Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä kertoi että hänen kaverinsa ovat hänelle tärkeämpiä kuin minä

Vierailija
04.01.2024 |

Onko normaalia?

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle muistuu lähivuosilta kolmekin naista, joiden kanssa olin luullut seurustelevani, kunnes nämä ilmoittivat kuka minkäkin syyn ja selityksen, miksi eivät halua jatkaa kanssani. Tyyliin "Tää ei mitenkään johdu sinusta, mutta elämässäni on nyt sellainen ja tällainen vaihe, että...." Yksi ihan oikeasti halusi jatkaa elämäämsä ilman kumppania, toiset oli simppelisti löytänyt uuden äijän, mutta epärehellisyyttään selittivät minulle kuitenkin jotain selfhelp-matskua.

Pitkä alustus, sorry siitä, mutta siis samaan aikaan Kaverini, siis ne oikeat aidot kaverit, kulkivat rinnallani, kuuntelivat sydänsuruni, lohduttivat, ja ovat edelleen kavereitani. Mitä tarinasta voi päätellä?

Jos sinä järjestät kavereillesi saunaillan ja yksi peruu tulemisen, koska vaimolla on alklanut synnytys, niin onko kaverisi vielä kaverisi vai muuttuuko hän hylkiöksi, kun pisti vaimon etus

Tuo keksimäsi esimerkki kertoo selvääkin selvemmin, että et edes tiedä minkälainen on aito ystävä. Oikea ystävyys ei kaadu eikä seiso jonkin yksittäisen tapahtuman tai tarjotun kaljapullon varassa.

Vierailija
82/97 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisas miehenalku. Pil*ua saa aina, hyviä kavereita ei.

Munaa saa aina, hyvää miestä ei välttämättä ikinä elämänsä aikana. 

Siksi nostan miehen jalustalle. Mutta sen pitää olla hyvä mies. Muuten parempi olla yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä sanoi n. 5 vuoden seurustelun jälkeen kysyessäni, että sali ja kaverit ovat hänelle minua tärkeämpiä. Ymmärtänette, miksi on eksä. 

Vierailija
84/97 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on ihme vimma saada mies hylkäämään kaverinsa. Eikö naiset kestä kritiikkiä? Miehen kaverit sanoo suorat sanat naisesta. Ja sitä naiset ei voi sietää.

Vierailija
85/97 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eka parisuhde oikeastaan kaatui tähän, vaikka me oltiinkin 4v yhdessä. Miestä ärsytti se kuinka paljon mä palvoin parisuhdetta, koska häntä kiinnosti kaverit ja sukulaiset enemmän. Mutta koska hän oli muuttanut opintojensa takia mun paikkakunnalle ja kaikki kaverit ja sukulaiset jäivät sinne kotipaikkakunnallensa, ymmärsin ja tuin häntä parhaani mukaan. Omasta mielestäni kohtelin vain häntä niin kuin toivoin itseäni kohdeltavan ja yritin jarruttaa sitä liian innokasta palvontaani. Annoin jopa 2 kissaani äidilleni, koska hän oli allerginen kissoille.

Mutta pikkuhiljaa mun "järjestykseni" hänen arvoasteikossa alkoi vuosien mittaan selvitä. Muistan esimerkiksi kun ekan kerran kävimme hänen kotipaikkakunnallaan ja asteltiin baariin, hän vain jätti minut heti ovella yksin seisomaan ja ryntäsi kavereidensa luokse pelikoneille pelaamaan kuin pikkupoika. Menin siihen lähelle istumaan ja odottelin kaikessa rauhassa, että koska hän esittelee minut kavereilleen.

Sitä ei koskaan tapahtunut! Sen sijaan kuulin hänen kaverinsa lopulta sanovan, että: "meillä on tapana esitellä seuralainen kavereillekin". Muistan kuinka mua hävetti siinä tilanteessa ja teki mieli juosta ulos, mutta olin aina ollut kiltti tyttö enkä mikään vaativa drama queen. Joten olin sitten vaan että joo-o, kiva kun minutkin lopulta huomattiin. Mutta not by my boyfriend.

Asiat meni tästä kuitenkin vain pahempaan päin. Käytiin tietenkin tapaamassa hänen vanhempiaan, isovanhempiaan ja sukulaisiaan ja kaikkien kanssa sama juttu. Minut jätettiin johonkin porstuaan seistä töröttämään hämmentyneenä. Ja kun se jatkui joka ikinen kerta siellä käydessämme, että hän vain unohti kokonaan minut. Kerran hän jopa eksytti minut kaupungilla koska vain unohti minut kokonaan =D 

Kyllähän se nyt jälkikäteen naurattaa, koska nyt ymmärrän sen olleen nuoruuden kypsymättömyyttä, mutta olinhan minäkin kokematon ja kypsymätön, enkä silti kohdellut häntä noin. Lopulta kun uskalsin ottaa asian puheeksi, hän sanoi että ne ihmiset ovat olleet elämässään aina, joten ovat hänelle mua tärkeämpiä. 

Voi vttu! Olihan mullakin ollut siellä meillä kotona vanhemmat, sukulaiset, kaverit, kissat ja silti nostin hänet ylitse kaiken. Se jätkä vielä sai asua luonani ilmaiseksi 4 vuotta, Todellakin sai jätkä lähteä ja hain kissat takaisin. Kokemusta viisaampana.

Vierailija
86/97 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on ihme vimma saada mies hylkäämään kaverinsa. Eikö naiset kestä kritiikkiä? Miehen kaverit sanoo suorat sanat naisesta. Ja sitä naiset ei voi sietää.

Kyllä mä kestän kritiikkiä, mutta en sitä että mun kanssa ollaan SILTI, vaikka olen niin kamala ja epäkiinnostava ja kaverit ja vieraat naiset kiinnostaa paljon enemmän. Miksei sitten vaan lähde pois? En mä pakota ketään olemaan kanssani, jos kerran olen niin kauhee. 

Vierailija
87/97 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun eksä sanoi n. 5 vuoden seurustelun jälkeen kysyessäni, että sali ja kaverit ovat hänelle minua tärkeämpiä. Ymmärtänette, miksi on eksä. 

Kunpa sanoisivat nämä asiat vähän aiemmin. Arvostan rehellisyyttä. En halua kenenkään olevan kanssani pakosta, ei mun elämäntarkoitukseni ole jonkun toisen elämän pilaaminen. Ikävintähän on saada tällaiset infot siinä vaiheessa kun jo penskat pyörii jaloissa. 

Vierailija
88/97 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siis roikut hänessä?

Tykkään hänestä.

Vierailija
89/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ensimmäinen poikakaveri, kun olet noin epävarma tuon asian kanssa?

Vierailija
90/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo usein ne miehen kaverit on myös alkoholisoitumisen partaalla olevia ikisinkkuja, joille on elämäntehtävänä tuhota niiden seurustelevien parisuhteet jotta saavat ryyppykaverinsa takaisin.

Vierailija
91/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunpa sanoisivat nämä asiat vähän aiemmin. Arvostan rehellisyyttä. En halua kenenkään olevan kanssani pakosta, ei mun elämäntarkoitukseni ole jonkun toisen elämän pilaaminen. Ikävintähän on saada tällaiset infot siinä vaiheessa kun jo penskat pyörii jaloissa. 

Minulle mies kertoi tämän jo seurustelun alussa. Olin vain niin rakastunut idiootti että roikuin miehessä seuraavat kymmenen vuotta, kunnes vihdoin ja viimein tajusin sen olevan totta ja lähdin. Huvittavinta tässä on se, että mies etsi saman tien uuden naisen, vaikka vihdoin ja viimein olisi voinut elää sitä niin kaipaamaansa sinkkuelämää.

Vierailija
92/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla aika nuoria. Miksi ylipäätään verrata seurustelukumppaneita ja ystäviä? Ei ole mitään kilpailua siitä, kumpi on tärkeämpi, ellei sellaista halua välttämättä tehdä. 

Minä ainakin tunnen kaikki miehen kaverit ja päinvastoin. Miksi ihmeessä rupeaisin jotenkin rajoittamaan aikaa, jota vietetään yhteisten kaverien kanssa?

Vierailija
93/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidatte olla aika nuoria. Miksi ylipäätään verrata seurustelukumppaneita ja ystäviä? Ei ole mitään kilpailua siitä, kumpi on tärkeämpi, ellei sellaista halua välttämättä tehdä. 

Minä ainakin tunnen kaikki miehen kaverit ja päinvastoin. Miksi ihmeessä rupeaisin jotenkin rajoittamaan aikaa, jota vietetään yhteisten kaverien kanssa?

Niin itse ainakin ajattelen, että kumppani tulee automaattisesti ensimmäisenä, mutta kaikille näin ei ole. Kaikki matka ja lomasuunnitelmat tehdään kavereiden kanssa, kaikki juhlapyhät vietetään kavereiden kanssa jne. Viikonloppusuunnitelmat kumppanin kanssa voi perua jos joku kaveri sattuu soittamaan ja pyytää baariin. Monelle tämä on se todellisuus ihan pitkässäkin parisuhteessa.

Vierailija
94/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin itse ainakin ajattelen, että kumppani tulee automaattisesti ensimmäisenä, mutta kaikille näin ei ole. Kaikki matka ja lomasuunnitelmat tehdään kavereiden kanssa, kaikki juhlapyhät vietetään kavereiden kanssa jne. Viikonloppusuunnitelmat kumppanin kanssa voi perua jos joku kaveri sattuu soittamaan ja pyytää baariin. Monelle tämä on se todellisuus ihan pitkässäkin parisuhteessa.

Edelleen epäilisin, että tässä tapauksessa ollaan aika nuoria. Olen kohta viiskymppinen enkä ole kokenut tällaista niin omissani kuin kavereidenkaan (30-vuotiaista ylöspäin) parisuhteissa. 

Vierailija
95/97 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo usein ne miehen kaverit on myös alkoholisoitumisen partaalla olevia ikisinkkuja, joille on elämäntehtävänä tuhota niiden seurustelevien parisuhteet jotta saavat ryyppykaverinsa takaisin.

Ja se on aika jännä, että näistä ryyppyporukoista just naiset hakee itselleen kumppaneita.

Vierailija
96/97 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle mies kertoi tämän jo seurustelun alussa. Olin vain niin rakastunut idiootti että roikuin miehessä seuraavat kymmenen vuotta, kunnes vihdoin ja viimein tajusin sen olevan totta ja lähdin. Huvittavinta tässä on se, että mies etsi saman tien uuden naisen, vaikka vihdoin ja viimein olisi voinut elää sitä niin kaipaamaansa sinkkuelämää.

Jospa tämä exäsi etsi uudeksi uhriksi samanlaisen naisen, jonka elämstä pääsee tuhlaamaan taas sen 10 vuotta. Yleensähän nämä kaavat toistuu.

Vierailija
97/97 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se on aika jännä, että näistä ryyppyporukoista just naiset hakee itselleen kumppaneita.

Ja sitten valitetaan, että mies vaan juo jokla viikonloppu. Näinhän se menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan