Apua, mieheni on pannut vuosia sitten siskoani eikä kumpikaan kertonut siitä minulle
Leikittiin huviksemme totuutta ja tehtävää. Painostin siinä sitten miestäni paljastamaan mulle jonkun seksisalaisuuden, mitä se ei ole kertonu kenellekään. En olisi ikinä odottanut sitä, että muutama vuosi ennen kuin oltiin edes tavattu, niin sillä oli ollut lyhyt suhde siskoni kanssa.
Nyt olen sitten käynyt siskoni ja mieheni kanssa lukuisia tiukkoja keskusteluja ja olen aivan raivoissani, että tuollainen asia salataan minulta. Kumpikin selittelee sitä sillä, että alussa miettivät jotain hyvää hetkeä, kun ehkä voisi ottaa sen puheeksi, mutta kun ei sitä oikein tullut, niin ajattelivat että olisi helpompi, jos ei kerrottaisi ollenkaan.
Olen ihan suoraan syyttänyt siskoani, että sillä on varmaan ollut koko ajan selkäni takana suhde mieheeni, kun on tuollaista salannut. Mieheni on sitten ärsyttävästi siskoni puolella todistelemassa, että ei se ikinä voisi sellaista tehdä. Siinä sitten haukun miestäni, että tottakai se puolustelee tyttöystäänsä.
Jostain syystä tällä hetkellä suurin pelkoni on, että kaikki tututkin saavat tästä tietää, mutta mieheni ja siskoni vannovat, että eivät ole puhuneet tästä kenellekään ja se tapahtui kun siskoni ja mieheni olivat sattumaltta kumpikin kesätöissä ulkopaikkakunnalla eikä heidän kavereistaan kukaan nähnyt heitä yhdessä.
Jotenkin kyllä voin hyväksyä ettei mieheni ole ollut ihan rehellinen, sehän kuuluu asiaan että miehet vähän juksaavat naisiaan. Mutta että siskoni ei kerro tuollaista asiaa minulle. Nyt kyllä tuntuu ettei meidän välimme eivät palaa koskaan ennalleen. Miehelle voin antaa anteeksi vähän ajan päästä, kun olen vihoitellut sille tarpeeksi ja se on pyydellyt kunnolla anteeksi tekoaan.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä molempia kirjoittamaan seksinovelli tapahtumasta tänne meiile. Saamme yhdessä arvostella ja pohtia niiden objektiivisuutta.
En varmasti pyydä. Mitä ihmeen pervoja täällä oikein on?
AP
Moi - kyselit minua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuossa on jätetty ihan oleellista tietoa kertomatta. Ymmärrän hyvin ap:n tuohtumuksen asiasta. Sen sijaan molemmat on yhtä syyllisiä salailuun, puoliso ja sisko. Ei miehillä pidä olla mitään erioikeuksia salailuun tai valehteluun, outo ajatuskin.
Joo ja AP on velvollinen kertomaan miehelleen koko seksihistoriansa. Milloin, kuinka paljon, kenen kanssa, mulkun koko asteikolla 1-10, seksin kesto/ kerta, seksin laatu asteikolla 1- 10, seksin yleinen tyydyttävyys, erikoiset seksiasennot, fetissin jne. Mahdolliset kakkosen annot, kimppakivat: Ketä osallistui, oliko tyydyttävää, saiko nainen orgasmeja ja jos sai niin montako? Jäikö tuntumaa että haluaisi joskus uudelleen?
Kato, rehellinen pitää olla!!! Kuinka voi elää jos näin oleellista tietoa pimittää???
Jos olisin pannut sen veljeä, kaveria, siskoa, jne. ,niin tietenkin olisi kertonut. Siis ihanko oikeasti kaikki täällä ovat sitä mieltä, että on ihan asiallista jättää kertomatta, että on ollut suhteessa jonkun lähisukulaisen kanssa?
No, nyt tiedät että miehesi on ollut vaakamambossa siskosi kanssa joskus vuosia, vuosia sitten. Oletko onnellinen? Jos olisit kuullut siskoltasi heti tuoreeltaan että hei, tuohan on minun vanha hoitoni, niin olisitko jatkanut suhdetta? Miehesi on harrastanut seksiä ennen sinua. Mitä sitten? Harrastanut seksiä siskosi kanssa. Mitä sitten?
"Lähisukulaisen". Mikä se on? Onko serkku lähisukulainen? Pikkuserkku? Luokkakaveri? Naapuri? Naapurin luokkakaveri? Luokkakaverin naapuri? Siskon luokkakaveri? Naapurin pikkuserkku?
Huomaatko, tuo on loppumaton suo? Ja missä se suo on? Sinun päässäsi. Jos et pääse siitä asiasta yli että miehelläsi on ollut seksielämä ennen sinua, niin jätä se sika. Katkaise suhteet siskoosi. Ripottele tuhkaa päällesi. Vetäydy luostariin.
Ja ennen kaikkea= Kasva aikuiseksi. Miehesi lopetti siskosi kanssa. Hänellä on siihen ollut jokin syy. Miehesi haluaa nyt olla sinun kanssasi. Hänellä on siihen joku syy. Paras tapa saada miehesi toisiin ajatuksiin sinun suhteesi on jatkaa tuota skitsoiluasi.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin pannut sen veljeä, kaveria, siskoa, jne. ,niin tietenkin olisi kertonut. Siis ihanko oikeasti kaikki täällä ovat sitä mieltä, että on ihan asiallista jättää kertomatta, että on ollut suhteessa jonkun lähisukulaisen kanssa?
Joo. Ap:n kaltaisen reaktion perusteella ei liene kohtuutonta todeta, että ASIALLISIN lopputulema olisi ollut nimenomaan kertomatta jättämisellä. Ei olisi alettu turhaan skitsoamaan, kaivelemaan menneitä, yrittämään pilata perhesuhteitaan, tarkoituksella aiheuttamaan uusia ongelmia kohtiin, joissa niitä ei ole.
"Jos olisin pannut sen veljeä, kaveria, siskoa jne niin tietenkin olisin kertonut". muistapa tämä muutaman vuoden kuluttua kun:
Olet jättänyt tämän nykyisen sian joka oli pelehtinyt siskosi kanssa ennen seurusteluanne. Kyllä pitää rehellinen olla ja kertoa heti! Sitten kohtaat ihan ihanan miehen, hän on lääkäri ja teillä synkkaa heti alusta alkaen tosi hyvin! Toisilla treffeillä menette elokuviin, ja aulassa Panu (tämä potentiaalinen uusi poikaystäväkandidaatti) huomaa kaverinsa Askon rouvineen. Asko ja rouva tulevat juttusille, kyselevät kuka olet ja muita sen tyyppisiä asioita, kevyttä small talkia. Mutta se rehellisyys!!!! Tietysti ilmoitat heti siinä aulassa että sinulla ja Askolla oli neljä vuotta sitten lyhyt ja kiihkeä, seksipainotteinen kesäsuhde. Kannattaa nostaa kissa pöydälle ihan heti tilanteessa, että Askon ja vaimonsakin välillä ikään kuin ilma puhdistuu kun rehellisesti ilmoitat kuinka asia on, niin ei kenellekään jää mitään hampaankoloon...
Oikeassa elämässä käy niin että tulee yksi varma ero (sinä& Panu) ja yksi todennäköinen ero, tai ainakin aviokriisi (Asko& vaimo). Mutta pitäähän se kertoa, se rehellisyys nääs...
Vierailija kirjoitti:
"Jos olisin pannut sen veljeä, kaveria, siskoa jne niin tietenkin olisin kertonut". muistapa tämä muutaman vuoden kuluttua kun:
Olet jättänyt tämän nykyisen sian joka oli pelehtinyt siskosi kanssa ennen seurusteluanne. Kyllä pitää rehellinen olla ja kertoa heti! Sitten kohtaat ihan ihanan miehen, hän on lääkäri ja teillä synkkaa heti alusta alkaen tosi hyvin! Toisilla treffeillä menette elokuviin, ja aulassa Panu (tämä potentiaalinen uusi poikaystäväkandidaatti) huomaa kaverinsa Askon rouvineen. Asko ja rouva tulevat juttusille, kyselevät kuka olet ja muita sen tyyppisiä asioita, kevyttä small talkia. Mutta se rehellisyys!!!! Tietysti ilmoitat heti siinä aulassa että sinulla ja Askolla oli neljä vuotta sitten lyhyt ja kiihkeä, seksipainotteinen kesäsuhde. Kannattaa nostaa kissa pöydälle ihan heti tilanteessa, että Askon ja vaimonsakin välillä ikään kuin ilma puhdistuu kun rehellisesti ilmoitat kuinka asia on, niin ei kenellekään j
Joo, ja kaikki kenen mielestä on hienoa moralisoida netissä että kuuluisi toimia tällä tai tällä tavalla, taikka että tottahan toki MINÄ toimisin tällä oikealla tavalla puhuvat tietysti täyttä p*skaa.
Lieneekö vaan kivaa ja palkitsevaa moralisoida vai eikö oikeasti ajatus juokse sen vertaa, ettei tajuaisi sen olevan huono idea että kerrotaan aina vaan avoimesti ja proaktiivisesti kaikki. Tositilanteessa kyllä hekin huomaavat, että on parempi joskus pitää suu supussa, ellei tilannetaju ole aivan olematon ja tule siinä yllämainitun kaltaisessa tilanteessa aiheuttaneeksi loppua tai vakavia ongelmia useisiin ihmissuhteisiin möläyttämällä jonkun pienen menneisyyteen kuuluvan asian, jota ei tarvinnut tietää. Keskittykää tulevaisuuteen. Se avoimuus ja rehellisyys ei palkitse kun viestinsaajana on oikea ihminen, jonka reaktiot ovat epätäydellisiä.
Nyt tajusin, täällähän on ihan pirusti puolisonsa pettäjiä, jotka perustelee valehtelunsa sillä, että parempi kaikille etteivät tiedä.
Varmaan samalla tyylillä hoitavat kaikki muutkin asiansa. Tuli kolhittua jonkun autoa, ei muuta kuin paetaan vaan paikalta. Eihän siitä tule kuin ikävyyksiä, jos kertoo.
AP
Vierailija kirjoitti:
Nyt tajusin, täällähän on ihan pirusti puolisonsa pettäjiä, jotka perustelee valehtelunsa sillä, että parempi kaikille etteivät tiedä.
Varmaan samalla tyylillä hoitavat kaikki muutkin asiansa. Tuli kolhittua jonkun autoa, ei muuta kuin paetaan vaan paikalta. Eihän siitä tule kuin ikävyyksiä, jos kertoo.
AP
Puolet avioliitoista päättyy eroon joten älä toki suotta ihmettele että ihminen noudattaa biologista viettiään, muodollisista sopimuksista välittämättä.
Mitäs tuo siskon paneminen nyt on. Ei se mies siitä pahene jos lainaat häntä siskon tarpeiden tyydyttämiseen.
Olenhan minäkin häntä pannut, mutta en ole aikaisemmin tiennyt, että siitä täytyy kertoa sinullekin.
Ymmärrän aloittajan tuohtumuksen. Eikä ole verrattavissa "täytyykö kertoa koko pnohistoriansa"- tilanteeseen; onhan se eri asia, onko kumppani pannut ylipäätään muiden kanssa vai oman sisaruksen kanssa.
En ymmärrä miksi pitää olla niin ahdasmielinen että närkästyy moisesta jos mies haluaa panna naisensa siskoa,huolimatta siitä tapahtuuko asia parisuhteessa,vai sitä ennen.Sitten asia on eri,jos mies alkaa laiminlyödä kumppaniaan. Itse olen saanut panna vaimoni siskoa aivan vaimoni luvalla aina silloin tällöin,ja olemme onnellisia aviosuhteessamme.Vaimoni ei ole koskaan ollut niin halukas ja aktiivinen seksiin kuin itse olen,meille tämä käytäntö sopii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi pitää olla niin ahdasmielinen että närkästyy moisesta jos mies haluaa panna naisensa siskoa,huolimatta siitä tapahtuuko asia parisuhteessa,vai sitä ennen.Sitten asia on eri,jos mies alkaa laiminlyödä kumppaniaan. Itse olen saanut panna vaimoni siskoa aivan vaimoni luvalla aina silloin tällöin,ja olemme onnellisia aviosuhteessamme.Vaimoni ei ole koskaan ollut niin halukas ja aktiivinen seksiin kuin itse olen,meille tämä käytäntö sopii hyvin.
Kuinka siskot eroavat toisistaan - nyt kun sinulla on havainto heidän jokaisesta sopukastaan ja pillun poimusta?
Vierailija kirjoitti:
AP
Et siis vielä oppinut saamastasi palautteesta mitään?
Ensin pilaat sisaruussuhteesi syyttämällä häntä raskaista asioista ilman ainuttakaan todistetta ja sitten tämä yhtäkkiä ekstrapoloituu siihen, että täällä sinulle vastaajat ovat pettäjiä.
Mitään muita päätelmiä tästä et olekaan kykenevä tekemään.
Olet sekaisin ja miehesi ansaitsee parempaa
Minua on aina kiinnostanut kuinka siskosten pillut eroavat toisistaan. Ap:n mies tietää.
Aiheeseen liittyen #Gynodiversity:
We're on a quest to broaden our Gynodiversity family tree. If you share a familial bond, we want you! Whether you're a mother-daughter duo, sisters with a unique bond, identical twins, triplets, or even a whole bunch of cousins, we want to showcase the beautiful diversity within familial connections. Let your related vulvae unite in this empowering celebration!
Sen verran miehenä sanon teille naiset että älkää luottako siskoihinne koska nainen on toiselle peto kun sitä panettaa, olin pitkään liitossa naisen kanssa kenellä oli 4 siskoa ja he kyläilivät meillä usein ja kun saunottiin ja tulin piukkuhousuissa saunasta niin huomasin jokaisen tuijottavan etumustani. Ensimmäinen sisko tuli seuraavana aamuna ovelle kun tiesi minun olevan yksin ja hetken olohuoneessa istuttuaan alkoi sivellä niskaansa ja pyysi hieromaan no siitähän se meni rintojen hieromiseksi ja kohta jo naitiin eestä ja takaa ja toinen sisko tuli meille pyhänä eli oli sitten ma aamuna minun kanssa kun eukko lähti töihin ja sama niskakipu oli hälläkin ja kertoi ettei ole saanut koskaa orkkua miehen kanssa no nyt on, kolmas sisko oli vähän erillainen tapaus eli tuli kännissä suoraan minun sänkyyn illalla kun olin kylässä eli yötä hänen luonaan työmatkalla. Eli ei kannata olla sinisilmäinen ja tämä on ihan tosi tarina
Kuinka näiden kolmen sisaruksen pillut erosivat vaimosi pillusta? Kaikilla se on kuitenkin erilainen; siskoillakin keskenään.
Kuten sanoin siskonsa nauttii ja on aktiivisempi seksissä kuin vaimoni,siitä huolimatta rakastan vaimoani,enkä vaihtaisi häntä keneenkään.
Vierailija kirjoitti:
AP
Vastaan sinulle nyt hyvin raadollisesti ja koristelemattomasti. Asia koskee sinua, ei muita. Et osoita olevasi alkuunkaan kykenevä ymmärtämään, että neuvot ovat suunnattuja sinulle, koska puolustusreaktiosi neuvoo hyökkäämään ja sitten kaikki järki sumenee eikä pääkoppaan mahdu enää mitään järkeä.
toiseksi, vaikka joku pettäjä käyttäisi samaa logiikkaa, niin mitäpä sitten? Kuvittelepa skenaario, jossa olet itse syystä X pettänyt (ihan v*tun kännissä syyntakeettomana tai ihan sama mistä pilipali syystä) ja se on ollut esim. kertaluonteinen juttu, joka oli ja meni, kotona jatkui arki normaalisti. Mitään muita seuraamuksia ei ole ja omatuntosikin kestää asian. Vaikka et mitenkään voisi asettaa itseäsi näihin saappaisiin, niin kuvittele silti. Näkökulmastasi arki ja parisuhde toimii edelleen, ja kuvitellaan myös, että riski sille on nolla, että puoliso saa tietää ilman että kerrot hänelle itse.
Menetkö tosissasi siinä vaiheessa syöksemään toimivan suhteen varmaan tuhoon, koska se helkutin rehellisyys ja avoimuus? Vai onko kenties inhimmillistä, jos et tee näin? Tarvitseeko kaivaa verta nenästä? Vai voiko joidenkin asioiden antaa vaan yksinkertaisesti olla?
Joo ja AP on velvollinen kertomaan miehelleen koko seksihistoriansa. Milloin, kuinka paljon, kenen kanssa, mulkun koko asteikolla 1-10, seksin kesto/ kerta, seksin laatu asteikolla 1- 10, seksin yleinen tyydyttävyys, erikoiset seksiasennot, fetissin jne. Mahdolliset kakkosen annot, kimppakivat: Ketä osallistui, oliko tyydyttävää, saiko nainen orgasmeja ja jos sai niin montako? Jäikö tuntumaa että haluaisi joskus uudelleen?
Kato, rehellinen pitää olla!!! Kuinka voi elää jos näin oleellista tietoa pimittää???