Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen isä haki lapsen päiväkodista vaikka oli minun vuoroni

Vierailija
27.02.2024 |

Ollaan asumuserossa ja on sovittu milloin minä haen ja milloin lapsen isä hakee. Tänään minun piti hakea, mutta sain päiväkodissa kuulla että isä olikin jo hakenut lapsen. Miksi päiväkodista annetaan lapsi isän mukaan? Vaikka aamulla sanoin lapselle että haen ja hoitajat varmasti kuuli sen kun oltiin samassa huoneessa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietävätkö että olette eronneet? Jos teillä yhteishuoltajuus, isällä on myös oikeus hakea lapsi ihan milloin vaan 

Vierailija
2/21 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä meiltä kysy.Kysy päiväkodista, hölmö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritimme soittaa sinulle, että lapsesi on sairastunut ja kun et vastannut soitimme lapsen toiselle huoltajalle. 

Vierailija
4/21 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakemisasiat on teidän omat sotkunne, ei päiväkodin ongelma. Päiväkodilla on tiedossa ketkä saa hakea lapsen sekä varahakijat. Muuten saatte ihan itse neuvotella kuka hakee ja milloin.

Vierailija
5/21 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän on lapsen huoltaja. Jalkojen levittäminen jollekin miehelle ei anna sinulle mitään diktatuurimaista rajatonta valtaa. 

Vierailija
6/21 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko erota kun oli luvattu että kunnes kuolema erottaa? Nauti nyt?

Vierailija
7/21 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä on lapsen huoltaja ja päiväkodista saadaan ja pitää luovuttaa lapsi hänelle, kun hakee. 

Vierailija
8/21 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä päiväkodista sanottiin silloin, kun ilmoitit, että teillä on tuollainen vuorohakusysteemi ja että lasta ei saa antaa silloin toiselle vanhemmalle? 

Vierailija
9/21 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovutamme lapsen kaikille sellaisille henkilöille, joilla on lupa noutaa lapsi meidän papereissa. Älä sotke meitä teidän eroriitoihin. 

Vierailija
10/21 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä mitään kirjaa pidetä. Itse olin kerran hakemassa omia lapsiani päiväkodista samaan aikaan erään isän kanssa, joka sai kuulla, että lapsen äidin uusi mies oli jo hakenut lapsen. Se vasta olikin kiusallista.

Jos oli inhimillinen sekaannus päivämäärissä, homma varmaan selviää soittamalla. Muuten yhteys lastenvalvojaan. Päiväkodin tehtävä ei kuitenkaan ole lasten vanhempen vaihtopäivistä pitää kirjaa. Kunhan lapsen hakee sellainen henkilö, jonka huoltaja on hommaan valtuuttanut.

Vierailija
11/21 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme saaneet teiltä vanhemmilta tiedon keillä on oikeus noutaa lapsi ja toimimme sen tiedon mukaan. 

Vierailija
12/21 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pliis tuo erodraamaanne lapsen päiväkotiin.

Vierailija
13/21 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattoman moni vanhempi sanoo aamulla, että minä haen, mutta lapsen hakeekin joku muu. Ja jos tällä on meidän tiedoissa lupa noutaa lapsi luovutetaan lapsi hänelle. Teidän kommunikointi ongelmat ei ole päiväkodin henkilökunnan vika. 

Vierailija
14/21 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsen hakee joku, joka on papereihin merkitty hakijaksi, asiahan on päiväkodin puolesta ok. Selvittele tilanne exäsi kanssa sotkematta päiväkodin henkilökuntaa asiaan. Päiväkoti toimi sääntöjen mukaan, lapsi luovutettiin luvalliselle hakijalle eikä jollekin satunnaiselle Ristolle, joka käveli ohi koiraansa lenkittäen.

Vierailija
15/21 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jällee nainen joka haluaa riidellä vaikka väkisin.

Vierailija
16/21 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä mykkä? Vai miksi et kysynyt tätä asiaa päiväkodista? Ajattele seuraava trollisi juoni vähän pitemmälle.

Vierailija
17/21 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei auttamatta ole sama henkilö esim iltapäivän ulkoilussa kuin aamulla on vastaanottanut lapsen. Ja päiväkodissa on muitakin lapsia kuin sinun ja ihan jokaisen sanomisia ei välttämättä edes muisteta. 

Vierailija
18/21 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seuraava mitä aloittaja valittaa täällä on se, että lapsen isä ei osallistu lapsen elätykseen, kasvattamiseen tai elämään. Luulisi olevan lapsen puolesta onnellinen kun on kaksi noin hyvää vanhempaa. 

Vierailija
19/21 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää lapset tehkö lapsia.

Vierailija
20/21 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö jokaiselle vanhemmalle pitää joku tentti oletko nyt varmasti sopinut lapsen toisen vanhemman kanssa noudosta? Hetki, soita isälle mitä te olette sopineet vai kysytäänkö vaan kun isä noutaa?