Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffinaiseni kahvilan ostot, kahden vaiheilla nyt

Vierailija
05.01.2024 |

Eli tavattu tänään eka kertaa. Kahvilassa. Oli puhe että kahville ja tarjouduin miehenä maksamaan. Otin kahvin (2,90€) ja luulin että nainenkin ottaa sen kahvin tai teen, tuohan nyt on vähän niin että jotain otettava kun mennään juttelemaan ja tutustumaan. 

Nainen otti ison kaakaon ja jonkun paninin mikä lie. Ne maksoivat 14,70! Mietin tekikö tahallaan kun ties että mä maksan. Ei hyvä. Mutta ei sekään hyvää kerro rahatalouden hoidosta vaikka olisi itse maksanut. Kuitenkin opiskelijoita ollaan vielä. 

Naiset, kumpaa tuo oli? Meni kyllä fiilis vaikka ihan kaunis on. Olis nyt voinut tilannetta lukea ja ottaa saman hintaiset juomat kuin minäkin. Ei sentään ottanut konjakkia päälle, sitäkin kahvilassa oli myynnissä. 

Tuo 14,70 on jo sellainen hinta että työssäkäyvä ihminen käy syömässä ravintolassa buffeen tuolla hinnalla. Ja jonkun mielestä se on sopiva kahvittelu, ja vielä toisen rahoilla. 

En ole aiemmin tällaiseen törmännyt ja treffeillä nyt on tullut käytyä. 

Ikä 23-26 v. 

Kommentit (2659)

Vierailija
101/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En maksa ekoilla treffeillä. Tämä oli hyvä tapa karsia rahan perässä juoksevat akat pois.

Aijaa, minä ignooraisin sellaiset treffeinä, en tajuaisi niiden olevan treffit

Olet kai itse sitten perinteinen nainen?

En, mutta jos mies ei edes ehdottaisi maksamista  (tämä ei tarkoita ettenkö voisi maksaa itse) 

<

Mutta et osaa vastata?

Vierailija
102/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missään nimessä ei kannata tarjota. Syy on yksinkertainen: siitä ei ole mitään hyötyä.

Jos viehätys on olemassa => nainen on kiinnostunut miehestä eikä suinkaan siitä, tarjotaanko hänelle vai ei. Kahvikuppien ja pullien laskeminen on se viimeinen asia, josta nainen on tilanteessa kiinnostunut.

Jos viehätystä ei ole => nainen ei ole kiinnostunut miehestä, vaikka tämä kuinka tarjoaisi hummeri-illalliset. Paitsi ehkä mahdollisuudesta taloudelliseen hyväksikäyttöön.

Toisin sanoen miehen näkökulmasta satunnaiselle tuntemattomalle naiselle tarjoamisesta ei ole mitään hyötyä. Ja koska mitään hyötyä ei ole, ei kannata heittää rahojaan hukkaan.

Tyttöystävä ansaitsee toki jo enemmän vaimosta puhumattakaan. Mutta se on aivan eri asia.

Miten luulet saavasi tyttöystävän tai vaimon jos sulla ei ole ikinä mitään tar

Otetaanpas uudestaan: Tyttöystävä ansaitsee toki jo enemmän vaimosta puhumattakaan. Mutta se on aivan eri asia.

Nyt oli kysymys ensitapaamisesta. Silloin nimenomaan vasta tutustutaan, eikä kummallakaan ole mitään muuta velvollisuutta kuin käyttäytyä hyvin aloittaen siitä, että on ajoissa paikalla sovitusti. Tarjoamisesta ei ole miehelle mitään hyötyä, joten sitä ei kannata tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia lokkeja nykynaiset on? Pitäisi kohdella kuin kuningatarta sen kerran kun treffeille päässyt vai? Mielestäni on kohteliasta ekoilla treffeillä kustantaa max sen juoman verran. Se antaa miehestä positiivisen kuvan mutta koko menua ei tarvitse kustantaa.

Kuningatarkohtelua on kaakao ja panini? Ehkä 15-vuotiaiden treffeillä. Jos niilläkään.

Kuningatarkohtelua ei kukaan nainen ansaitse ekoilla treffeillä. 

No minusta jopa mies ansaitsee ekoilla treffeillä kaakaon ja paninin. 

Oletko sitten monestikin sellaiset miehelle tarjonnut vai loksutatko vain leukojasi?

En harrasta treffailua, mutta tarjoan usein miespuolisille ja naispuolisille ystävilleni ruokaa ja drinkkejä.

Saituus koskee usein sekä rahaa että tunne-elämää. En arvosta itse saituutta kummassakaan. Mutta miettikää te toki, oliko treffikumppani, jonka itse kutsuitte paikalle, kolmen vai 13 euron arvoinen.

Vierailija
104/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tähän on superhelppo ratkaisu. Laita Ap tämän ketjun linkki sille naiselle ja että olisit ollut valmis vain 3€ käyttämään häneen.😂😂

Vierailija
105/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon aina kahvilassa latten. Hinta on noin 4,5-6 €. En syö mitään pullaa tai pahaa ylihintaista leipää. 

Jos joku haluaa tarjota niin ok, mutta sanon aina että haluaisin latten. Jos mies ei maksa niin maksan itse.

Ylipäätään en tykkää siitä että mies tarjoaa juomaa tai ruokaa. Tulee ostettu olo. 

Vierailija
106/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko oikeasti, että kuningatarkohtelua vaativa nainen pääsisi tokille treffeille? Ei tuollainen diivailu anna naisesta hyvää kuvaa.

En käy enää treffeillä, koska olen naimisissa. 

Missä maailmassa kaakao ja leipä on kuningatarkohtelua? Säälin vaimoasi. Jopa vaikka hän olisi kuvitteellinen.

Aviomies, olen siis nainen.

Oletko itse perinteinen nainen? Vai miksi katsot ansaitsevasi kuningatarkohtelua?

Vierailija
107/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaanpas uudestaan: Tyttöystävä ansaitsee toki jo enemmän vaimosta puhumattakaan. Mutta se on aivan eri asia.

Nyt oli kysymys ensitapaamisesta. Silloin nimenomaan vasta tutustutaan, eikä kummallakaan ole mitään muuta velvollisuutta kuin käyttäytyä hyvin aloittaen siitä, että on ajoissa paikalla sovitusti. Tarjoamisesta ei ole miehelle mitään hyötyä, joten sitä ei kannata tehdä.

Jos toisen huomioimisesta seuraa toiset treffit, niin eikö siitä ole sillon ollut hyötyä?

Vierailija
108/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ainakin tällä suunnalla mikä tahansa leivonnainen ja kahvi on ainakin 12 euroa, joten sanoisin et aika normi budjetti tuo 14 eur kahvilakäynnille. Suomessa kaikki nyt vaan on kallista.

Missä päin Suomea on noin kallista? Itse asun Helsingissä ja kyllä kahvilassa voi tilata alle kympillä, ellei ole ahne. 

Mikä ihmeen ahne? Juuri tällaisten kyylien takia maksan itse omani. Se ei ole ahneutta. 

No joo, pointti ei ollut ahneus, vaan se, että itse käyn kahviloissa (ihan yksin), ja löydän aina vaihtoehtoja alle kympin. Että ei se pakko ole maaksaa 12 euroa tai enemmän. Voi tietysti olla, että muualla maassa on vähemmän edullisia paikkoja kuin Helsingissä. 

Mutta keskity sinä epäolennaisiin asioihin, kun et muuhun pysty. 

Vierailija
109/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin ostanut naiselle vielä viinerit kotiin viemiseksi ettei tarvii näkkäriä syödä illalla treffien jälkeen. Mutta kilttinä miehenä en koskaan pääse treffeille joten en voi tarjota treffeillä koskaan mitään.

T: Kiltti mies

Vierailija
110/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missään nimessä ei kannata tarjota. Syy on yksinkertainen: siitä ei ole mitään hyötyä.

Jos viehätys on olemassa => nainen on kiinnostunut miehestä eikä suinkaan siitä, tarjotaanko hänelle vai ei. Kahvikuppien ja pullien laskeminen on se viimeinen asia, josta nainen on tilanteessa kiinnostunut.

Jos viehätystä ei ole => nainen ei ole kiinnostunut miehestä, vaikka tämä kuinka tarjoaisi hummeri-illalliset. Paitsi ehkä mahdollisuudesta taloudelliseen hyväksikäyttöön.

Toisin sanoen miehen näkökulmasta satunnaiselle tuntemattomalle naiselle tarjoamisesta ei ole mitään hyötyä. Ja koska mitään hyötyä ei ole, ei kannata heittää rahojaan hukkaan.

Tyttöystävä ansaitsee toki jo enemmän vaimosta puhumattakaan. Mutta se on aivan eri asia.

Miten luulet saavasi tyttöystä

Sitten miehen ei kannata tarjoutua tarjoamaan. Simppeliä.

Vierailija
111/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en lähtisi tuon naisen kanssa toisille treffeille. Jos noin paljon syö kahvilla käydessä niin 10 vuoden päästä se painaa jo yli 100kg. 

Vierailija
112/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toisen huomioimisesta seuraa toiset treffit, niin eikö siitä ole sillon ollut hyötyä?

Siis toiset treffit saa rahalla?

Vierailija
113/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko oikeasti, että kuningatarkohtelua vaativa nainen pääsisi tokille treffeille? Ei tuollainen diivailu anna naisesta hyvää kuvaa.

Missä maailmassa kaakao ja leipä on kuningatarkohtelua? Säälin vaimoasi. Jopa vaikka hän olisi kuvitteellinen.

Oletko itse perinteinen nainen? Vai miksi katsot ansaitsevasi kuningatarkohtelua?

Tässä tapauksessa säälin miestäsi.

Vierailija
114/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli kyse opiskelijasta. Tuo summa saattoi olla parin päivän ruokabudjetti. Luulisi toisella opiskelijalla olevan vähän pelisilmää tuossa tilanteessa. Nätti naama ei korvaa tökeröä käytöstä. Ei jatkoon. Ps varo treffejä myös muiden av mammojen kanssa

Vierailija
115/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis toiset treffit saa rahalla?

Huomioimalla toista ja tekemällä hyvän vaikutuksen. Juuri sä taitaisit tarvita tuollaisia keinoja, kun ymmärryksessä on vähän puutteita.

Vierailija
116/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tapauksessa säälin miestäsi.

Kiitos tiedosta, mutta mieheni ei sääliä kaipaa. Mutta osaatko vastata kysymyksiin?

Vierailija
117/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletit hänen juovan kahvia tai teetä? Mä aina otan jotakin syötävää kun käyn kahvilassa. Se on normaalia.

No ei tasan ole, mikäli maksaja ottaa itselleen vain kahvin.

Normaalia on lukea tilannetta. Ja jos joutuu valitsemaan itse ensin niin voi kysyä, että olitko ajatellut itse ottaa jotain makeaa tai suolaista. Jos toinen sanoo, että otan pelkän kahvin, niin silloin ehdottomasti ei oteta itsekään muuta kuin juoma.

Mitä jos on nälkä? Eikö ole ihan yhtä noloa ottaa treffiäijältä kahvi ja sitten tilata omaan piikkiin voikkari? Siis noloa sen äijän kannalta.

Raikas voileipä. 

Jos menen KAHVILLE treffeille niin olen syönyt sitä ennen. Sikäli kun jännitykseltä maistuu

Miksei kaikki ole ja syö kuin sinä? 

Vierailija
118/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ainakin tällä suunnalla mikä tahansa leivonnainen ja kahvi on ainakin 12 euroa, joten sanoisin et aika normi budjetti tuo 14 eur kahvilakäynnille. Suomessa kaikki nyt vaan on kallista.

Missä päin Suomea on noin kallista? Itse asun Helsingissä ja kyllä kahvilassa voi tilata alle kympillä, ellei ole ahne. 

Ainakin Tampereella tuollainen pelkkä kermakaakao oli 6,50 euroa rautatieaseman kahvilassa. Eikä ollut kaksinen kahvila että hyvinkin hienossa paikassa 8euroa voisi olla herkkukaakao. 

Tai kaakkao kuten mummot sanoo. 

Vierailija
119/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väistit luodin. Samanlainen tollo rahankäyttäjä se olisi parisuhteessakin. Kuten vastauksista näet, suurin osa naisista on tuollaisia uuvatteja, jotka törsäävät surutta persaukisina opiskelijoinakin.

Vierailija
120/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelin sinua kuin kuningatarta,

tarjosin paninia ja kaakaota,

vaikka olitkin ahne possu,

kahvilassa sinä senkin rohmu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi