Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa joka ei kestä näitä pakkasia?

Vierailija
06.01.2024 |

Paleltaa koko ajan ja odotan et ilmat lämpenee. 

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole viikkoon käynytkään ulkona. Lapset vienyt roskatkin.

Vierailija
2/100 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuta saa työntää uuniin yötä päivää. Huomenna vain -20 pakkasta eli kesä tulee. Nyt on -29. Eilen oli -35.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuin oisi vankina!  Ihnottavaa. Täällä ollut yli 35-30 joka yö nyt jo 10 pv. Ulkona vaikeaa hengittää ja talokin jo jäähtyy.

Vierailija
4/100 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna vihaan näitä kelejä!

Vierailija
5/100 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sydämen vajaatoiminta ja kuluneella viikolla olen kyllä huomannut, että pakkanen rasittaa sydäntä ja ulkona liikkuminen tuntuu vaikealta. Lääkitys vielä aiheuttaa sormien ja varpaiden palelua, ihan kuin hengenahdistuksesta ei olisi riittävästi harmia. Onneksi ensi viikolla lämpenee.

Vierailija
6/100 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei ole ihmisen elämää tämä näillä pakkasilla.

Vierailija
7/100 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vinkuko vaan nauttikaa! Kerran vuodessa tätä ihanuutta, ei tarvitse hikoilla ja kahdesti päivässä suihkussa käydä!

Vierailija
8/100 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä olen käynyt lenkillä iltaisin. Ei suurta ongelmaa ole ollut. Nyt mietin että viitsiskö lähteä? 

Vierailija
9/100 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole sen kummempaa ulkoilla kuin muillakaan keleillä. Pakko käydä 3 kertaa päivässä koiran kanssa lenkillä. Laittaa vaan paljon päälle (itselle ja koiralle) niin hyvin pärjää. Onneksi astmakaan ei ole kovasti oireillut. 

Vierailija
10/100 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää minäkään. Tänään on jotenkin kylmempi kuin eilen ja palelin jo yöllä. Tuntuu, ettei mikään vaatemäärä riitä sisäoleskeluunkaan. On ihanaa jos pian todella lauhtuu!

Vierailija
11/100 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Tuntuu just siltä kuin olisi kotinsa vankina. 

Vierailija
12/100 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa. Tuntuu just siltä kuin olisi kotinsa vankina. 

No miksette lähde kotoa ulos! Ei kukaan siellä pakota olemaan. 

Vierailija
13/100 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä 3 h.kävelylenkiltä kamuni kanssa:Tältä itä Helsinki.Huomenna laitetaan uusiksi.

Vierailija
14/100 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava sää ulkoiluun kun vaan laittaa riittävästi vaatekerroksia ylleen. Ulkona on taianomainen tunnelma.

Vierailija
15/100 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa koko talvi. En ulkoile ikinä talvella ollenkaan. Ja kyllä, minulla on "kunnon kamppeet". Ihanaa on, että olen lomalla, enkä siis ole poistunut neljän seinän sisältä sen jälkeen kun nämä kovat pakkaset alkoi. Eli viikkoon...?

Vierailija
16/100 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottaa koko talvi. En ulkoile ikinä talvella ollenkaan. Ja kyllä, minulla on "kunnon kamppeet". Ihanaa on, että olen lomalla, enkä siis ole poistunut neljän seinän sisältä sen jälkeen kun nämä kovat pakkaset alkoi. Eli viikkoon...?

Miksi ihmeessä et ulkoile? Älä vastaa mitään tekosyitä. 

Vierailija
17/100 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä et ulkoile? Älä vastaa mitään tekosyitä. 

Eikö syyksi riitä se ettei tykkää kylmästä? T. Eri 

Vierailija
18/100 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan näitä pakkasia, nytkin -28. Mulla on astma tosi pahana nyt, ei oikein yhtään kestä olla ulkona. Yskittää öisin eikä saa nukuttua. 

Kevättä odotellessa.

Vierailija
19/100 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmää toki on täälläkin mutta perijuurisuomalainen sen kestää. Monethan käy avannossakin. 

Vierailija
20/100 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi asutte Suomessa jos on muka noin kamalaa? Mikään pakko ei ole olla täällä. Jotkut valittavat vain valittamisen ilosta eri asia sitten ne joilla käy terveyden päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi