Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Alenna rimaasi" kommentit ei oo minkään arvoisia

Vierailija
03.01.2024 |

Silloin kun olin pahasti masentunut ajattelin, että mun pitää kiinnostua melkein kenestä tahansa naisesta johon päinkään en olisi ennen katsonut. Muuten en tulisi mitään perhettä saamaan. Nyt kun olen tervehtynyt niin saankin paljon ulkoisesti kauniimmilta naisilta huomiota, kuin olisin kuvitellutkaan. Se olisi ollut ihan karmea virhe jos olisin ottanut kenet tahansa naisen johon en olisi ollut tyytyväinen.

Se olisi ollut luovuttajan ratkaisu ja olisin ampunut sillä itseäni jalkaan.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja?

Vierailija
2/75 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja?

Hieno kontribuutio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/75 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä voi olla yhdessä sellaisen tyypin kanssa, Johon ei tunne mitään vetoa tai jos ei muuten tunnu sopivalta.

Vierailija
4/75 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Miten muuten menee?

5/75 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP! Kai naisessa merkkaa muukin kuin ulkonäkö, esim luonne, kiinnostuksen kohteet, ammatti, tulot, asuminen jne

Vierailija
6/75 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tuossa oli ilmoittamisen arvoista?

Olit masentuneena vähemmän kiinnostava, ja nyt on eri tilanne, eli "tasosi" nousi.

Jos olisi pysyt masentuneena, olisit ilman naista. Yksinkertaista.

Vierailija
7/75 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi semmoinen, että ollaan vain sellaisen kanssa, johon tuntee vetoa ja jonka kanssa on hyvä olla? Vähempään ei oman mielenterveyden vuoksi kannata suostua.

8/75 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Hei AP! Kai naisessa merkkaa muukin kuin ulkonäkö, esim luonne, kiinnostuksen kohteet, ammatti, tulot, asuminen jne

Vierailija
9/75 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Totta kai. Tosin ei nuo kolme viimeistä. Ihan sama mulle mitä tekee työkseen jos on yleissivistykseltään ja kiinnostuksen kohteiltaan sopiva. Mutta yleensä riman laskemisella tarkoitetaan ainakin miesten kohdalla sitä, että juoksee liian kauniiden perässä. Ja niin se vaan on että jos nainen on muuten ihanteellinen mutta ulkonäössä ei näe mitään viehättävää, niin ei hommassa ole mitään järkeä. Pitää ulkonäönkin viehättää tarpeeksi. Ja mielellään aika paljonkin.

AP

Vierailija
10/75 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Miten muuten menee?

Menee hyvin kaikinpuolin. Oikeastaan jopa paljon paremmin henkisesti kuin aikana ennen masennusta.

AP

Vierailija
11/75 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millasen naisen sait? Onko hyvä sängyssä?

Vierailija
12/75 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs tuossa oli ilmoittamisen arvoista?

Olit masentuneena vähemmän kiinnostava, ja nyt on eri tilanne, eli "tasosi" nousi.

Jos olisi pysyt masentuneena, olisit ilman naista. Yksinkertaista.

Ei kyse oo siitä. Masennus on oletusarvoisesti väliaikainen tilanne. Ihan hoidettavissa oleva asia kun käy terapiassa. Kyllä mulla oli näitä ajatuksia että mihin pitäisi tyytyä myös ennen masennusta. Olisi pitänyt vain keskittyä siihen että voi paremmin eikä vähättelemään itseään ja miettimään että "kuka musta voisi edes kiinnostua". Ei mun ongelma ollu koskaan se että mussa ei olisi mitään kiinnostavaa ja että elämä olisi ollut ihan rempallaan, vaan mun ongelma oli se etten uskonut itseeni ja ajattelin epäonnistuvani kaikessa.

AP

Vierailija
13/75 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä laita painoa jollekin sänkytaidoille. Luonteeltaan oikein viehättävä ja sympaattinen.

Vierailija
14/75 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Totta kai. Tosin ei nuo kolme viimeistä. Ihan sama mulle mitä tekee työkseen jos on yleissivistykseltään ja kiinnostuksen kohteiltaan sopiva. Mutta yleensä riman laskemisella tarkoitetaan ainakin miesten kohdalla sitä, että juoksee liian kauniiden perässä. Ja niin se vaan on että jos nainen on muuten ihanteellinen mutta ulkonäössä ei näe mitään viehättävää, niin ei hommassa ole mitään järkeä. Pitää ulkonäönkin viehättää tarpeeksi. Ja mielellään aika paljonkin.

AP

Ehkä nyt ymmärrät paremmin miksi naiset eivät halua seurustella sellaisen miehen kanssa johon eivät tunne mitään vetoa. 

Vierailija
15/75 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli alentaisin rimaa, en olisi onnellinen sellaisen miehen kanssa, joka ei ole samalla aaltopituudella minun kanssani. mielummin tyytyväisenä yksin, kuin huonossa parisuhteessa kaksin.

Vierailija
16/75 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuksella on tapana toistua. Mun ex-aviomies oli masentunut, sain hoitaa kaiken yksin. Se oli pahempaa kuin ylsinolo. Ei koskaan enää. 

Joskus on syytä nostaa tasoa. Saa ehkä lopulta jonkin arvoisensa, joka ei lähinnä vedä alaspäin.  Näin kävi mulle, muuten olisin ollut ilman. 

Vierailija
17/75 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän jälkeen heräsit?

Vierailija
18/75 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin, jos on seiväshyppääjä.

Vierailija
19/75 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti naama on loppujen lopuksi aika merkityksetön detalji verrattuna sanotaanko tavikseen. Sitten voi olla eri asia, jos naama on kuin Marty Feldmanilla. 

Vierailija
20/75 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Ei kuorsaa eikä vie peittoja.