Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-mies alkoi seurustella nuoruuden kaverini kanssa!

Vierailija
04.01.2024 |

Me erosimme 5 vuotta sitten, teini-ikäisiä lapsia on kolme. Lapset kertoivat jokin aika sitten, että isällä on uusi naisystävä ja näyttivät naisen kuvan instagramista. Tunnistin hänet samaksi ihmiseksi, joka kävi samaa koulua kanssani ja liikkui samoissa porukoissa. Sen jälkeen ei olla oltu tekemisissä. Raivostuttaa molemmat, koska mihin unohtui sääntö, että exän kaverin tai kaverin exän kanssa ei aleta suhteeseen?? Soitin ja sanoin siitä ex-miehelle, mihin hän sanoi, ettei asia kuulu minulle. Sanoin että minulla on petetty olo ja mies löi luurin korvaan. 

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan sitten näit tuon kaverinaisen viimeksi? 

Vierailija
2/41 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5  Et oikein osaa uskottavasti trollata. Yrität liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun läheinen koulukaverini- tai ystäväni meni yhteen ex-poikakaverini kanssa, vain pari kk eromme jälkeen. Ei mulla ollut enää tunteita exää kohtaan, mutt laitoin välit poikki tuohon ystävään. Noin ei vaan toimita. Se on se kaikkien tuntema sääntö. 

Vierailija
4/41 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25v.

ap

Vierailija
5/41 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuotta? No mitä väliä? Et siis edes tunne tuota naista. 

Vierailija
6/41 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun läheinen koulukaverini- tai ystäväni meni yhteen ex-poikakaverini kanssa, vain pari kk eromme jälkeen. Ei mulla ollut enää tunteita exää kohtaan, mutt laitoin välit poikki tuohon ystävään. Noin ei vaan toimita. Se on se kaikkien tuntema sääntö. 

Olen pahoillani. Tiedän miltä sinusta tuntuu. Ovatko he vielä yhdessä? Itse toivon, että niille kahdelle tulee ero. 

ap

Vierailija
7/41 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap-rouva on mustis

Vierailija
8/41 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole kateellinen jos kaksi ihmistä löytää rakkauden toisistaan. Se ei ole sinulta pois.

Vierailija
9/41 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap-rouva on mustis

Ei vaan petetty ja loukattu.

ap

Vierailija
10/41 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani. Tiedän miltä sinusta tuntuu. Ovatko he vielä yhdessä? Itse toivon, että niille kahdelle tulee ero. 

ap

He olivat yhdessä pari vuotta ja erosivat sitten. 

Vierailija
11/41 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap-rouva on mustis

Ei vaan petetty ja loukattu.

ap

Eikös teidän ero ole taputeltu valmiiksi?

Vierailija
12/41 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla siis oli ja on edelleen eroottisia tuntemuksia exääsi kohtaan.

Vierailija
13/41 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla siis oli ja on edelleen eroottisia tuntemuksia exääsi kohtaan.

No heh heh. Siitä on 30 vuotta. 

Vierailija
14/41 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpaisee varmasti toki, soitto miehelle oli ylilyönti, hän pitää sua todella lapsellisena. Mitta uutta kohti, etsi sinäkin uusi mies:)

Vierailija
15/41 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirpaisee varmasti toki, soitto miehelle oli ylilyönti, hän pitää sua todella lapsellisena. Mitta uutta kohti, etsi sinäkin uusi mies:)

Puhuin myös lasten asioista puhelussa. Olen kiitos oikein tyytyväinen elämään ilman miestä. 

ap

Vierailija
16/41 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25v.

ap

Eli ei olekaan exän kaveri, vaan exän ex-kaveri 😂😂😂

Vierailija
17/41 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä järjestin exälleni ja yhdelle kaverilleni sokkotreffit. Ovat olleet yhdessä jo vuosia. 

Vierailija
18/41 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuin myös lasten asioista puhelussa. Olen kiitos oikein tyytyväinen elämään ilman miestä. 

ap

Et näköjään ole, kun täällä vingut:) Anna miehen jatkaa elämäänsä  ja tee sinä samoin. 

Vierailija
19/41 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOL. Millähän vuosisadalla sää oikein elät? Pistit kiertoon ja toinen nappas - revi siitä.

Vierailija
20/41 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan naiset stalkkaa exiään? Loppuelämänsä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan