Laittakaa tähän, millaiset lehtijutut on alkaneet ärsyttää. (Niitä on liikaa tms) Minä aloitan
Kaikki seksiin liittyvä pursuaa korvista ulos.
Siis lehtiotsikot tyyliin: tällaisesta seksistä naisesi pitää tai juttu jostain seksipalveluja tarjoavasta naisesta.
Kommentit (187)
Uudelleen julkaistut jutut, joissa ei kerrota heti alussa, että se on uusinta.
Maksumuurin taakse piilotetut. Maksan mieluummin mainoksia näkemällä.
Mua ei ärsytä minkäänlaiset muut jutut, koska niitähän ei ole pakko lukea ja osaan poistaa evästeeni ja lataushistoriani, joten algoritmi ei tyrkytä mulle aina samaa.
Eikä uutisia ole pakko lukea ollenkaan, jos ei pää kestä. Suosittelen teille sensijaan vaikka lego-askartelua, lautapelejä, käsitöitä tai lenkkeilyä, kasvisruokaa ja alkoholista ja tupakasta pidättäytymistä. Ja paljon nautinnollista seksiä rakkaan kumppaninne kanssa.
"oletko aina hengittänyt väärin" -tasoiset jutut
Ihan mistä vaan kiinnostavasta aiheesta kirjoitetut jutut, jos niissä ei ole asiantuntemusta, vaan pelkkää toimittajan pähkäilyä aiheesta. Eli sellaista tietoa, jonka jokainen yleissivistynyt tietää jo ennakkoon.
sannsmarinjututeivainenääjaksakiinnostaamillääntavalla
Pääsääntöisesti ei ärsytä mitkään, koska osaan ohittaa sellaiset jutut mitkä eivät kiinnosta itseäni saati herättävät ärsytystä itsessäni.
Silti välillä nuo klikkiotsikot pääsevät yllättämään ja se ärsyttää. Hesarikin näihin ajoittain sortuu.
Turhaakin turhempi julkkis teki jotain turhaakin turhempaa juttua
Parisuhdejuorut, esim. Archie ja Ida. Lisäksi ärsyttää uutisina kirjoitetut jutut siitä mitä joku julkkis esim. Marin on postannut instaan eikä ko. julkaisua ole edes upotettu uutiseen! Tai mitä joku toinen tai jopa useampi julkkis on käynyt kommentoimassa. Onko ne oikeasti uutisia?
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ärsytä minkäänlaiset muut jutut, koska niitähän ei ole pakko lukea ja osaan poistaa evästeeni ja lataushistoriani, joten algoritmi ei tyrkytä mulle aina samaa.
Eikä uutisia ole pakko lukea ollenkaan, jos ei pää kestä. Suosittelen teille sensijaan vaikka lego-askartelua, lautapelejä, käsitöitä tai lenkkeilyä, kasvisruokaa ja alkoholista ja tupakasta pidättäytymistä. Ja paljon nautinnollista seksiä rakkaan kumppaninne kanssa.
Jos uutinen on maksumuurin takana ei kyseessä ole uutinen vaan artikkeli, jota ilman voit elää. Tietysti poislukien pienemmät lehdet joilla taitaa kaikki olla maksun takana.
Liian ilmiselvät klikkiotsikot. En ärsyynymiseltäni klikkaa vaikka aihe kiinnostaisikin.
Tv ohjelmista kertovat jutut. Ketkä osallistuvat Tanssii tähtien kanssa-ohjelmaan tai Farmi Suomessa kiusallinen tilanne.
Sannamariinin postaukset ei pitäisi ylittää uutiskynnystä mutta ovat nykyään valtakunnan ykkösaiheita 🙄
Näillä kaikilla tavoin olet pilannut lapsesi - jutut. Siis ei koskaan ikinä mitään hyvää, vain ainoastaan siitä mitä kaikkea ihmiset tekee väärin lapsia kasvattaessa. Ja kommenttipalstalla boomerit huutaa miten nykylapset ja vanhemmat on pilalla kun pidetään liikaa tai liian vähän kuria ja ollaan lasten kanssa liikaa tai liian vähän, mitä nyt milloinkin.
Seksinmyyntijuttuja on jokatoinen päivä!
Haavisto ja Marin jutut ärsyttää eniten pintaliitäjiä kiilloitellaan vaikka olisivat tehnet mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos uutinen on maksumuurin takana ei kyseessä ole uutinen vaan artikkeli, jota ilman voit elää. Tietysti poislukien pienemmät lehdet joilla taitaa kaikki olla maksun takana.
Tunnistan kyllä eri juttutyypit. Minua vituttaa lukea otsikko esim. "Näin vältät useimmat syövät" ja sitten se juttu on maksumuurin takana. Onneksi monien verkkosivujen koodauksen saa auki, mutta onhan se työlästä lueskella koodia.
Nää uudis-sanoja sisältävät jutut joita on ihan ällötykseen asti. Taapero sitä ja taapero tätä. Juttu on Kylmäävä tai Kuumottava( ei tod. ole ), ihan niinkuin ei osattaisi sanakirjaa käyttää🤑
Lehtijutut, jotka eiväät vastaa omaa otsikkoaan. Enää ei voi luottaa edes siihen, että otsikossa oleva asia on piilotettu viimeiseen kappaleeseen, koska usein käy jo niin, että sitä asiaa ei ole kerrottu ollenkaan. Luen uutisia tuntikaupalla joka päivä, ja sanomalehtien rappeutuminen viime vuosina on käynyt tuskallisen selväksi.
Hyppivät kuvat, ruudussa pyöriskelevät filmit ja katkonainen teksti ovat sietämättömiä varsinkin Hesarissa, jonka pitäisi olla uutislehti. Lukijoille pitäisi tarjota mahdollisuutta lukea artikkeli ilman visuaalisia kannustimia siinä seassa. Olen valittanut Hesarille asiasta aina, kun jutun lopussa on "eiks ollukin hieno" -arvostelupyyntö, mutta otaksun, että turhaan valitan.
Viiltävä kommentti, Näpäytys arvostelijoille ja Some sekosi -jutut
Tavalliset sääjutut ja -ennusteet jos niitä myydään ihmeellisillä otsikoilla, esim. lumi-inferno tai käristyskupoli.