Miten miehet haluaa penistä kutsuttavan seksin aikana?
Kommentit (86)
Riippuu kai täysin miehestä.
oman miehen kanssa on keksitty kiva nimi sille.
aiemmassa suhteessa ei taidettu oikeastaan puhua siitä seksin aikana.
Pikkukaveriksi sanoin sitä silloin kun seurustelin kanssasi.
Sama se kai millä nimikkeellä sen rönttöseen työntää. Jos naisen toosa olisi nätti, niin kullilla olisi silmät.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä pitäisi kutsua millään nimellä? Nytkö se on partikkeli? 😂
Ruila, suoros, jorma Kääryläinen,
Rakkauden julma valtikka..
🤣 Huuda mun nimee!
Kutsu mua Rehtoriks!
Rakastatsä mun munaa?
Julma Kostaja.
Nyt kaikki naiset tietenkin haluavat tietää tarinan nimen taustalla. Ei siinä muuta ole kuin että se kurittaa naista niin kauan, että nainen ei voi muuta kuin anoa armoa ja anteeksiantoa.
Mutta Julma Kostaja ei sääliä tunne, vaan rankaiseen niin kauan, kunnes lykkii naisen täyteen spermaa.
Jostain syystä naiset eivät ole ottaneet käsittelystä opikseen, vaan kerjäävät aina vaan lisää ja Julman Kostajan on tehtävä työnsä yhä uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Jussi Halla-aho, mulkku kun on.
Ei pysty. Pillu kuivuu heti.
Outo kysymys tai vähän sama kuin kysyisi: onko olemassa naisia, jotka eivät koskaan aja m#nalla..?
En usko. Mut ehkä.. (oon pahasti väärässä.)
Vierailija kirjoitti:
Miks siitä pitää puhua?
Että naisena voin sanoa esim. Mä haluun imee sun k ullia...? Siksi sille todellakin pitää olla hyvä sana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks siitä pitää puhua?
Että naisena voin sanoa esim. Mä haluun imee sun k ullia...? Siksi sille todellakin pitää olla hyvä sana.
Eikö nää peruskuviot hoidu ihan teoilla? Miksi se pitää koko ajan ilmoittaa juhlavasti mitä on tekemässä tai haluamassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks siitä pitää puhua?
Mulle miehenä tuo kuulostaa taivaallisen hyvältä. Samoin kuin "Mä haluun imee sun k rpää/munaa/mulkkua/penistä/kalua/lihanuijaa/patukkaa/" ja sitä voi jatkaa, jos haluaa, että "ja niellä sun lastin/spermat/lapset/siemenet/mällin/pirtelön/tms." Miksi sitä kutsuu, ei väliä. Mitä siitä haluaa, todellakin väliä.
Jos ei tule mieleen mitään sopivaa, niin huokaile vain tunteesi mukaan.
Harvoin vaimo viittaa siihen mitenkään, mutta jos ottaa puheeksi, niin se on iso kulli. Ei käytä muita sanoja.
Kun panen vaimoa ja hän sanoo, että onpas se kova tai hirmu kova muna - tai ihana muna, niin kyllä kiihottaa ja kovettaa. Nytkin rupesi jo ajatuksista seisomaan.
Monet miehet haluaa penistä seksin aikana !
Siittiölinko tai siemenlinko. Kumpikin käy, ovat yhtä seksikäitä
Pehmeä jänis.