvertti ja kotona viihtyvä sekä rutiineja ja yksitoikkoisuutta rakastava luonne, joka saa sosiaalisuutta ihan tarpeekseen töissä. Minulla ei olisi edes sänkyä vaan pelkkä patja, ellei yksi miesystävä kauan sitten olisi tympääntynyt patjalla nukkumiseen. Parisuhteet vievät rahan ja ajan lisäksi myös paljon energiaa, joten ei niissä itselleni juuri plussapuolia ole.
En tunne yhtään suomalaista naista, joka eläisi miehen siivellä. Muutama kotiäitivuosi ei ole siipeilyä vaan jrkevää yhteistyötä.
Kuka täällä alapeukuttaa miesten kommentteja aasialaisista naisista? :)
Vierailija kirjoitti:
Katkerat incelinaiset.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu ei koske aasialaisia naisia.
No minulla on omakotitalo mistä ei juurikaan velkaa. Enemmän jää rahaa kuin exäni kanssa ollessa. Sillä taas on rahat vähissä kokoajan. Ja minä en ole tällä hetkellä edes töissä, vaan opiskelen. Joten silloin jää vielä enemmän säästöjä, kun pian valmistun ja saan töitä. Ex on töissä ollut kokoajan. Minä myös elätän lapsemme, hän ei edes itse maksa elareita, nekin tulee kelasta.
Ihan mukavaan elintasoon on varaa, kun ei tarvitse elättää toista aikuista ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtään suomalaista naista, joka eläisi miehen siivellä. Muutama kotiäitivuosi ei ole siipeilyä vaan jrkevää yhteistyötä.
No sepä se kumoaa aiemmin linkitetyn tilaston. Et sinäkään palkoille tuolla logiikalla pääse.
Tulisin hyvin toimeen, olisi varmaan enemmän rahaa. Mun mies syö kuin hevonen ja tykkää tuhlata enemmän kuin minä. :D
Miehet ovat onnellisimpia sinkkuina. Nainrn vie paljon rahaa. Sillä rahalla voi matkustella Aasiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sepä se kumoaa aiemmin linkitetyn tilaston. Et sinäkään palkoille tuolla logiikalla pääse.
Olen eri, mutta miten sinä määrittelet siipeilyn?
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat onnellisimpia sinkkuina. Nainrn vie paljon rahaa. Sillä rahalla voi matkustella Aasiaan.
Ja tuoda sieltä lihavan keski-ikäisen aasialaisen siivoojaksi työpaikoille, kuten omassa työpaikassa. Välillä silmä mustana tulee töihin, mutta mikäs siinä jos tykkää amisukon rahoista.
se että suomalainen nainen maksaa puolet kaikesta on poikkeus. muualla maailmassa mies maksaa tai ei ole mies.
Vierailija kirjoitti:
Vaatimattomaan. Mutta kenenkään ei pitäisi jäädä huonoon suhteeseen elintason takia.
Niin ja mikä se elintasokaan on jos se tuplasti paremmin tienaava mies haluaa maksaa kaikesta 50/50 periaatteella niin kuin tuntuu tänä päivänä olevan miesten mielestä hyvä juttu. No lopputulos naisen kannalta se, että minulta menisi lähes koko palkka yhteisiin menoihin ja miehellä jäisi vielä säästöönkin. Tulen sinkkuna siis paremmin toimeen ja hyvä niin ei tartte myöskään koko ajan riidellä rahasta. Tulen nytkin sinkkuna ihan hyvin toimeen ja jää säästöönkin. Jos joku mukava mies löytyy niin katsotaan haluanko yhteiseen tupaan asumaan muutoin nyt on ihan hyvä näin.