Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffinaiseni kahvilan ostot, kahden vaiheilla nyt

Vierailija
05.01.2024 |

Eli tavattu tänään eka kertaa. Kahvilassa. Oli puhe että kahville ja tarjouduin miehenä maksamaan. Otin kahvin (2,90€) ja luulin että nainenkin ottaa sen kahvin tai teen, tuohan nyt on vähän niin että jotain otettava kun mennään juttelemaan ja tutustumaan. 

Nainen otti ison kaakaon ja jonkun paninin mikä lie. Ne maksoivat 14,70! Mietin tekikö tahallaan kun ties että mä maksan. Ei hyvä. Mutta ei sekään hyvää kerro rahatalouden hoidosta vaikka olisi itse maksanut. Kuitenkin opiskelijoita ollaan vielä. 

Naiset, kumpaa tuo oli? Meni kyllä fiilis vaikka ihan kaunis on. Olis nyt voinut tilannetta lukea ja ottaa saman hintaiset juomat kuin minäkin. Ei sentään ottanut konjakkia päälle, sitäkin kahvilassa oli myynnissä. 

Tuo 14,70 on jo sellainen hinta että työssäkäyvä ihminen käy syömässä ravintolassa buffeen tuolla hinnalla. Ja jonkun mielestä se on sopiva kahvittelu, ja vielä toisen rahoilla. 

En ole aiemmin tällaiseen törmännyt ja treffeillä nyt on tullut käytyä. 

Ikä 23-26 v. 

Kommentit (2659)

Vierailija
41/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletit hänen juovan kahvia tai teetä? Mä aina otan jotakin syötävää kun käyn kahvilassa. Se on normaalia.

No ei tasan ole, mikäli maksaja ottaa itselleen vain kahvin.

Normaalia on lukea tilannetta. Ja jos joutuu valitsemaan itse ensin niin voi kysyä, että olitko ajatellut itse ottaa jotain makeaa tai suolaista. Jos toinen sanoo, että otan pelkän kahvin, niin silloin ehdottomasti ei oteta itsekään muuta kuin juoma.

Mitä jos on nälkä? Eikö ole ihan yhtä noloa ottaa treffiäijältä kahvi ja sitten tilata omaan piikkiin voikkari? Siis noloa sen äijän kannalta.

Vierailija
42/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olihan tää nyt hiukan ylivedetty tilaus eli iso kaakao ja kunnon suolainen syötävä, ehkä nainen näki tässä tilaisuuden syödä päivän "lounas" eli joku normikokoinen kaakao ja pieni suolainen/makea olisi voinut olla hyvä keskitie. Mutta ton odottaminen että itse ottaa pelkän kahvin, että toisenkin pitäisi ottaa vain toi on jo aika pihi. Toki itse maksaisin ekoilla treffeillä suosiolla omat juotavat/syötävät niin eipä tule narinaa. Toisaalta maailma on myös pullollaan miehiä, jotka odottavat pääsemään nauttimaan naisen siivellä, kokemusta valitettavasti on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En maksa ekoilla treffeillä. Tämä oli hyvä tapa karsia rahan perässä juoksevat akat pois.

Aijaa, minä ignooraisin sellaiset treffeinä, en tajuaisi niiden olevan treffit

Olet kai itse sitten perinteinen nainen?

En, mutta jos mies ei edes ehdottaisi maksamista  (tämä ei tarkoita ettenkö voisi maksaa itse) 

Miksi odotat sitten mieheltä perinteisiä sukupuolirooleja?

Kenen incelin kanssa nyt puhun

Et osaa siis vastata, niin aloitat haukkumisen.

Olen muuten nainen, mutta jostain syystä minua luullaan aina mieheksi täällä.

Vierailija
44/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kehtaisi ottaa mitään muuta kuin kahvin. Aina kun mies tarjoutuu maksamaan, otan vain juoman. Olisi noloa ottaa muuta etenkin jos ei maksaja itsekään ota.

Tämä. Minulle ei tulisi mieleenkään ottaa olennaisesti kalliimpaa mitä tarjoaja. 

Ihmeellisiä vastauksia  Ap on kyllä saanut. Itse jättäisi tapailut tuohon yhteen kertaan. Kertoo nimittäin aivan riittävästi naisen persoonallisuudesta ja käytöstavoista.

Kertoo aivan riittävästi myös miehen käytöstavoista. 3 €... HALOO.

Ja itkee vielä vauvapalstalla.

Ei jatkoon!!

Vierailija
45/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kehtaisi ottaa mitään muuta kuin kahvin. Aina kun mies tarjoutuu maksamaan, otan vain juoman. Olisi noloa ottaa muuta etenkin jos ei maksaja itsekään ota.

Minä avaan suuni ja sanon esim.: -kiitos, maksan itse omani. En halua joutua kiitollisuudenvelkaan, mutta en myöskään roikkua treffeillä nälkäisenä. Elätän itse itseni. 

Jos tiedän jo, ettei toinen ole tyyppiäni, otan jotain nopeasti hoideltavaa, kuten espresson. 

N45

No miten miehet suhtaudutte siihen, jos nälkäinen nainen haluaa vaikka paninin ja kieltäytyy siita etta tarjoatte.

Vierailija
46/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalit kahvilaostokset. Kallistahan sekin hupi on nykyään, mutta ei siellä onneksi joka viikko tule käytyä. Olisin kyllä itse maksanut ekoilla treffeillä, etten jää kiitollisuudenvelkaan tuntemattomalle, mutta taidan olla näine käsityksineni vähemmistöä.. 

Vierailija
47/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia lokkeja nykynaiset on? Pitäisi kohdella kuin kuningatarta sen kerran kun treffeille päässyt vai? Mielestäni on kohteliasta ekoilla treffeillä kustantaa max sen juoman verran. Se antaa miehestä positiivisen kuvan mutta koko menua ei tarvitse kustantaa.

Vierailija
48/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missään nimessä ei kannata tarjota. Syy on yksinkertainen: siitä ei ole mitään hyötyä.

Jos viehätys on olemassa => nainen on kiinnostunut miehestä eikä suinkaan siitä, tarjotaanko hänelle vai ei. Kahvikuppien ja pullien laskeminen on se viimeinen asia, josta nainen on tilanteessa kiinnostunut.

Jos viehätystä ei ole => nainen ei ole kiinnostunut miehestä, vaikka tämä kuinka tarjoaisi hummeri-illalliset. Paitsi ehkä mahdollisuudesta taloudelliseen hyväksikäyttöön.

Toisin sanoen miehen näkökulmasta satunnaiselle tuntemattomalle naiselle tarjoamisesta ei ole mitään hyötyä. Ja koska mitään hyötyä ei ole, ei kannata heittää rahojaan hukkaan.

Tyttöystävä ansaitsee toki jo enemmän vaimosta puhumattakaan. Mutta se on aivan eri asia.

Ettö kahvi ja pulla pitää treffikumppanilta jo ansaita 😂. Hupaisaa. Pillulla pullaa vai?

Vierailija
49/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Minulle ei tulisi mieleenkään ottaa olennaisesti kalliimpaa mitä tarjoaja. 

Ihmeellisiä vastauksia  Ap on kyllä saanut. Itse jättäisi tapailut tuohon yhteen kertaan. Kertoo nimittäin aivan riittävästi naisen persoonallisuudesta ja käytöstavoista.

Kertoo aivan riittävästi myös miehen käytöstavoista. 3 €... HALOO.

Ja itkee vielä vauvapalstalla.

Ei jatkoon!!

Hinta oli melkein 15 euroa, ei 3 euroa.

Vierailija
50/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liian persaukinen treffailemaan, jos jälkikäteen pitää itkeä jonkun 15€:n perään. 

Huolestuttavinta tuossa on ehkä se, että aloittaja on niin niiden eurojensa vahtaamisen perään, että hän missasi ne treffit. Millaiset ne oli, mistä puhuttiin, oliko mukavaa yhdessä, millainen tunnelma/fiilis, mitä nainen tekee työkseen, mitä harrastaa, onko yhteisiä mielenkiinnonkohteita?

Vierailija
51/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletit hänen juovan kahvia tai teetä? Mä aina otan jotakin syötävää kun käyn kahvilassa. Se on normaalia.

Tamperelaisena miehenä suosittelen pyynikin munkki kaffilaa. Kaikki tuotteet suht edullisia. Munkit hyviä ja halpoja. Lisäksi todella kiva miljöö muutenkin. Eikä ole A oikeuksia joten ei pelkoa että daami ottaa konua tai punkkua. 

Suosittelen samantyyppisiä paikkoja kaikille ykköstreffeille. Siinä voi tarkkailla myös mitä mieltä daami on edullisemmasta paikasta ja tehdä omat johtopäätökset etenkin jos itse ei ole tuhluripoika. 

Vierailija
52/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta nainen joutuu tässä hankalaan tilanteeseen, kun ei voi voi ottaa muuta kuin juoman koska toinen maksaa, vaikka haluaisi vaikka suolaista 

Vierailija
53/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti naiset "testaa" ekalla kerralla, että onko mies herrasmies vai pihi. Jatkossa maksavat itse omansa

Vierailija
54/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tasan ole, mikäli maksaja ottaa itselleen vain kahvin.

Normaalia on lukea tilannetta. Ja jos joutuu valitsemaan itse ensin niin voi kysyä, että olitko ajatellut itse ottaa jotain makeaa tai suolaista. Jos toinen sanoo, että otan pelkän kahvin, niin silloin ehdottomasti ei oteta itsekään muuta kuin juoma.

Mitä jos on nälkä? Eikö ole ihan yhtä noloa ottaa treffiäijältä kahvi ja sitten tilata omaan piikkiin voikkari? Siis noloa sen äijän kannalta.

Kukaan normaaliälyllä varustettu ei mene kahvitreffeille nälkäisenä. Tai jos menee, niin kieltäytyy kohteliaasti tarjoamisesta ja maksaa itse.

Vierailija
55/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihit miehet ei toisille treffeille pääse. Muista ens kerralla vaatia, että nainen maksaa oman ja mielellään myös sun tilauksen, ni ei jää harmittamaan. 

Maksustako käyt siis treffeillä?

Ei tässä ollu musta kyse. Ap:tä närästi kallis tilaus. Hänelle vinkkasin, kuinka tämän voi välttää jatkossa. 

Maksat siis omat juomasi ja ruokasi?

Maksan. Onko se joku ongelma? Tai maksoin kun kävin treffeillä. Enää en käy. 

Vierailija
56/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olihan tää nyt hiukan ylivedetty tilaus eli iso kaakao ja kunnon suolainen syötävä, ehkä nainen näki tässä tilaisuuden syödä päivän "lounas" eli joku normikokoinen kaakao ja pieni suolainen/makea olisi voinut olla hyvä keskitie. Mutta ton odottaminen että itse ottaa pelkän kahvin, että toisenkin pitäisi ottaa vain toi on jo aika pihi. Toki itse maksaisin ekoilla treffeillä suosiolla omat juotavat/syötävät niin eipä tule narinaa. Toisaalta maailma on myös pullollaan miehiä, jotka odottavat pääsemään nauttimaan naisen siivellä, kokemusta valitettavasti on.

Eli 8 euroa olisi esim. ollut ok, mutta kipurajan aikuisella ylittää sitten 14 euroa? Jaha.

Vierailija
57/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus mitä kitinää. Jos tarjoaa niin sitten tarjoaa eikä valita sen jälkeen.

olen nainen ja AINA tarjoan jos treffeillä olen käynyt. Nyt naimisissa ja tienaan tuplat mieheen verrattuna. Siksipä minä maksan, minä tarjoan, en todellakaan laskeskele että ottipa kalliin pizzan.

ap, älä tarjoa, sitten ei ainakaan harmita. Case closed.

Vierailija
58/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En maksa ekoilla treffeillä. Tämä oli hyvä tapa karsia rahan perässä juoksevat akat pois.

Aijaa, minä ignooraisin sellaiset treffeinä, en tajuaisi niiden olevan treffit

Olet kai itse sitten perinteinen nainen?

En, mutta jos mies ei edes ehdottaisi maksamista  (tämä ei tarkoita ettenkö voisi maksaa itse) 

Miksi odotat sitten mieheltä perinteisiä sukupuolirooleja?

Kenen incelin kanssa nyt puhun

Et osaa siis vastata, niin aloitat haukkumisen.

Olen muuten nainen, mutt

Osaan vastata, mutta väität sellaista mikä ei pidä paikkaansa, joten keskustelu kanssasi on hedelmätöntä

Vierailija
59/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä naisen olisi pitänyt tietää, että olet köyhä ja vaan kahvin olit valmis tarjoamaan, jos et mitään sanonut?

Vierailija
60/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorehko ja kuniihko nainen tulee kalliiksi. Siinä vähän esimakua ap:lle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi