Treffinaiseni kahvilan ostot, kahden vaiheilla nyt
Eli tavattu tänään eka kertaa. Kahvilassa. Oli puhe että kahville ja tarjouduin miehenä maksamaan. Otin kahvin (2,90€) ja luulin että nainenkin ottaa sen kahvin tai teen, tuohan nyt on vähän niin että jotain otettava kun mennään juttelemaan ja tutustumaan.
Nainen otti ison kaakaon ja jonkun paninin mikä lie. Ne maksoivat 14,70! Mietin tekikö tahallaan kun ties että mä maksan. Ei hyvä. Mutta ei sekään hyvää kerro rahatalouden hoidosta vaikka olisi itse maksanut. Kuitenkin opiskelijoita ollaan vielä.
Naiset, kumpaa tuo oli? Meni kyllä fiilis vaikka ihan kaunis on. Olis nyt voinut tilannetta lukea ja ottaa saman hintaiset juomat kuin minäkin. Ei sentään ottanut konjakkia päälle, sitäkin kahvilassa oli myynnissä.
Tuo 14,70 on jo sellainen hinta että työssäkäyvä ihminen käy syömässä ravintolassa buffeen tuolla hinnalla. Ja jonkun mielestä se on sopiva kahvittelu, ja vielä toisen rahoilla.
En ole aiemmin tällaiseen törmännyt ja treffeillä nyt on tullut käytyä.
Ikä 23-26 v.
Kommentit (2659)
Vierailija kirjoitti:
Panniini mikä lie, vielä kehtas tuollaisen ottaa ja kaakaon. Tosi kaloripitoista syötävää ja juotavaa. Kertoo myös siitä, että ulkonäkö alkaa nopeasti naisella rapistua.
Ehkä hän ei ollut ehtinyt syödä lounasta ja kello oli jo viisi.
Huomaa, että AV-mammoissa ei ole yhtään tasoa. No se ei kyllä yllättänyt.
Jostain syystä tämä aloitus toi mieleeni vanhan tarinan, joka sattui ystävälleni. Mies vei hänet ensitreffeille johonkin S-ryhmän asiakasomistajien ilmaistapahtumaan. Ei tullut toisia treffejä!
Ostin kaverilleni viikonloppuna taksin ja se maksoi noin 70 euroa
Vierailija kirjoitti:
Panniini mikä lie, vielä kehtas tuollaisen ottaa ja kaakaon. Tosi kaloripitoista syötävää ja juotavaa. Kertoo myös siitä, että ulkonäkö alkaa nopeasti naisella rapistua.
Näin Tampereella kahvilassa Superkaakaon listalla seinällä. Onkohan ketjusta saatu idea? Otin vain kahvin ja itse maksoin ;)
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä seuraavilla treffeillä taida viitsiä meikata sen kummemmin tai pistää kivaa päälle. Ei oo ilmaista se. Hajuvedet säästän aviomiehelle, kun sellaisen saan. Sheivaus on liian työlästä ja kallista. Ei mitään kuningaskohtelua miehille ekoilla treffeillä.
Onko parturi/kampaamo käynti kuningas/kuningatarkohtelua?
Vierailija kirjoitti:
Jos mies tarjoaa lompakkoaan niin nainen tarjoaa piirakkaansa. Se on tapana.
Joo ymmärrän logiikan mutta... Öööö.. 15 eurolla pitää naisen suostua niihin hommiin jos ei halua??! Taitaa olla taksat vähän tyyriimmät, luulen ma.
N 44 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies tarjoaa lompakkoaan niin nainen tarjoaa piirakkaansa. Se on tapana.
Joo ymmärrän logiikan mutta... Öööö.. 15 eurolla pitää naisen suostua niihin hommiin jos ei halua??! Taitaa olla taksat vähän tyyriimmät, luulen ma.
N 44 v
Mies laskee kaikkien treffien kulut yhteen ja jakaa sen sillä lukumäärällä, jolloin on saanut pimppiä. Siitä muodostuu se hinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesällä voi selvitä evästreffeillä puistossa, mutta talvella aina rahaa menee. Piknikeilläkin näkee elintason, onko tottunut tarjoamaan vai köyhäilyyn. Kävelylle pitää mennä, jos ilmaista tekemistä haluaa.
Kesällä kauniina päivänä menen mieluiten meten rannalle piknikille. Ostan pari pulloa kuohariä viileäkassiin, mansikoita, mustikoita, salaatteja, kroissantteja ja pari erikoissuklaata.
Kuulostaa ihanalta mutta mites noissa hoituu vessareissu? Ei ole vessoja yleensä tai jos on niin on niin hirveitä paikkoja että harva nainen suostuu. Tunnelma kärsii kun joutuu käymään puskassa kummallakin asialla. Kertokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, mies käyttää naista panopuuna.
Vierailija kirjoitti:
Pihi mikä pihi. Ei tuolla tavalla tee vaikutusta naiseen. Miksi sitä seksiä pitäisi edes saada, jos suhdetta ei kuitenkaan ole tulossa.
Miehillä on oikeus suojautua taloudelliselta hyväksikäytöltä. En halua panostaa eurokaan multideittaajaan tai ghoustaajaan. Jos maksaa tuollaisen naisen tilaukset, silloin mies tukee naisten epäkypsää käytöstä. Niimpä ensin pitää varmistua naisen olevan kunnollinen ja sen jälkeen voi tarjota naiselle avokätisesti.
Kunnollinen. Ole nyt siinä sitten kunnollinen kun pitäisi sekä antaa pillua että ol
Kertokaa miehet kauanko tää kunnollisuustesti ottaa aikaa/monetko halpistreffit?
Onko onnistumisia tullut näin?
Ymmärrän pointin kyllä. Itse nyt varattu ettei ole treffit ajankohtaista ja silloin kun vuosia sitten oli, niin ei ollut kalliita eikä ilmaisia treffejä. Aikalailla kumpikin maksoi alusta lähtien omansa.
N 45 v.
Toki nuorilla voi olla eri käytännöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kehtaisi ottaa mitään muuta kuin kahvin. Aina kun mies tarjoutuu maksamaan, otan vain juoman. Olisi noloa ottaa muuta etenkin jos ei maksaja itsekään ota.
Tämä. Minulle ei tulisi mieleenkään ottaa olennaisesti kalliimpaa mitä tarjoaja.
Ihmeellisiä vastauksia Ap on kyllä saanut. Itse jättäisi tapailut tuohon yhteen kertaan. Kertoo nimittäin aivan riittävästi naisen persoonallisuudesta ja käytöstavoista.
Mietin sitäkin että onko ap päästänyt naisen edellään kassalle ja tämä ehtinyt jo tilata, sit ap tulee perästä ja ottaa pelkän kahvin. Jos näin, niin nainen joutui tosi epämukavaan tilanteeseen kun ei voinut mitenkään tietää et ap ei ota muuta. Itseäni olisi ahdistanut vastaavassa tilanteessa vetää sitä paninia toisen edessä, kun pitkin hampain tarjonnut eikä
Jos tuo ensimmäinen vaihtoehto olisi tapahtunut, niin itse olisin pöydässä tarjonnut siitä paninistani puolikasta maksajalle.
Vierailija kirjoitti:
Jos menen treffeille, niin oletuksena maksan itse sen mitä otan. Jonossa ollessa mietin mitä haluan. Jos sitten siinä tilanteessa treffikumppani äkkiä sanookin, että minä maksan, niin pitääkö mun sitten miettiä uusiksi mitä mä haluan ja mitoittaa tilaukseni sen mukaan mitä hän on tilannut? Vaikka minulla olisi nälkä ja tahtoisin syödä sen hiton paninin, niin pitää olla nälässä ja juoda kahvia, kun tarjoajakin juo? Vai pitääkö sanoa, että ei ei ei, mä maksan ite ja sitten se toinen aattelee, että mikä hiton kursailija toikin on, kun ei kelpaa jos tarjotaan? Pahimmassa tapauksessa se toinen vaan jankkaa, että minä maksan, minä maksan ja tilanteesta tulee tosi epämukava.
Eikö siinä voi sanoa, että kiitos, maksa sinä juomat niin minä maksan tämän paninin? Mikä siinä on niin vaikeaa?
Vieläkö tää sama vanha panini jaksaa kiihottaa mieliä 😅.
Onkohan ap jo toipunut järkytyksestä ja ymmärtänyt jättää deittailut sosiaalisesti taitavammille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kehtaisi ottaa mitään muuta kuin kahvin. Aina kun mies tarjoutuu maksamaan, otan vain juoman. Olisi noloa ottaa muuta etenkin jos ei maksaja itsekään ota.
Tämä. Minulle ei tulisi mieleenkään ottaa olennaisesti kalliimpaa mitä tarjoaja.
Ihmeellisiä vastauksia Ap on kyllä saanut. Itse jättäisi tapailut tuohon yhteen kertaan. Kertoo nimittäin aivan riittävästi naisen persoonallisuudesta ja käytöstavoista.
Mietin sitäkin että onko ap päästänyt naisen edellään kassalle ja tämä ehtinyt jo tilata, sit ap tulee perästä ja ottaa pelkän kahvin. Jos näin, niin nainen joutui tosi epämukavaan tilanteeseen kun ei voinut mitenkään tietää et ap ei ota muuta. Itseäni olisi ahdistanut vastaavassa tilanteessa vetää sitä paninia
Tarjonnut!! Mies maksoi.
Mä olen käynyt ensitreffeillä 31 eri miehen kanssa ja vain neljä heistä halusi tarjota minulle . Niistä treffeistä siis 30 oli ravintolassa/kahvilassa. Eli on tosi harvinaista, että mies haluaisi tarjota ensitreffeillä.
En itse odota miehen maksavan ekoilla treffeillä, olisi oikeastaan jopa kiusallista jos homma ei jatkukaan. Näin on siis ollut aina, opiskelijana ja työssä käyvänä. Nykyisin avioliitossa mies usein maksaa, mutta jos olen sopivasti ns. hollilla, niin ei ole ongelmaa minunkaan maksaa. Ihan reilua mielestäni. Elatusta hakevat ovat sitten asia erikseen, meillä on onneksi molemmilla vakaat tulot.
Kerran Tinderissä kutsuin erään miehen treffeille ja sanoin, että mä voin tarjota hänelle. Ehdotin , että mentäisiin joko Pancho Villaan tai paikalliseen artesaanipizzeriaan. Hän vastasi reteesti että Pancho Villaan hän ei ainakaan missään nimessä halua tässä elämässä mennä ja se artesaanipizzeria on ihan hilkulla, että viitsiikö sinne mennä uudestaan kun se ei hänen mielestään ollut kovin ihmeellinen kun hän kävi siinä viimeksi.
Minulle tuli tuosta kommentista vähän sellainen fiilis, hän on olevinaan kovin hieno ihminen ja minun pitäisi viedä hänet johonkin fine dining -ravintolaan. Minun mielestäni kutsuja saa päättää, että mihin hän vie treffikumppaninsa treffeille , että se sopii hänen lompakolleen.
Vähän sama, kuin jos deittikumppani ehdottaisi minulle, että mennäänkö syömään ensitreffeillä Pancho Villaan ja minä sanon, että ei käy,että mennään hotelli Kämpin ravintolaan.
Jos naiseen ei voi panostaa sellaisella summalla kuin 14,70, niin parempi valkata mies. Minä olen kahvilatreffeillä valinnut sen parin euron teen, mutta ei ole väärin kahvilassa ottaa kaakaota ja paninia!