Treffinaiseni kahvilan ostot, kahden vaiheilla nyt
Eli tavattu tänään eka kertaa. Kahvilassa. Oli puhe että kahville ja tarjouduin miehenä maksamaan. Otin kahvin (2,90€) ja luulin että nainenkin ottaa sen kahvin tai teen, tuohan nyt on vähän niin että jotain otettava kun mennään juttelemaan ja tutustumaan.
Nainen otti ison kaakaon ja jonkun paninin mikä lie. Ne maksoivat 14,70! Mietin tekikö tahallaan kun ties että mä maksan. Ei hyvä. Mutta ei sekään hyvää kerro rahatalouden hoidosta vaikka olisi itse maksanut. Kuitenkin opiskelijoita ollaan vielä.
Naiset, kumpaa tuo oli? Meni kyllä fiilis vaikka ihan kaunis on. Olis nyt voinut tilannetta lukea ja ottaa saman hintaiset juomat kuin minäkin. Ei sentään ottanut konjakkia päälle, sitäkin kahvilassa oli myynnissä.
Tuo 14,70 on jo sellainen hinta että työssäkäyvä ihminen käy syömässä ravintolassa buffeen tuolla hinnalla. Ja jonkun mielestä se on sopiva kahvittelu, ja vielä toisen rahoilla.
En ole aiemmin tällaiseen törmännyt ja treffeillä nyt on tullut käytyä.
Ikä 23-26 v.
Kommentit (2659)
Christiiina kirjoitti:
HEI AP!
Mikä on tilanne nyt? Tapasitko naista uudelleen?
VASTAA AP!
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa muuta, mutta makea kaakao + suolainen syötävä = ei jatkoon tällainen väärin syövä nainen
Joo, ei missään nimessä. Musta kahvi ja makea syötävä sen on pakko olla, jotta jatkooon pääsee.
Tänään kun kävin ostamassa paikallisesta kahvilasta itselleni Runebergin tortun, oli siellä vitriinissä panini hintaan 6€ ja kaakao kermavaahdolla 5€.
Christiiina kirjoitti:
Tänään kun kävin ostamassa paikallisesta kahvilasta itselleni Runebergin tortun, oli siellä vitriinissä panini hintaan 6€ ja kaakao kermavaahdolla 5€.
Missä ap kömpelösti höveliä larppaavana treffiseurana ja vastentahtoisena maksumiehenä?
Vierailija kirjoitti:
"Vedä käteen, jos ei löydy seksitreffiseuraa suoralla ilmoituksella profiilissa. Miksi istut kahvilatreffeillä ja valitat niistä? Ja suostuttelet ihmisiä seksitreffeihin? Yhteistuumin sovitut seksitreffit tai ei treffejä ollenkaan, kaksi vaihtoehtoa, niin vältyt sellaisilta treffeiltä joista et pidä. "
Kotitreffit eivät yleensä ole seksitreffejä, vaan pääasia ettei tarvitse nähdä vaivaa, tuhlata aikaa ja rahaa treffeihin.
Paitsi että pitää! Nimenomaan aikaa ja vaivaa. Se koti pitää esim siivota vessaa myöten ja lakanat vaihtaa ihan varuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vedä käteen, jos ei löydy seksitreffiseuraa suoralla ilmoituksella profiilissa. Miksi istut kahvilatreffeillä ja valitat niistä? Ja suostuttelet ihmisiä seksitreffeihin? Yhteistuumin sovitut seksitreffit tai ei treffejä ollenkaan, kaksi vaihtoehtoa, niin vältyt sellaisilta treffeiltä joista et pidä. "
Kotitreffit eivät yleensä ole seksitreffejä, vaan pääasia ettei tarvitse nähdä vaivaa, tuhlata aikaa ja rahaa treffeihin.
Paitsi että pitää! Nimenomaan aikaa ja vaivaa. Se koti pitää esim siivota vessaa myöten ja lakanat vaihtaa ihan varuiksi.
Ap:n tapauksessa tuskin pitää. Pääasia että saavuttaa maksimaalisen hyödyn minimaalisella panostuksella.
Ap:lle käsittämätöntä että naiset eivät kilpaile tusinauli-ap:sta ja KUKA/ketkä ''YLTÄvÄt" ykköshyödyntuottajaksi.
Kyllä on elämässä asiat hyvin jos tuo isoin ongelma
Christiiina kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
HEI AP!
Mikä on tilanne nyt? Tapasitko naista uudelleen?
VASTAA AP!
On jo vastannut ettei enää halua nähdä naista. Liian erilaisia olivat rahankäytön suhteen. Puhumattakaan että jos nainen halusi vaan maksattaa.
Mietin naita juttuja lukiessa etta miten kaytannossa nainen muka voisi hyodyntaa treffeja siihen etta saisi ilmaista ruokaa ja juomaa. Nayttaa nimittain olevan joidenkin miesten suurin pelko. Kun koskaan ei voi olla varma mita tarjotaan vai tarjotaanko mitaan. On vietettava jonkun random miehen seurassa tunti pari ne mahdolliset murkinat saadakseen vaikkei olisi yhtaan kiinnostunut tyypista. Ja sitten tulee potentiaalisesti viela kiusalliset seksivihjailut treffien lopuksi ja tyypista pitaa hankkiutua eroon jotenkin.
Onko kaikki tuo muka todella sen arvoista etta naisen kannattaa jonkun ilmaisen kahvikupin ja pullansiivun tai voileivan takia laittautua ja raahautua treffeille? Ennemmin menisin vaikka leipajonoon jos ei itsella kerta kaikkiaan ole rahaa ostaa omia kahveita.
Olisiko hyvä ollut huomata että kyseessä on rikas suomenruotsalainen perijätär ? Hänelle tuollaiset kahvilaostot ovat arkipäivää useamman kerran päivässä shampanjalounaiden välissä! Saatoit missata ison tilaisuuden.
Panniini mikä lie, vielä kehtas tuollaisen ottaa ja kaakaon. Tosi kaloripitoista syötävää ja juotavaa. Kertoo myös siitä, että ulkonäkö alkaa nopeasti naisella rapistua.
Vierailija kirjoitti:
Panniini mikä lie, vielä kehtas tuollaisen ottaa ja kaakaon. Tosi kaloripitoista syötävää ja juotavaa. Kertoo myös siitä, että ulkonäkö alkaa nopeasti naisella rapistua.
Ellei ollut jo rummoutunut ?
Jaahas, ja leipäjonosta seuraava treffeille...!
Vierailija kirjoitti:
Olisiko hyvä ollut huomata että kyseessä on rikas suomenruotsalainen perijätär ? Hänelle tuollaiset kahvilaostot ovat arkipäivää useamman kerran päivässä shampanjalounaiden välissä! Saatoit missata ison tilaisuuden.
Tää oli paha. big mistake!!!!
Joko on pumpattava Barbsu hankittu?
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se neito silloin itse maksanut särpimemsä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin pottunokkainen ap on mikään kreikkalainen veistos itsekään, jotta on varaa odottaa naisen olevan elävä kreikkalainen jumalatar, joka käy töissä ja maksaa 50/50.
Mä olen tänään illalla menossa kahvila treffeille ja aion ottaa jäätelöannoksen , kun siinä kahvilassa on tosi hyvät paikan päällä valmistetut gelatot. Se annos maksaa 8€. En ajatellut tarjota miehelle, kun hän itse hinkui päästä treffeille, itse en ole kovin innoissani menossa.
Se tässä aloituksessa oli typerä kommentti, että kertoisi mielestäsi huonosta taloudenhoidosta, jos hän olisi itse maksanut. Omilla rahoillaan saa tehdä mitä haluaa, vaikka se panini pitäisikin nipistää jostain muusta.
Sen sijaan on mielestäni epäkohteliasta ottaa kalliita annoksia, jos toinen on tarjoutunut maksamaan ja ottaa itselleen vain kahvin. Pieni erikoiskahvi tuossa vaiheessa pitäisi vielä olla valmis maksamaan jos itse tarjoutuu, mutta ei enää mitään panineita siihen päälle.
Itsekin pidän treffikahveja pelkkänä nopeana kahvina ja jos tekisi mieli jotain muuta, niin maksaisin sen itse (ellei toinen ole tarjoutunut maksamaan JA ottanut itselleen jotain isompaa, silloin oletan että leipä/leivos tms on minullakin ok).
En kuitenkaan lopettaisi tapailua tuolla perusteella, hän voi olla vain tottunut tilaamaan tuon annoksen ja teki sen epähuomiossa. Tavatkaa vielä pari kertaa ja katso että miten teillä muuten synkkaa.
Tarjoutuiko treffinaisesi naisena vuorostaan maksamaan?