Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

GALLUP: Ikänne ja asuntonne hinta?

Vierailija
02.01.2007 |

Ihan mielenkiinnosta kyselen tämmöistä, kun joskus on tullut täällä Espoossa asuntojen hintoja katsellessa mieleen, että minkähän ikäisenä ihmisillä alkaa olla varaa ostaa esimerkiksi yli 500 t maksava asunto...Elikk minkä ikäisiä sinä ja miehesi olette ja minkähintaisessa asunnossa asutte?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä siellä asurta mutta mä 29v ja mies 40v ja asunnon hinta oli ostettaessa 156000, nykyään korkeampi kun laitettu kaikki sisätilat uusiksi.

Vierailija
2/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa onneksi vain reilu puolet tuosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-v ja 177 000e.

Vierailija
4/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä -03 uutena hankittu espoolais paritaloasunto 97m2. Maksoi tuolloin 230.000 + 10.000 muutostöistä (esim. takka).

Vierailija
5/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnon hinta oli ostettaessa alkuvuodesta 2002 80 000¿. Joo, ja ei asuta Espoossa =). Täälläkin on asuntojen hinnat nousseet ihan käsittämättömiksi, jos ei ole entistä mitä myydä, niin en kyllä itse ostaisi nykyisillä hinnoilla. Silloin, kun ostimme omamme, tuntui tuo 80 000¿ hurjalta...

Vierailija
6/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo maksoi vuosi sitten ostettaessa 182 000 e. Lähellä Espoota...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vertaa nyt mitä naapurista on myyty ja saatu niin samalla neliöhinnalla tämän asunnon arvo oli reilu 250t. Kyllä on asuntojen hinnat noussu tällä alueella hirveästi muutamassa vuodessa! Ja kauppoja tehdään alle viikossa (just meni 2 asuntoa alle viikossa, haluttua aluetta). Ai niin Tampereella.

Vierailija
8/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja Espoossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä (nyt): 27 ja 28 v.

Asunnon hinta: 70 000e

Ostovuosi: 2004



Nyt saisimme asunnosta enemmän kun tehtiin mittava remppa kylppäriin ja taloyhtiössä uusittiin juuri hissi.

Vierailija
10/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 27, mies 29

Talolaina 75000e

2006 ostettu talo keski-suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok-talo tulee maksamaan n. 160 000e ja ei PK-seutu ;)

Vierailija
12/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. Gallupin aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea kun ei voi mitata rahassa...tiesitkös?

Vierailija
14/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinta 300.000e

ollaan 41v ja 30v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 ja 42 v. asunnon hinta n. 300 000 (Helsingissä).



ja alkup. kysymykseen: kyllähän meillä olisi varaa puolen millin kämppään, mutta sitten pitäisi ottaa velkaa se 200 000 - ja muuttaa kauemmaksi keskustasta. Tältä seudulta kun ei 500 000:lla irtoa vielä ratkaisevasti parempaa asuntoa, jota ei tarvitsisi remontoida ja johon ei olisi tulossa putkiremppaa lähivuosina.

Vierailija
16/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme silloin 33- ja 34-vuotiaita. Nyt ko. asunto on kokonaan maksettu ja eiköhän tähän mahdu perhekin loppuelämäksi. Työnalla on jo mökkivelan maksu.

Vierailija
17/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo vm. 2005 n. 300 000 e.



Vierailija
18/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnon hinta oli ostettaessa 183 000 euroa. Omakotitalo.

Vierailija
19/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankittu 2003.

Vierailija
20/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme nostaneet arvoa koko ajan remppaamalla. Myymme tämän parin vuoden päästä ja ostetaan talo (tämä siis rivarissa).



Kas kun ei se raha puussa kasva näin nuorilla......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä