Jos nainen sanoo että haluaa miehen olevan mies, mitä se tarkoittaa?
Kommentit (404)
Vierailija kirjoitti:
Pitää näyttää mieheltä ja käyttäytyä kuin mies. Suomessa näitä on äärimmäisen vähän. Käytännössä pakko hakea ulkomailta.
Eri naiset tarkoittavat eri asioita. Tuo ulkomailta hakeminen tyssää tasa-arvoasioihin vai onko ulkomaalaisille miehille eri kriteerit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kirjoitin mitä mä haluan miehestä ja sä tulit siihen tökkimään, vänkäämään ja jankuttamaan. Teit hyvin selväksi, että naiset ei saisi itse päättää mitä haluavat. Sä itse et ole tässä ollut asiallinen ja hermostuin suhun kun sä vain jatkat ja jatka tuota sun vikinää. Opettele itse hyväksymään se, että naiset itse päättävät mitä haluavat ja tule vasta sitten keskustelemaan tästä asiasta. Toistan vielä ratakiskosta: jokainen nainen päättää itse minkälaisen miehen haluaa ja minkälainen mies on hänen mielestään miehinen mies. Sä et sitä päätä kenenkään puolesta.
Hyvin toimii nuo sun lainaukset, neiti tietotekniikka ekspertti!
Oon sanonut jo moneen kertaan että saat olla asioista ihan mitä mieltä haluat. Kiinnostas vaan kuulla jotain perusteluita mutta en niitä sulta kyllä enää odota, et vaikuta kovin kyvykkäältä jäsentelemään asioita
Voi luoja. Taas päästiin siihen, että haukut mua tyhmäksi kun en tee ja ajattele kuten sä haluaisit.
Mun ei tarvitse perustella mun omia mieltymyksiä yhtään kenellekään, varsinkaan sulle. Sä itse aloitin tämän sopan hyökkäämällä mua kohtaan ja sitten kuvittelet olevasi jotenkin fiksu. Olet kyllä uskomaton tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. Taas päästiin siihen, että haukut mua tyhmäksi kun en tee ja ajattele kuten sä haluaisit.
Mun ei tarvitse perustella mun omia mieltymyksiä yhtään kenellekään, varsinkaan sulle. Sä itse aloitin tämän sopan hyökkäämällä mua kohtaan ja sitten kuvittelet olevasi jotenkin fiksu. Olet kyllä uskomaton tapaus.
Missä oon hyökännyt sua kohtaan? Miks näet sen hyökkäyksenä mitä kirjoitin, että ehkä pidät osittain femiinisistä miehistä. Omasta mielestäni femiinisyys ei ole välttämättä kenessäkään pahitteeksi, ehkä ongelmaa vois katsoa laajemmin miks miehekkyys nähdään hyvänä asiana ja femiinisyys huonona, usein jopa sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies sanoo että naisen pitää olla nainen eli naisen kokoinen ja muotoinen sekä muutenkin nainen eli kokata ja hoitaa koti niin siihen ei monella 100 kilon feministikeijukaisella ole saumoja.
Mutta haluaako naiset olla femiinisiä? Eikös nykyisin ole muodissa naisillekin olla vahva ja itsenäinen, perinteisesti miehekkäinä nähtyjä ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies sanoo että naisen pitää olla nainen eli naisen kokoinen ja muotoinen sekä muutenkin nainen eli kokata ja hoitaa koti niin siihen ei monella 100 kilon feministikeijukaisella ole saumoja.
Kun mies sanoo, että naisen pitää olla nainen, riittää että nainen on silloin oma itsensä.
Häntä rakastin paljon
sua rakastan joskus enemmän
ole mulle vähän aikaa hän
aloitteellinen
itsevarma
johtaa
kustantaa
määrätietoinen
onnistuja
päättää
saavuttaa
sinnikäs
suojaa
tavoittelee
turvaa
vie
viettelee
Vierailija kirjoitti:
aloitteellinen
itsevarma
johtaa
kustantaa
määrätietoinen
onnistuja
päättää
saavuttaa
sinnikäs
suojaa
tavoittelee
turvaa
vie
viettelee
mistä nää on? itsekkö keksit ja aakkosjärjestykseen lajittelit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa sitä, että kun löydän rinnastani kyhmyn, hän pyytämättä tai kysymättä tulee kanssani tutkimuksiin ja on kanssani pitämässä kädestäni.
Se, minkälainen peto on sängyssä, ei tuo miehisyyttä jos oikeassa elämässä loistaa poissaolollaan.
Mies punnitaan tekojen kautta.
Eli miehekkyys on sitä mistä sinä millonkin satut pitämään?
Eikö tässä aiheena ole, mitä se kenellekin tarkoittaa? Ei ole käsite, jonka voi kirjata sanakirjaan.
No kyllähän se vähän on. Esim suomenkielinen wikipedia sanoo
"Maskuliinisuus tarkoittaa miehiin yhdistettyjen ajatusten, tunteiden ja käyttäytymisten joukkoa.[1] Maskuliinisuus tai maskuliinisuud
Eli sinulle apn kysymys on yhtä kuin maskuliinisuus? Näinhän täällä eivät kaikki ajattele. Samoin kuin se, mitä se maskuliinisuus kullekin sit tarkoittaa. Jos wikipedia olisi tähän vastaus, ketjua ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sä pidät mua yksinkertaisena vain sen takia, että en nöyristele sun edessä ja teen kuten sä haluat. Sä et kestä naisia jotka tietävät ihan itse mitä haluavat. Ei tee kyllä susta mitenkään fiksua ihmistä se, että yrität sanella miten muiden kuuluu tehdä, mitä haluta jne. Fiksu ihminen tajuaisi, että ihmisillä on omat mielipiteet, mieltymykset, halut jne. eikä niitä sanella toisten puolesta.
Kas kummaa kun mä osaan kyllä lainaukset tehdä, että kukahan tässä olikaans se yksinkertainen.
No lainataan nyt sitten tällä tavalla jos se sulle on niin tärkeää.
Aika vihaisesti sä vaikutat tähän asiaan suhtautuvan. Tuntuuko se susta jotenkin sitten nololta tai häiritsevältä ajatella että miehes vois olla jotenkin femii
Jos lainaus ei muuten toimi, voi aina laittaa lainausmerkit. Ja muutama tyhjä rivi väliin.
Vierailija kirjoitti:
Eli sinulle apn kysymys on yhtä kuin maskuliinisuus? Näinhän täällä eivät kaikki ajattele. Samoin kuin se, mitä se maskuliinisuus kullekin sit tarkoittaa. Jos wikipedia olisi tähän vastaus, ketjua ei olisi.
No, sanakirja sanoo maskuliinisuuden miehisyyden synonymiks. Ja wikipedia-artikkelikin sanoo että käsitys vaihtelee paljon, vaikka jonkinlaisia yleiskäsityksiä termin merkityksestä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kirjoitin mitä mä haluan miehestä ja sä tulit siihen tökkimään, vänkäämään ja jankuttamaan. Teit hyvin selväksi, että naiset ei saisi itse päättää mitä haluavat. Sä itse et ole tässä ollut asiallinen ja hermostuin suhun kun sä vain jatkat ja jatka tuota sun vikinää. Opettele itse hyväksymään se, että naiset itse päättävät mitä haluavat ja tule vasta sitten keskustelemaan tästä asiasta. Toistan vielä ratakiskosta: jokainen nainen päättää itse minkälaisen miehen haluaa ja minkälainen mies on hänen mielestään miehinen mies. Sä et sitä päätä kenenkään puolesta.
Hyvin toimii nuo sun lainaukset, neiti tietotekniikka ekspertti!
Oon sanonut jo moneen kertaan että saat olla asioista ihan mitä mieltä haluat. Kiinnostas vaan kuulla jotain perusteluita mutta en niitä sulta kyllä enää odota, et vaikuta kovin kyvykkäältä jäsentelemään asioita
Mitähän jäsentelyä tarvitset aiheeseen, missä nainen tietää, minkälaisista miehistä pitää? Samalla tavalla, kuin sinäkin tiedät? Kävikö nyt niin, että kun asia loppuu, on van pakko länkyttää?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Mitähän jäsentelyä tarvitset aiheeseen, missä nainen tietää, minkälaisista miehistä pitää? Samalla tavalla, kuin sinäkin tiedät? Kävikö nyt niin, että kun asia loppuu, on van pakko länkyttää?
Eri
Tässä oli kyse maskuliinisuuden ja femiinisyyden perinteisemmistä määritelmistä. Tokihan voi nähdä vaikka lastenkasvatuksen tai hoivaamisen miehisenä, tai kilpailemisen ja johtajuuden femiinisenä, mutta ei se silti tarkoita etteikö tämmöinen olisi ristiriidassa nimenomaan perinteisten käsitysten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä näyttävä mies, ei naismaisia piirteitä. Osaa tehdä ns. miehisiä hommia kuten korjata auton jne. Osaa ottaa naisen sängyssä ja tuottaa nautintoa.
Harva osaa korjata nykyautoja. Ja muitakaan "miehisiä" töitä ei tartte osata. Sängyssä vaan olla aktiivinen, se riittää. (Ja toki kotitaloustyöstä osa jos yhdessä asutaan).
"Jos lainaus ei muuten toimi, voi aina laittaa lainausmerkit. Ja muutama tyhjä rivi väliin."
Näinhän siinä tehtiin kutakuinkin, mutta siitä ei pidetty.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Liittyy ketjun aiheeseen miten? Miksi kukaan, laiha tai lihava, haluaisi piiaksi kenellekään?
Vierailija kirjoitti:
"Jos lainaus ei muuten toimi, voi aina laittaa lainausmerkit. Ja muutama tyhjä rivi väliin."
Et sä kyllä mitään lainausmerkkejä laittanut niihin aiempiin. Todella hölmön näköistä jatkaa omaa tekstiä toisen omaan kun nämä lainaukset toimii kyllä jos vain osaa niitä käyttää. Ei ole niin vaikeaa. Kun lainaat monen viestin ketjua, niin laita useampi väliyönti perään niin, että kursori siirtyy tässä tekstikentässä ihan vasempaan reunaan. Olen huomannut, että jos se on yhtään keskemmälle niin lainaus menee pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Liittyy ketjun aiheeseen miten? Miksi kukaan, laiha tai lihava, haluaisi piiaksi kenellekään?
Kysy sitä tuon edellisen sivun kirjoittajan mieheltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä kyllä mitään lainausmerkkejä laittanut niihin aiempiin. Todella hölmön näköistä jatkaa omaa tekstiä toisen omaan kun nämä lainaukset toimii kyllä jos vain osaa niitä käyttää. Ei ole niin vaikeaa. Kun lainaat monen viestin ketjua, niin laita useampi väliyönti perään niin, että kursori siirtyy tässä tekstikentässä ihan vasempaan reunaan. Olen huomannut, että jos se on yhtään keskemmälle niin lainaus menee pieleen.
Todellakin on lainausmerkit tuossakin viestissä 2 sivua takaperin, missä alat pottuilemaan siitä ettei osata lainata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on tavallaan niin kamalaa? Sekö että se koetaan halventavaksi vai mikä