Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treffinaiseni kahvilan ostot, kahden vaiheilla nyt

Vierailija
05.01.2024 |

Eli tavattu tänään eka kertaa. Kahvilassa. Oli puhe että kahville ja tarjouduin miehenä maksamaan. Otin kahvin (2,90€) ja luulin että nainenkin ottaa sen kahvin tai teen, tuohan nyt on vähän niin että jotain otettava kun mennään juttelemaan ja tutustumaan. 

Nainen otti ison kaakaon ja jonkun paninin mikä lie. Ne maksoivat 14,70! Mietin tekikö tahallaan kun ties että mä maksan. Ei hyvä. Mutta ei sekään hyvää kerro rahatalouden hoidosta vaikka olisi itse maksanut. Kuitenkin opiskelijoita ollaan vielä. 

Naiset, kumpaa tuo oli? Meni kyllä fiilis vaikka ihan kaunis on. Olis nyt voinut tilannetta lukea ja ottaa saman hintaiset juomat kuin minäkin. Ei sentään ottanut konjakkia päälle, sitäkin kahvilassa oli myynnissä. 

Tuo 14,70 on jo sellainen hinta että työssäkäyvä ihminen käy syömässä ravintolassa buffeen tuolla hinnalla. Ja jonkun mielestä se on sopiva kahvittelu, ja vielä toisen rahoilla. 

En ole aiemmin tällaiseen törmännyt ja treffeillä nyt on tullut käytyä. 

Ikä 23-26 v. 

Kommentit (2659)

Vierailija
381/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vidduuuuu 😂🤣🤣 deittini kusetti minulta ilmaiset kahvit!! 😂🤣 Eih shaathana 🍺 kippis ja malja tälle🍻  

" Ostin munkkikahvit enkä saanutkaan pildeä!"  

Ps. Lähtiskö joku nätti nainen mun kanssa treffeille? Voin tuoda termoksessa teetä jos tuot oman mukin . 

Vierailija
382/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et pyytänyt naista vaikkapa kävelylle?

Tuntuisiko sinusta hyvältä ajatukselta lähteä kävelytreffeille 20-30 asteen pakkasessa?

Jos lähtisi niin osoittaisi ainakin luonnetta ja liikunnallisuutta. Tuskin valittais jatkossakaan ihan pienestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini (mies) vei naisen ensitreffeillä syömään, jotka maksoi. Sen jälkeen drinksut tai kahvit toisessa paikassa. Mies maksoi nämäkin, ellei nainen tarjoutunut maksamaan vuorostaan, mikä välillä tapahtui, välillä ei. Jos mies siis maksoi molemmat, niin jatkotreffejä ei tullut.

Ei ollut siis mikään rikas mies vaan normaali työssäkäyvä, niinkuin treffikumppanitkin.

Vierailija
384/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaakao ja panini kertovat epäterveellisistä elintavoista. Hyvä, että alkoi arveluttaa. Vuoden seurustelun jälkeen tuollainen ahne pullasorsa on varmaan jo 15 kiloa painavampi ja hyvää vauhtia kohti maitovalaan mittoja.

Vierailija
385/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhee hyväksikäyttäjä. Älä missään nimessä tapaa häntä uudestaan. Ei kannata tutustua häneen.

Totta. Kaunis, nuori opiskelijanainen. Ap:n kannattaa heti unohtaaa se. Anna mulle puhelinnumero?

Vierailija
386/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ollut arvoisesi nainen. Ei lähellekään äitisi kaltainen!

Vierailija
387/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta! Sanot heti aluksi, että voit tarjota, mutta vain näennäissyistä koska olet perseaukinen ja nuuka, ja oikeasti et todellakaan haluaisi tarjota! Ja se mitä haluat tarjota, on se yksi kupillinen kahvia/teetä; onhan  pillunsaanti/suhde vielä erittäin epävarmaa! Tällainen rehellisyys tehoaa naiseen kuin naiseen - usko mua!

388/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten sanot, että kahvit tarjoan , pullat saat maksaa itse. Noloa, mutta reilua. 

Tuo ei ole minusta hyvä idea. Minusta tuntuisi aika oudolta, jos mies sanoisi noin. Sitä paitsi, eihän sillä ole mitään väliä, kumpi maksaa 

Vierailija
389/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei oo susta kiinnostunut kun otti tollaset setit. Kiinnostunut nainen ei syö noin paljon ensi treffeillä varsinkin kun jännittää. 

T. Itsekin nainen

Ootpa herttainen 🤗  jännittää treffeillä??

Valehtele viellä että punasteletkin . 😜 

Vierailija
390/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jumalauta! Sanot heti aluksi, että voit tarjota, mutta vain näennäissyistä koska olet perseaukinen ja nuuka, ja oikeasti et todellakaan haluaisi tarjota! Ja se mitä haluat tarjota, on se yksi kupillinen kahvia/teetä; onhan  pillunsaanti/suhde vielä erittäin epävarmaa! Tällainen rehellisyys tehoaa naiseen kuin naiseen - usko mua!

Komppaan tätä. Kortit heti pöytään. Ei tartte kenenkään arvailla tai arvuutella mitään.

Vierailija
391/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 15 euroa ulkona käymiseen silloin tällöin kaataa talouden, kannattaa ehkä olla yksin.

Kannattaa myös etsiä terve puoliso, jos tuollaiset summat aiheuttavat hermostumista. Minun perussairauksien hoitoon ja lääkkeisiin paloi yhteensä noin satanen joka kuukausi viime vuonna, ja viime vuosi oli hyvä vuosi. 

Vierailija
392/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eläissäni treffaillut kun aina ollut saman kanssa mut vaikea kuvitella treffejä missä itse maksaisin ruuat ekoilla treffeillä, ja oletan et ravintolatreffit kera viinien ja kuohareiden, siis maksaa satkun yli väkisinkin. Toki toisilla treffeillä tarjoutuisin itse maksamaan.

Vierailija
393/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras siirtyä treffailemaan ulkomaalaisia miehiä. Ne on paljon rennompia. Maksaa kuka jaksaa, vaikka koko seurueelle, mies tai nainen. Tällaista turhanpäiväistä kitinää muutamasta eurosta ei kyllä jaksa erkkikään. Ilotonta natkuttamista.

Mikset mene kotitreffeille? Se tulee paljon halvemmaksi eikä kukaan kitise silloin.

Vierailija
394/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei oo susta kiinnostunut kun otti tollaset setit. Kiinnostunut nainen ei syö noin paljon ensi treffeillä varsinkin kun jännittää. 

T. Itsekin nainen

Punasteleva nainen on yhtä fiktiivinen hahmo kuin rehellinen yyhhoo tai yksisarvinen.

Vierailija
395/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se nainen tarkoituksella hyväksikäytti sitä, että tarjosit. (Ja tämä ei ole sulupuolisidonnaista. Olen aikoinaan deittaillut myös miehiä, jotka ovat pyrkineet hyötymään samantyyppisesti - käyty syömässä, minä tilannut yhden halvan ruuan ja mies useamman kalliin ja sitten ehdottanut, että maksettaisiin puoliksi...)

En usko, että tuosta voisi tulla hyvää suhdetta, kun selvästi arvonne ovat erilaisia. Varsinkin suhtautuminen rahaan on sellainen asia, jonka pitäisi olla pariskunnilla suunnilleen samanlaista, jotta juttu toimisi. Myös se on tärkeää, että aidosti arvostaa toista, eikä yritä hyötyä hänestä.

N50+

Täysin samaa mieltä. Oma mieheni otti minut muuten varmaan juuri siksi, etten ollut samanlainen hyväksikäyttäjä kuin muut naiset. Maksoin aina tilaukseni itse, myös ensitreffeillä. Kyse oli arvoista. Se varmasti viehätti. 

Miehesi valitsi sinut koska olet halpa.

Vierailija
396/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras siirtyä treffailemaan ulkomaalaisia miehiä. Ne on paljon rennompia. Maksaa kuka jaksaa, vaikka koko seurueelle, mies tai nainen. Tällaista turhanpäiväistä kitinää muutamasta eurosta ei kyllä jaksa erkkikään. Ilotonta natkuttamista.

Mikset mene kotitreffeille? Se tulee paljon halvemmaksi eikä kukaan kitise silloin.

Tykkään tapailla ekat kerrat julkisilla paikoilla.

Vierailija
397/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljätoista seitsemänkymmentä? Voi hyvä tavaton, ei noin tuhlailevaista naista kannata ottaa vaimoksi. Keitä seuraaville treffeille termospulloon kahvia. Juotte kahvit sopivassa paikassa ja jos nainen on tyytyväinen hänestä tulee hyvä vaimo. Kun vähän kouluttaa. t Laihialainen

Vierailija
398/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse tarjouduit maksamaan. Joten ihan oma moka. Varmaan osaat ensi kerralla toimia sit toisin.

-m

Vierailija
399/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Itsekin nainen

Punasteleva nainen on yhtä fiktiivinen hahmo kuin rehellinen yyhhoo tai yksisarvinen.

Jussi?

Vierailija
400/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata koskaan maksaa naisten ostoksia ekoilla treffeillä. Teet heti aluksi selväksi, että kannatat tasa-arvoa kaikissa asioissa.