Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-mies alkoi seurustella nuoruuden kaverini kanssa!

Vierailija
04.01.2024 |

Me erosimme 5 vuotta sitten, teini-ikäisiä lapsia on kolme. Lapset kertoivat jokin aika sitten, että isällä on uusi naisystävä ja näyttivät naisen kuvan instagramista. Tunnistin hänet samaksi ihmiseksi, joka kävi samaa koulua kanssani ja liikkui samoissa porukoissa. Sen jälkeen ei olla oltu tekemisissä. Raivostuttaa molemmat, koska mihin unohtui sääntö, että exän kaverin tai kaverin exän kanssa ei aleta suhteeseen?? Soitin ja sanoin siitä ex-miehelle, mihin hän sanoi, ettei asia kuulu minulle. Sanoin että minulla on petetty olo ja mies löi luurin korvaan. 

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex on ex, lopeta stalkkaaminen. Asia ei kuulu sinulle.

Vierailija
22/41 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex on ex, lopeta stalkkaaminen. Asia ei kuulu sinulle.

Ei tarvi stalkata, jos lapset kertoo isän naisystävistä. Kertoivat aiemmistakin, mutta he ei ollut minun tuttujani. Lisäksi tämä kaveri on ainoa, jonka kanssa on myös yhteisjulkaisuja somessa, joten asia on tullut kyllä monille selväksi. Minun ja tämän naisen kaksi yhteistä somekaveria poistivat tämän naisen seuraajistaan, koska ovat minulle lojaaleja. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihön se sinun kaveri ole jos et ole kymmeniin vuosiin ollut tekemisissä? Vai onko kyse siinä että olet vaan niin perkeleen mustasukkainen ex miehestä että sinua ahdistaa viiden vuoden jälkeen kun ex jatkaa elämäänsä ja aloittaa uuden suhteen

Vierailija
24/41 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihön se sinun kaveri ole jos et ole kymmeniin vuosiin ollut tekemisissä? Vai onko kyse siinä että olet vaan niin perkeleen mustasukkainen ex miehestä että sinua ahdistaa viiden vuoden jälkeen kun ex jatkaa elämäänsä ja aloittaa uuden suhteen

Ei minua haitannut exän muut tapailut ennen tätä. En ole mustasukkainen vaan petetty molempien toimesta. 

ap

Vierailija
25/41 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä taas niin pösilö juttu. 

Vierailija
26/41 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua haitannut exän muut tapailut ennen tätä. En ole mustasukkainen vaan petetty molempien toimesta. 

ap

Exäsi kuitenkin oli vapaa mies. Jos itse esim jätit hänet jo viisi vuotta sitten niin hyvähän se on että löysi viimein uuden. Taustaakin tiedät tästä ihmisestä mikä on hyvä lasten kannalta.

Vierailija
27/41 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Sun miehen uusi suhde ei kuulu sulle millään tavoin, jos se on kerran alkanut vasta teidän eron jälkeen. Ihan sama, vaikka olisi nykyään suhteessa sun äitisi kanssa.

Vierailija
28/41 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Exäsi kuitenkin oli vapaa mies. Jos itse esim jätit hänet jo viisi vuotta sitten niin hyvähän se on että löysi viimein uuden. Taustaakin tiedät tästä ihmisestä mikä on hyvä lasten kannalta.

Ei ollut viimein. Tämä on ainakin kolmas tai neljäs nainen eron jälkeen. Ex-mies jätti minut, minä olisin halunnut jatkaa perheenä. 

ap

Vierailija
29/41 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Sun miehen uusi suhde ei kuulu sulle millään tavoin, jos se on kerran alkanut vasta teidän eron jälkeen. Ihan sama, vaikka olisi nykyään suhteessa sun äitisi kanssa.

On olemassa kirjoittamaton sääntö existä. Se kuuluu minulle. Muuten seurustelkoot vaikka kenen kanssa. 

ap

Vierailija
30/41 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On olemassa kirjoittamaton sääntö existä. Se kuuluu minulle. Muuten seurustelkoot vaikka kenen kanssa. 

ap

Ja mitäköhän nyt meinasit asialle tehdä, kun se mielestäsi sinulle kuuluu? Polttaa välit exään ja sitä myötä lapsiin? 

Vierailija
31/41 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaahahahaha😂 Kiukuttelet kun ex ukkosi on jonkun sun jeesuksen vanhan kaverin kanssa joka ei kylläkään ole enää kaveri?

Olet trolli tai sitten ihan aito idiootti.

Vierailija
32/41 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hitosta nainen tietää jostain nuorudesta serustelee nyt ex-säsäi kanssa.Olet tyhmä.Ja mitä hittoa kyttäät lastesi kautta ex miehesi some tilejä.Älä sotke lapsia ja kateuttasi ex miehesi elämän,utelmalla yhtän mitään lastenne kautta..Lapset eivät eroa vain vanhemat.Pidä se loppu elämäsi mielessäsi.

Vierailija
33/41 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi vähän samoin, mutta eri roolissa. Seurusteltuani n 3 kk, tuli ilmi, että miesystäväni ex on vanha tuttuni. En mitenkään erityisen hyvin häntä tuntenut, mutta liikuimme jossain vaiheessa samassa porukassa. Edellisen kerran nähnyt ehkä n 20 v. En alkanut pakittaa suhteesta, kun asia tuli selville. Nyt olemme jo kolme vuotta olleet yhdessä. 

Ymmärtäisin ap harmistunesi, jos vaikka edelleen olisit ollut tekemisissä exäsi nyxän kanssa tai hän olisi ollut läheinen ystävä. Mutta tuttu yli 20 v takaa.

Vierailija
34/41 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ja mitäköhän nyt meinasit asialle tehdä, kun se mielestäsi sinulle kuuluu? Polttaa välit exään ja sitä myötä lapsiin? 

Ei olla muutenkaan exän kanssa tekemisissä kuin joskus lasten asioissa, joten ei ole mitään poltettavaa. Jotenkin haluaisin näpäyttää noita kahta, mutten ole vielä keksinyt kuinka. 

ap

Vierailija
35/41 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei olla muutenkaan exän kanssa tekemisissä kuin joskus lasten asioissa, joten ei ole mitään poltettavaa. Jotenkin haluaisin näpäyttää noita kahta, mutten ole vielä keksinyt kuinka. 

ap

Laskin, että lapset olivat olleet yhden päivän vähemmän isällään viime kuussa kuin on sovittu. Käskin heidän pakata kassit ja vein isänsä oven taakse. Saavat olla siellä huomiseen ja mennä sieltä kouluihinsa. Varmaan olisi ex-mies halunnut viettää viikonloppua tyttöystävän kanssa. 

ap

Vierailija
36/41 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä sylvi. Kyllä se nyt on niin, että sulla ei oo mitään oikeutta päättää ketä ex miehesi tapailee. 

Vierailija
37/41 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää. Oliskohan mies löytänyt somen kautta sen vai miten metsästänyt, vai se ex-kaveri ollut aktiivinen. Varmasti tuntuu pahalta. Kaikki nuoruuden kaverit eivät tunnu ystäviltä, varsinkaan tuollaisen jälkeen. Jättikö mies sinut vai toisinpäin. Pienillä paikkakunnilla varsinkin kauheita nuo jutut ja miksei isommillakin.

Vierailija
38/41 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap-rouva on mustis

Ei vaan petetty ja loukattu.

ap

Sinua ei ole kukaan pettänyt. Olette eronneet vuosikausia sitten etkä edes tunne tätä kouluaikaista kaveriasi, olette kasvaneet molemmat aikuisiksi 25 vuoden aikana eikä yhteydenpitoa ole ollut. Mene elämässä eteenpäin, ei ole normaalia olla katkera ja mustasukkainen enää 5 vuotta eron jälkeen.

Vierailija
39/41 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Laskin, että lapset olivat olleet yhden päivä

No mikä estää olemasta? Kyllä uusi naisystävä varmasti tietää että miehellä lapsia on. Heillähän saattaa olla oikeinkin kivaa yhdessä.

Vierailija
40/41 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on taas niin sanotun etuoikeutetun naisen mielipide asiasta jolla ei ole mitään tekemistä realismin kansssa. 

Oot eronnut miehestä 5 vuotta sitten ja kuvittelet edelleen että sinulla on oikeus sanellla ketä exmiehesi saa deittailla. Kaikkein vähiten sulla on sananvaltaa kavereihin jotka oot nähnyt viimeksi vuosikymmeniä sitten. God mitä bssää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän