Treffinaiseni kahvilan ostot, kahden vaiheilla nyt
Eli tavattu tänään eka kertaa. Kahvilassa. Oli puhe että kahville ja tarjouduin miehenä maksamaan. Otin kahvin (2,90€) ja luulin että nainenkin ottaa sen kahvin tai teen, tuohan nyt on vähän niin että jotain otettava kun mennään juttelemaan ja tutustumaan.
Nainen otti ison kaakaon ja jonkun paninin mikä lie. Ne maksoivat 14,70! Mietin tekikö tahallaan kun ties että mä maksan. Ei hyvä. Mutta ei sekään hyvää kerro rahatalouden hoidosta vaikka olisi itse maksanut. Kuitenkin opiskelijoita ollaan vielä.
Naiset, kumpaa tuo oli? Meni kyllä fiilis vaikka ihan kaunis on. Olis nyt voinut tilannetta lukea ja ottaa saman hintaiset juomat kuin minäkin. Ei sentään ottanut konjakkia päälle, sitäkin kahvilassa oli myynnissä.
Tuo 14,70 on jo sellainen hinta että työssäkäyvä ihminen käy syömässä ravintolassa buffeen tuolla hinnalla. Ja jonkun mielestä se on sopiva kahvittelu, ja vielä toisen rahoilla.
En ole aiemmin tällaiseen törmännyt ja treffeillä nyt on tullut käytyä.
Ikä 23-26 v.
Kommentit (2659)
Paljonko maksaa maksullisella käynti?
En mene ikinä treffeille, jos kahvi ja pullakin on liian kallis.
Miksi olette deitti apeissa, jos olette noin köyhiä?
Entäs nämä miehet joilla on lapsia? Lapselle saatetaan ostaa pyöriä, matkoja, vaatteita, maksaa harrastuksia, mutta treffeillä kahvi ja pulla olisi uudelle naisystävälle liian kallis.
Vierailija kirjoitti:
Entäs nämä miehet joilla on lapsia? Lapselle saatetaan ostaa pyöriä, matkoja, vaatteita, maksaa harrastuksia, mutta treffeillä kahvi ja pulla olisi uudelle naisystävälle liian kallis.
Nämä miehet ostaa lapsilleen satasten tai tonnien lahjat mutta naisystävä tai vaimo saa kympin krääsää. Kerran ostin eräälle miesystävälle parilla sataa jouluksi: laadukas villapaita ja partavesi Stokalta. Oli vielä maininnut miten ostaa lapsilleen ja äidille kunnon lahjat. Minä sain juurikin jonkun kympin jutun. Itkin jouluna lahjan saatuani. Mies oli todella nolona mutta ei hyvittänyt edes uutena vuotena sitä mitenkään.
Päättyi koko juttu muutenkin omaan mahdottomuuteensa.
Vierailija kirjoitti:
Kun minä parikymppisenä seurustelin puoli vuotta ikäiseni miehen kanssa, oli elokuussa hänen veljen lapsen 2v synttärit, ja hän osti lapselle melkein 30€ arvosta lahjaa ja kun minun synttärit oli seuraavassa kuussa, jätti hän minut muutama päivä ennen syntymäpäivää jottei tarvitsisi ostaa minulle lahjaa vaan säästäisi senkin summan.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun minä parikymppisenä seurustelin puoli vuotta ikäiseni miehen kanssa, oli elokuussa hänen veljen lapsen 2v synttärit, ja hän osti lapselle melkein 30€ arvosta lahjaa ja kun minun synttärit oli seuraavassa kuussa, jätti hän minut muutama päivä ennen syntymäpäivää jottei tarvitsisi ostaa minulle lahjaa vaan säästäisi senkin summan.
!
Minulle kävi näin:
Matchasin Tinderissä mukavan miehen kanssa. Kutsuin hänet treffeille ja kirjoitin, että haluaisin viedä hänet syömään ravintolaan ja että m voin tarjota. Ehdotin joko Pancho Villaa tai paikallista artesaanipizzeriaa. Tähän mies vastasi, että ne eivät ole riittävän hienoja hänelle.
En sitten enää ollut kiinnostunut tapaamaan häntä jos ei minun ehdottamani paikat herralle kelpaa. Hän varmaan toivoi minun vievän hänet johonkin fine dining -ravintolaan, kun kerran ilmaiseksi saa syödä ja olisi siellä tilannut kaikista kalleimman pihvin ja ottanut viinipaketin sen kanssa...
Tämä on yksi parhaimpia av-ketjuja. Kiitos kaikille kommentoineille. :DD
Vierailija kirjoitti:
En voi uskoa, että tätä on jankattu 133 sivua.
No, ap:n kaltaisille otuksille 14 egeä on ylipääsemätön summa, mutta työssäkäyvälle naiselle pikkuhilu.
Jättäkää deittailu väliin jos elämäntavat ja -tilanteet on noin erilaiset.
Ei ole tarkoituskaan luuserimiesten päästä suhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä miehet ostaa lapsilleen satasten tai tonnien lahjat mutta naisystävä tai vaimo saa kympin krääsää. Kerran ostin eräälle miesystävälle parilla sataa jouluksi: laadukas villapaita ja partavesi Stokalta. Oli vielä maininnut miten ostaa lapsilleen ja äidille kunnon lahjat. Minä sain juurikin jonkun kympin jutun. Itkin jouluna lahjan saatuani. Mies oli todella nolona mutta ei hyvittänyt edes uutena vuotena sitä mitenkään.
Päättyi koko juttu muutenkin omaan mahdottomuuteensa.
Vierailija kirjoitti:
Tack
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta naisella ei suhteellisuudentaju toiminut.
Mutta sinä varmaan halusit välttämättä päästä treffeille, ja sanoit, että voit tarjota kahvit?
Voihan tuosta toki jälkeenpäin mainita jos vielä näette? Siis ilman syyttävää tunnelmaa toki.
ps.helpompi toki sanoa heti näistä mitä tulee, reilusti.
Taisit vaan vähän yllättyä?
Mainita siitä, että kuules kun sinä tilasit kahvilassa superkaakaon ja paninin, kun minä olisin ostanut sinulle vain kahvin ja hammastikun, mutta en sanonut sitä sinulle.
Ahaa.
Repesin!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Hyvien käytöstapojen mukaan ensimmäisillä treffeillä nainen tarjoutuu maksamaan omansa, mutta kohtelias mies kieltäytyy ottamasta tarjousta vastaan (ravintolan valinta miehen tulotason mukaan.)Todella fiksu herrasmies on jo ravintola henkilökunnan kanssa käynyt selvittämässä laskun henkilökunnan kanssa, ilman että sitä tuodaan edes pöytään, jolloin vältytään tilanteelta, pitäisikö maksaa puoliksi vai ei. Hän voi käyttää vaikka vessaan menemistä varjosyynä poistuakseen pöydästä ja maksaa laskun. Tämä toki olettaen, että treffikumppani on myös ollut hyvin käyttäytyvä ihminen. Seuraavalla kerralla voi sitten vaikka nainen tarjoutua.
Eittämättä varakkailla näin. Tässä kuitenkin edelleen kyse vähävaraisista opiskelijoista. Tuo menetelmä ei onnistu Hesessä joka on aloituksen pariskunnan tulotason paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eri, mutta miten rahan kusettaminen liittyy kahvikulttuuriin?"
Sen verran rahan kusettaminen liittyy kahvikulttuuriin, ettei jatkossa huvita mennä ollenkaan sinne kahvilaan.
Tuollaiset asiat kannattaa käsitellä ja päästä niistä yli. Vähän sama kuin sanoisi, että aikaisemman huonon työsuhteen vuoksi ei kannata mennä enää koskaan mihinkään töihin. Naisia ja miehiä on erilaisia, osa rehellisempiä ja osa vähemmän rehellisiä, omaa kokemusta ei kuitenkaan voi ylestää kaikkia naisia tai miehiä koskevaksi sen huonon kokemuksen kautta. Jos omassa elämässä kaikki menee noin musta-valkoisesti eikä ole valmis ajattelemaan muita vaihtoehtoja ja rakentamaan uudestaan luottamusta ihmisiin, niin kannattaisi hakea apua.
Onhan noita traumatisoituneita. Tyypillinen tapaus on keski-ikäinen eronnut nainen jolla ollut kamala mies. Ja josta lopulta eronnut. Ja tämän takia ei enää voi muuttaa yksiin uuden miehen kanssa. Lasi tullut niinsanotusti täyteen kun se eksä oli niin karmiva. Jokainen tuntee näitä. Vedotaan lapsiin mutta se on pötyä, onhan noita uusperheitä. Ja jos ne lapset on jo aikuisia...
Hankkikaa ihmiset apua.
Mun mielestä joku kiinalainen lounasbuffa kuten Luckiefun's sushibuffet on parempi treffipaikka just siksi, kun siellä buffa ei ole paljoa kalliimpi kuin kahvilassa ostokset .
Mä olen paljon käynyt treffeillä ja olen huomannut, että yleensä se on merkki miehen kiinnostuksesta, että tarjoaako hän minulle vai ei. Jos mies ei halua tarjota, niin silloin hän ei ole kovin kiinnostunut minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eri, mutta miten rahan kusettaminen liittyy kahvikulttuuriin?"
Sen verran rahan kusettaminen liittyy kahvikulttuuriin, ettei jatkossa huvita mennä ollenkaan sinne kahvilaan.
Tuollaiset asiat kannattaa käsitellä ja päästä niistä yli. Vähän sama kuin sanoisi, että aikaisemman huonon työsuhteen vuoksi ei kannata mennä enää koskaan mihinkään töihin. Naisia ja miehiä on erilaisia, osa rehellisempiä ja osa vähemmän rehellisiä, omaa kokemusta ei kuitenkaan voi ylestää kaikkia naisia tai miehiä koskevaksi sen huonon kokemuksen kautta. Jos omassa elämässä kaikki menee noin musta-valkoisesti eikä ole valmis ajattelemaan muita vaihtoehtoja ja rakentamaan uudestaan luottamusta ihmisiin, niin kannattaisi hakea apua.
Onhan noita traumatisoituneita. Tyypillinen tapaus on keski-ikäine
Miksi parisuhde olisi välttämätön tai hyödyllinen naiselle? Miehethän jakelee alapäätään melkein kelle vaan, joten seksiin ei nainen parisuhdetta tarvitse.
LouLou kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi uskoa, että tätä on jankattu 133 sivua.
Hyvästä riittää pitkään.
!