Miltä naisista tuntuu orgasmin jälkeen?
Miehillä lähes kaikilla orgasmin jälkeen ei tee mieli ollenkaan seksiä, mutta miten naisilla? Tekeekö naisilla enemmän mieli seksiä orgasmin jälkeen?
Kommentit (25)
Olen yhden miehen tavannut, joka jatkoi vaikka oli saanut. Ai että miten ihanaa. Käsittelyn jälkeen tärisin, enkä pystynyt liikkumaan.
Tulipas ikävä sitä urosta ja laitan viestiä jospa olisi puutteessa.....
Vierailija kirjoitti:
Olen yhden miehen tavannut, joka jatkoi vaikka oli saanut. Ai että miten ihanaa. Käsittelyn jälkeen tärisin, enkä pystynyt liikkumaan.
Tulipas ikävä sitä urosta ja laitan viestiä jospa olisi puutteessa.....
Jatkoiko nuolemalla niin sai uuteen nousuun ?
Itse miessukupuolen edustajana saatan olla vähemmistöä, mutta en menetä sen enempää haluja kuin kykyjäkään saatuani orgasmin ejakulaation kera. Naisen sisällä ehkä minuutin tai parin ajan himmaan lauettuani mutten lopeta liikettä, joka pitää seisokin yllä ja kun enin herkkyys alkaa helpottaa voin jatkaa suoraan seuraavalle kierrokselle jolla olen useimmin ensimmäistä kestävämpi. Jatkaisin kolmannellekin kierrokselle, mutta vaimo alkaa useimmin toppuutella ja kysellä eikö tuo ala pikkuhiljaa riittää. Mikäli ekan kierroksen jälkeen vetäydyn lauettuani naisen sisältä ja jatketaan muuten lähekkäin, seisokki tietenkin laskee mutta palautuu esimerkiksi suuseksillä kummin päin vain jos vaimollakin tekee vielä mieli lisää. Olen ollut aika ihmeissäni, kun jotkut miehet on kertoneet ettei lauettua tee seksiä mieli pariin päivään edes, kun itselle sellainen olisi jo outo mielentila ja epäilisin sitä masennusoireeksi.
Oma mieheni haluaa mulle aina montakin, jos jaksan. Hän itse tyytyy yhteen harvoin kahta haluaa.
Kun ap nyt mainitsi miehetkin aloituksessa, ja sen että miehiltä loppuu halut orgasmiin, niin kerron yhden miesnäkökulman. Joo, on totta, että kiinnostus seksiin häviää, mutta ei välttämättä pitkäksi aikaa. Jos seksi on ollut hyvää, ja vaimokin on tyytyväinen, niin jo viiden minuutin jälkeen saattaa tehdä taas mieli. Kyky onkin sitten eri asia näillä kilsoilla.
Ei Pate