Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffinaiseni kahvilan ostot, kahden vaiheilla nyt

Vierailija
05.01.2024 |

Eli tavattu tänään eka kertaa. Kahvilassa. Oli puhe että kahville ja tarjouduin miehenä maksamaan. Otin kahvin (2,90€) ja luulin että nainenkin ottaa sen kahvin tai teen, tuohan nyt on vähän niin että jotain otettava kun mennään juttelemaan ja tutustumaan. 

Nainen otti ison kaakaon ja jonkun paninin mikä lie. Ne maksoivat 14,70! Mietin tekikö tahallaan kun ties että mä maksan. Ei hyvä. Mutta ei sekään hyvää kerro rahatalouden hoidosta vaikka olisi itse maksanut. Kuitenkin opiskelijoita ollaan vielä. 

Naiset, kumpaa tuo oli? Meni kyllä fiilis vaikka ihan kaunis on. Olis nyt voinut tilannetta lukea ja ottaa saman hintaiset juomat kuin minäkin. Ei sentään ottanut konjakkia päälle, sitäkin kahvilassa oli myynnissä. 

Tuo 14,70 on jo sellainen hinta että työssäkäyvä ihminen käy syömässä ravintolassa buffeen tuolla hinnalla. Ja jonkun mielestä se on sopiva kahvittelu, ja vielä toisen rahoilla. 

En ole aiemmin tällaiseen törmännyt ja treffeillä nyt on tullut käytyä. 

Ikä 23-26 v. 

Kommentit (2659)

Vierailija
421/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että ap:lla ja deitillä on eri näkemykset mikä mistäkin on paljon/liikaa ja mihin rahojaan mielummin käyttäisi. Äkkiseltään itsekin allekirjoitan, että 15e (yhden hengen) kahvilakäynnistä on paljon, etenkin kun moista summaa ei itse ikinä kahvilaan käytäisi. Mielummin tarjoisin tuolla hinnalla tosiaan sen buffetpöydässä syömisen. Kumminkin ne baarissa juodut ja/tai tarjotut pari tuoppia ei ikinä tunnu ylimääräiseltä rahanmenolta vaikka sen saman 15e maksaisi. Itsetutkiskelun paikka.

Vierailija
422/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne kuulostaa hieman haastavalta, ja ymmärrän, että se voi aiheuttaa pohdintaa. On tärkeää pitää mielessä, että kaikki ihmiset ovat erilaisia, ja heillä voi olla erilaisia näkemyksiä raha-asioista ja dating-etiketistä.

Yksi vaihtoehto on ottaa tilanne rennosti ja olla antamatta sille liian suurta painoarvoa. Ensimmäiset treffit voivat olla hermostuttavia, ja ihmiset saattavat toimia odottamattomalla tavalla. Saatat haluta antaa tilaisuuden toiselle tapaamiselle ja nähdä, miten asiat kehittyvät.

Toisaalta voit myös päättää ottaa asian puheeksi ja ilmaista rehellisesti tunteesi. Voisit kertoa, että odotit molempien ottaa saman hintaiset juomat ja että yllätyit hieman kokonaislaskusta. Älä kuitenkaan syytä tai arvostele toista liikaa, vaan ilmaise tuntemuksesi avoimesti ja reilusti.

Lopulta, on tärkeää viettää aikaa ihmisten kanssa, jotka kunnioittavat toisiaan ja jakavat samankaltaisia arvoja. Jos tämä tilanne on si

Ja tämä se tästä puuttuikin, nyt tyttöparka saa ap:lta puhelun, jossa joutuu tilille siitä, että otti kaakaon ja panin treffeillä kahvilassa, ja ap:lla on nyt paha mieli. Ei, ei, ei ja vielä kerran ei. Nuole haavasi, ap, mikäli tämä on nyt ylitsepääsemätön juttu ja ei kun kohti uusia pettymyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali hinta mulle. Kahvilassa nautin ja silloin en pihtaa euroja. Onneksi mun mies samanhenkinen.

Vierailija
424/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta naisella ei suhteellisuudentaju toiminut. 

Mutta sinä varmaan halusit välttämättä päästä treffeille, ja sanoit, että voit tarjota kahvit? 

Voihan tuosta toki jälkeenpäin mainita jos vielä näette? Siis ilman syyttävää tunnelmaa toki.

ps.helpompi toki sanoa heti näistä mitä tulee, reilusti.

Taisit vaan vähän yllättyä?

Vierailija
425/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En maksa ekoilla treffeillä. Tämä oli hyvä tapa karsia rahan perässä juoksevat akat pois.

Tämä on sun oletus, ei todellakaan mikään totuus. Jos mä tapailen miestä, panostan kyllä häneen rahallisesti. Voin kokata ja ostaa hyvää viiniä, vähän myöhemmin ostaa kivat alusvaatteet yms. Mulle on ihan ok, että kumpikin maksaa ekoilla treffeillä omat ostokset, mutta kyllä siitä tarjoamisesta saa lisäpisteitä. Se on kohteliasta ja herrasmiesmäistä. Tietty jollekin sarjadeittailijalle tuo tulee kalliiksi. Ehkä syvempi ajatus siinä on itselle se, että haluan tuntea ja nähdä että mies haluaa tehdä muhun vaikutuksen. 

Kyllä se mieskin panostaa ja yleensä enemmän kuin nainen. Hyvin moni nainen haluaa sen korkeakoulutetun ja hyvässä työssä olevan miehen. Tuohon pääsemiseksi pitää panostaa todella

Voi että!

T. Korkeakoulutettu nainen, oma yritys

Vierailija
426/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihit miehet ei toisille treffeille pääse. Muista ens kerralla vaatia, että nainen maksaa oman ja mielellään myös sun tilauksen, ni ei jää harmittamaan. 

Maksustako käyt siis treffeillä?

Onko sinulla vikaa päässä vai sisälukutaidossa? Veikkaan että kummassakin.

Vaikka aloit haukkua, niin edelleen kysymys on: pitääkö sinulle siis maksaa treffeistä?

Vierailija
427/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintähän olisi sekä tutustua toisiinsa että keskustella mieltä painavista asioista keskenääm, avoimesti ja aikuismaisesti.

On minusta kummallista, että treffeihin liittyen hakeudutaan ja piiloudutaan tällaisten rooliodotusten taakse kuin suojaan.

Suomessa naiset keskimäärin opiskelevat, käyvät töissä ja elättävät itsensä. Meillä keskimäärin on varaa käydä kahvilassa tai syömässä ihan omaan piikkiin.

Jos kummalla tahansa on tiukkaa, hetkellisesti tai pidempään, on hyvä kertoa toiselle siitä. Sitä ei näe päälle. Treffit sovitetaan sen mukaan.

Kumpi tahansa voi tarjota milloin tahansa ja kumpikin voi maksaa omansa. On myös ilmaista tekemistä. Kumpikaan ei ole velkaa toiselle. Seksin harrastaminen ei prostituution ulkopuolisessa maailmassa liity rahaan mitenkään. 

Jos toinen ei näin perusasioita ymmärrä, eikä osaa/suostu joustamaan, hän ei ole mikään saalis muutenkaan. Hyvä vain että päättyy.

Treffeille ei minusta edes kannata lähteä, jos tärkeintä niillä on ylipäänsä se, mitä sieltä saan itselleni ja mihin hintaan. 

Terveisin täti-ihminen

Vierailija
428/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten nämä perseaukiset tekevät pari kolme kakaraa ja koska itse ei kuulu maksaa mistään mitään, niin laitetaan veronmaksajien piikkiin nekin. Samoin asunto ja ruoka ym elämisen kulut.

Onneksi tässä kuussa näkyy ensimmäisen kerran tukien leikkaukset ja tileille tipahtaa satanen kaksi vähemmän ja parhaimmassa tapauksessa kolme sataakin . Se saa minut hymyilemään iloisesti 🙂 sillä se on niille pikkupaskiaisille ihan oikein!

Vierailija
429/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi. Konvehti. Hammastikku. Pussi hunajaa. Servetti. Siitä mutustelemaan!

Vierailija
430/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen törmännyt vain miehiin jotka aina haluavat tarjota. Ollaan sitten menty kahville, syömään, pelaamaan biljardia, keilaamaan tms. 

Toki kohteliaasti olen kieltäytynyt ja maksanut ihan omani tai jopa maksanut ne molemmathan kahvit. 

Älä kieltäydy! Annat itsestäsi vain leuhkan ja ylimielisen kuvan. Ei jatkoon!

Vierailija
431/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaako muita se, että kun muualla maailmassa gold digger tarkoittaa toisen rahoilla luxus-elämistä, palstamiehille se tarkoittaa sitä, että nainen ottaa paninin kun tarjotaan :D

Tässä jää huomiotta se, että mies voi päätyä monille ensitreffeille, joissa oletetaan maksua. Jos käyt vaikka kerran viikossa 20 euron kahvilatreffeillä, niin hupsista, hinta onkin yhtäkkiä 1000 euroa.

Vierailija
432/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintähän olisi sekä tutustua toisiinsa että keskustella mieltä painavista asioista keskenääm, avoimesti ja aikuismaisesti.

On minusta kummallista, että treffeihin liittyen hakeudutaan ja piiloudutaan tällaisten rooliodotusten taakse kuin suojaan.

Suomessa naiset keskimäärin opiskelevat, käyvät töissä ja elättävät itsensä. Meillä keskimäärin on varaa käydä kahvilassa tai syömässä ihan omaan piikkiin.

Jos kummalla tahansa on tiukkaa, hetkellisesti tai pidempään, on hyvä kertoa toiselle siitä. Sitä ei näe päälle. Treffit sovitetaan sen mukaan.

Kumpi tahansa voi tarjota milloin tahansa ja kumpikin voi maksaa omansa. On myös ilmaista tekemistä. Kumpikaan ei ole velkaa toiselle. Seksin harrastaminen ei prostituution ulkopuolisessa maailmassa liity rahaan mitenkään. 

Jos toinen ei näin perusasioita ymmärrä, eikä osaa/suostu joustamaan, hän ei ole mikään saalis muutenkaan. Hyvä vain et

Täti-ihminen puhui viisaita 🤗.

Vierailija
433/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En maksa ekoilla treffeillä. Tämä oli hyvä tapa karsia rahan perässä juoksevat akat pois.

Oo, että kun kahvin maksat ABCllä,niin akka on rahan perässä 💀💀💀

Helsingissä ei taida olla abc:tä. Paljastit toki oman junttiutesi nyt.

Vierailija
434/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on sun oletus, ei todellakaan mikään totuus. Jos mä tapailen miestä, panostan kyllä häneen rahallisesti. Voin kokata ja ostaa hyvää viiniä, vähän myöhemmin ostaa kivat alusvaatteet yms. Mulle on ihan ok, että kumpikin maksaa ekoilla treffeillä omat ostokset, mutta kyllä siitä tarjoamisesta saa lisäpisteitä. Se on kohteliasta ja herrasmiesmäistä. Tietty jollekin sarjadeittailijalle tuo tulee kalliiksi. Ehkä syvempi ajatus siinä on itselle se, että haluan tuntea ja nähdä että mies haluaa tehdä muhun vaikutuksen. 

Kyllä se mieskin panostaa ja yleensä enemmän kuin nainen. Hyvin moni nainen haluaa sen korkeakoulutetun ja hyvässä työssä olevan mie

Millä nimellä sun onlyfans on?

Vierailija
435/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihit miehet ei toisille treffeille pääse. Muista ens kerralla vaatia, että nainen maksaa oman ja mielellään myös sun tilauksen, ni ei jää harmittamaan. 

Maksustako käyt siis treffeillä?

Onko sinulla vikaa päässä vai sisälukutaidossa? Veikkaan että kummassakin.

Vaikka aloit haukkua, niin edelleen kysymys on: pitääkö sinulle siis maksaa treffeistä?

Olen eri, mutta normi-ihminen osaa ottaa tällaiset pienet summat ihan elämisen kuluina, eikä räknäile jokaista deitteihin kuluvaa euroa tyyliin mikä on panostus-hyötysuhde.

Vierailija
436/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä naisella huono pelisilmä, enkä itse ikinä maksattaisi, opiskelijan en antaisi maksaa kahviakaan. Et kai mitenkään rehvastellut että mennään kahville, minä tarjoan?

Ehkä riippuu siitä kiittikö? 

Käytiin yhden miehen kanssa Helsingin tähtitornin observatoriossa ja maksoin molemmat, kun olin ensimmäisenä tiskillä. Sehän maksoi vain muutaman euron ja olen työssäkäyvä ihminen, eikä ole siitä kiinni, mutta hän vain totesi että "ai sä maksoit jo", eikä sanonut "kiitos". Minusta tuo kertoi hänen käytöstavoistaan tarpeeksi. No kiinnostuksen puute oli kyllä molemminpuolista.

Lisään tähän kommenttiini, että olen 40+, mutta muistan millaista oli olla köyhä opiskelija. Tuossa kahvilakäynnissä voi olla pojan muutaman päivän ruuat. Ymmärrän senkin että ei sitten pidä sanoa että minä maksan, jos on vähissä varoissa, mutta poikaparka yritti kuitenkin vastata odotuksiin tarjoamalla.

Itse nuorena vähävaraisena vein jotain halpoja syömistuomisia etkoille, ja kaverit naureskelevat että olen aina niin pihi. Jos olisin tuonut kalliimpia, ei taas olisi ollut varaa lähteä sinne ravintolaan kavereiden kanssa.

Vierailija
437/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaako muita se, että kun muualla maailmassa gold digger tarkoittaa toisen rahoilla luxus-elämistä, palstamiehille se tarkoittaa sitä, että nainen ottaa paninin kun tarjotaan :D

Tässä jää huomiotta se, että mies voi päätyä monille ensitreffeille, joissa oletetaan maksua. Jos käyt vaikka kerran viikossa 20 euron kahvilatreffeillä, niin hupsista, hinta onkin yhtäkkiä 1000 euroa.

Valintojen maailma.

Vierailija
438/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
439/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otetaanpas uudestaan: Tyttöystävä ansaitsee toki jo enemmän vaimosta puhumattakaan. Mutta se on aivan eri asia.

Nyt oli kysymys ensitapaamisesta. Silloin nimenomaan vasta tutustutaan, eikä kummallakaan ole mitään muuta velvollisuutta kuin käyttäytyä hyvin aloittaen siitä, että on ajoissa paikalla sovitusti. Tarjoamisesta ei ole miehelle mitään hyötyä, joten sitä ei kannata tehdä.

Jos toisen huomioimisesta seuraa toiset treffit, niin eikö siitä ole sillon ollut hyötyä?

Siis toiset treffit saa rahalla?

Huomioimalla toista ja tekemällä hyvän vaikutuksen.

Niin, perinteisille naisille voidaan avata ovi ja maksaa kahvittelut. Sen sijaan ei-perinteiselle naiselle ei ole mitään syytä tehdä kumpaakaan. Miksi miehen pitäisi toimia perinteisten sukupuoliroolien mukaisesti?

Vierailija
440/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen törmännyt vain miehiin jotka aina haluavat tarjota. Ollaan sitten menty kahville, syömään, pelaamaan biljardia, keilaamaan tms. 

Toki kohteliaasti olen kieltäytynyt ja maksanut ihan omani tai jopa maksanut ne molemmathan kahvit. 

Älä kieltäydy! Annat itsestäsi vain leuhkan ja ylimielisen kuvan. Ei jatkoon!

Tuo droppaa kyllä tunnelman. Rahasta puhuminen treffeillä on vihoviimeisintä mitä voi olla . Loukkaavaa oikeasti.

M42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi