Miten miehet haluaa penistä kutsuttavan seksin aikana?
Kommentit (102)
Mun tyttis lepertelee sille kuin vauvalle ja käyttää kaikkia hellittelynimiä kuten mussukka.
Välillä se kertoilee kuinka se oli ollut viimeksi tuhma poika ja sylkenyt naamalle. Ei saa olla noin tuhma.
Vaimo kutsuu sitä joskus naitatiksi. -Naitattia mulle ja heti!
Moderoitiin pois, kulllll... ja kyrrrrr...
Miksi sitä pitäisi kuysua?
Kyllä se tulee kutsumatta!
Vierailija kirjoitti:
Äidin oma herkkunakki.
Mitähän äitisi on mieltä herkkunakista?
Ei ole väliä. Erittäin harvoin on kukaan viitannut "seksin aikana" valtikkaani yhtään mitenkään. Joskus harvoin kun on viittausta ollut, on se ollut "se". Naiset ovat responsiivisia, eivät ota asioita omiin käsiinsä.
Koko mies kaikkineen osineen on nuppu. Ei ainakaan vielä ole valittanut.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole väliä. Erittäin harvoin on kukaan viitannut "seksin aikana" valtikkaani yhtään mitenkään. Joskus harvoin kun on viittausta ollut, on se ollut "se". Naiset ovat responsiivisia, eivät ota asioita omiin käsiinsä.
Vai että oikein valtikka! Ja sinne panit sitteb rämemajavaan...
Eipä vaimoni juuri koskaan kutsu penistäni seksin aikana miksikään. Mutta jos kutsuisi, nin itse tykkään kalu sanasta, koska sitä se rakastelun ajan on. Muutenkaan emme seksin aikana paljoa juttele. Sen verran ollaan vuosien saatossa pantu että kumpikin tietää mistä toinen nauttii eikä siinä sanoja tarvita.
Vaimo kutsuu nakiksi ja Laura tahtipuikoksi. Ihan kuin se olisi omastakin mielestä Lauran kanssa jykevämpi.
parasta kun vaimo sanoo sitä kikkeliksi, pippeliksi tai vaikka pieneksi nysäksi joka pienimpiä mitä koskaan on saanut.
Kaikki suureen kokoon, pelottavuuteen tai mahtavuuteen viittaavat sanat käy.
Eemeli