Miten miehet haluaa penistä kutsuttavan seksin aikana?
Kommentit (86)
Mä tykkään kun nussiessa vaimo sanoo: sulla on niin ihanan iso ja kova kulli.
Ku.lli, kalu, penis, siitin, kyr.pä. Inhokkeja kaikki minulle vähättelevältä tuntuvat nimitykset, kuten pipp..eli, kik..keli, mulk.ku jne. Sitten on neutraaleja, kuten muna. Naisystävä kutsuu yleensä munaksi ellei käytä erästä lempinimeä, mitä en tässä halua sanoa.
Älä toista seksin aikana muuta kuin siskosi tai parhaan kaverisi nimeä. Mietin heitä anyway.
Vaimollani on tapana pilkata penistäni seksin aikana. Siitä tiedän, että nyt se kaipaa kovia otteita.
Mutta sanoja joita hän käyttää on pippeli, pikkumuna, löysä nakki jne. Samalla hän kertoo kuinka kaikki muut miehet ovat niin paljon minua parempia.
Vaimo saa minut kyllä tolla todella kuumaksi ja panen sitä silloin kuin se olisi viimeinen kerta. Sydän hakkaa silloin kyllä siihen malliin, että välillä tuntuu, että saattaa ollakin.
Väärinkysyjä taas extaasissa. Onko kukaan mies on kohdannut tämmöistä nimetyllä nimellä kutsumista, seksin aikana? Tai halua/vaatimusta nimetyn nimen käyttämiseen, seksin aikana?
Vierailija kirjoitti:
Väärinkysyjä taas extaasissa. Onko kukaan mies on kohdannut tämmöistä nimetyllä nimellä kutsumista, seksin aikana? Tai halua/vaatimusta nimetyn nimen käyttämiseen, seksin aikana?
Totta. Seksin aikana se on -se-, koska ei ole tarvetta täsmentää mikä se on, mikä on missäkin. Leikkinen ja eroottisen supattelun aikana usein ilmenee tarve täsmentää mistä ulokkeesta milloinkin on kyse.
Miksi sitä pitäisi kutsua? kyllä se tulee kutsumattakin.
Ihan reilusti k..väksi. Sehän se on.
Mikä nimi pikkuiselle, on mietintö nyt suuri / Kummeneeko sen käyttötarkoitus ja käykö silti tuuri / vaik' ristisin sen Eikaksi / jää se silti pikkuveikaksi / Siis parast' on panna vain menemään / eikä keksiä nimiä enempää.
Tää on kyllä oikeasti ongelma. En halua käyttää ruman tai kliinisen kuuloista kieltä asiasta, joka musta on ihana.
Vaimoni kutsuu minun toisella etunimelläni. Etunimi ovat siis Veikko Reino. Vaimo kutsuu kulliani Reinoksi tai Reiskaksi. Polkunsa on samalla periaatteella Anneli. Hän voi muiden ihmisten läsnä ollessakin sanoa: "Tapasin tuossa Annelin. Hän pyysi sanomaan Reiskalle, että hänellä on kova ikävä."
Ime mun herkkumutteria vit.. limainen huo..!
Herra Kekkonen on ainoa hyvä nimi tässä tapauksessa.
Parasta : ihana k.rpä / vit.u mikä kyr.ä näillä sanoilla saa miehen laukeamaan nopeammin.
Nahkatykki