Suurin osa naisista haluaa herkän miehen
Machomiesten ihannointi alkaa nykyään olla todella vähäistä, ja naiset arvostavat enemmän emotionaalista älykkyyttä ja henkistä kypsyyttä kuin machoörveltelyä. Herkkä runoilijasielu on paljon parempi kumppani kuin dominoiva, riitaa haastava lihastenpullistelija.
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Raha on se joka ratkaisee. Jokin aika sittenhän se yrityksillään rikastunut kaveri, joka laittoi ilmoituksen millä haki synnyttäjää lapselleen, sai valtavan vyöryn tarjokkaita. Ei mitään treffiohjelmien muutamia kymmeniä kirjeitä vaan kymmeniä tuhansia. Samaten on kaurakeisarin kanssa. Tuhannet naiset jonottaa pääsyä messiin.
Nämä herkkyysjutut on höpöhöpöä, kun lompakko puhuu. Tämänkin palstan naisista 99% on ostettavissa. Kyse on vaan hinnan korkeudesta. Arvoisat mammat, tunnette tämän omassa sydämessänne, jos olette rehellisiä.
Raha on ihan kiva, mutta oma raha se vasta kivaa onkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas ei löydy machon ja runoja kirjoittavan vollottajamiehen väliltä mtään?
Löytyi "herkkä". Ja se on macho-vollottaja -janalla selvästi tuolla vollottajapäässä.
Naisen elämään kuuluu ihan biologisista syistä tietty syklisyys ja ailahtelu. Jos mieskin kovasti ailahtelee, niin eihän siitä tule mitään.
Niinpä.
Macho ja herkkä mies ovat saman kääntöpuolia. Molempien kanssa naisen täytyy olla se vakaa kallio, joka huolehtii ettei miehen tunteet lyö yli. Macholla se menee väkivaltaan päin, hän kontrolloi maskuliinisuudella. Herkkää miestä taas voi joutua nainen suojelemaan ja hoivaamaan, mutta taas menee miehen tunteet kaiken muun edelle.
Ääripää ei hyvä. keskitie paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi yhteiskunta on vähitellen muuttumassa ja aletaan ymmärtää, että miehet voivat olla yhtä lailla herkkiä, tunteellisia ja empaattisia kuin naisetkin ja että se on ihan sen miehen oman henkisenkin hyvinvoinnin takia tärkeää puhua tunteistaan.
Vellihousuille käy tässä maailmassa aina huonosti, väkivalta voittaa herkkyyden ja voima on oma oikeutuksensa.
Laita lisää tuntomerkkejäsi niin tiedetään välttää.
Virkapuvussa ja aika isokokoisena saan nykyään huomattavasti enemmän huomiota ja lähestymisiä naisilta, kuin ennen Ukrainan sotaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en myöskään herkkänä halua herkkää miestä vaan ennemminkin huomaavaisen. Joka kerta kun joku mies pitää minua varten ovea auki, niin sekin jo lämmittää mieltä.
Joopa joo..
Meneppä avamaan naiselle ovi niin sehän huutaa kuin hinaaja että SAAN MINÄ NYT SAA TANA ITSEKIN OVEN AUKI!!!
Kuinka usein teille käy näin? Nimittäin minä ihan tavis herkkisnainen hymyilen, vaikkei hymyilyttäisikään ja kiitän, aina.
Kolmisen kertaa yliopistolla joskus 2000-luvun alkupuolella.
Parhaan vaikutuksen kysymykseen: "Luuletko, että naiset ei osaa itse avata ovia?!" sain vastaamalla "Uskon, että oven avaaminen alkaa jo sujua. Ovesta kulkeminen kuitenkin vaatii vielä harjoittelua".
Minun kaltaiseni miehet pitäisi kuulemma tappaa.
En kuitenkaan ole vieläkään luopunut pahoista tavoista ja availen ovia milloin kenellekin.
Ja mikä pahinta, tervehdin ihmisiä sopivissa tilanteissa!
>> Tämänkin palstan naisista 99% on ostettavissa. Kyse on vaan hinnan korkeudesta. Arvoisat mammat, tunnette tämän omassa sydämessänne, jos olette rehellisiä. <<
Olet väärässä. Ei varmasti ole tavalliset naiset ostettavissa rahalla yms.
Minunkaan sydämeni ei lainkaan lämmennyt eräälle, joka heti kiinnostuksensa alkumetreillä kertoi senkin, mitä hän omistaa. Päinvastoin. Ajattelin mielessäni, että jaaha, senkö nyt sitten luulet avaavan tien minun housuihini, että omistat tuollaista. Kartan kyseistä tyyppiä edelleen puistatellen.
Vierailija kirjoitti:
>> Tämänkin palstan naisista 99% on ostettavissa. Kyse on vaan hinnan korkeudesta. Arvoisat mammat, tunnette tämän omassa sydämessänne, jos olette rehellisiä. <<
Olet väärässä. Ei varmasti ole tavalliset naiset ostettavissa rahalla yms.
Minunkaan sydämeni ei lainkaan lämmennyt eräälle, joka heti kiinnostuksensa alkumetreillä kertoi senkin, mitä hän omistaa. Päinvastoin. Ajattelin mielessäni, että jaaha, senkö nyt sitten luulet avaavan tien minun housuihini, että omistat tuollaista. Kartan kyseistä tyyppiä edelleen puistatellen.
Mäkin tutkin hetki sitten verotietoja ja kovatuloisten listalta löytyi eräs mies, joka on mua jo hyvän aikaa yrittänyt liehitellä. En ole hänestä vieläkään kiinnostunut, koska pidän häntä ylimielisenä urpona (joka ei edes itse ole varallisuuttaan tehnyt).
Vierailija kirjoitti:
Kun lopetin e-pillerit, havahduin siihen että silloinen miesystäväni on todella ruipelo ja epämiehekäs nillittäjä. Erosin.
Muutaman kuukauden kuluttua löysin lasteni isän, joka on todellinen mies. Raamikas, pitkä ja joviaali mies, joka kuitenkin oli valmis näkemään paljon vaivaa kissanpentujen pelastamiseksi kiipelistä. En ajatellut haluavani lapsia, mutta ei mennyt kauaa että olin raskaana. Tunteella mentiin, mutta yhteistä taivalta nyt yli 10 vuotta :) Toi kissanpentujen pelastaminen sulatti sydämeni täysin!
Tuo yhdistelmä, että on sekä vahva miehekäs puoli, että herkkä, suojeleva puoli, on kyllä todella kuuma! Onnea sinulle kun olet noin ihanan miehen löytänyt!
Vierailija kirjoitti:
Olen herkkä ja ruma mies. Eipä kelpaa huonostikkaan. Ei keskustelu taidoilla ole merkitystä, koska naiset suorittaa esikarsinnan Aina naamaa karsomalla. Pinnallisia on naiset.M38
Herkkä olen itsekin ja totean sulle että keskustelutaidot on yhdyssana.
Ovathan herkät miehet kiehtoneet naisia iät ajat. Taiteellisesti lahjakkaat kaunosielut. Macho on oikeastaan miesten luoma ihannekuva. Kun mietitään yleisimpiä seksisymboleja, niin ainahan ne ovat jotain kauniita pitkätukkaisia runopoikia.
Kun mies haluaa tehdä vaikutuksen naiseen, kertooko itsestään miten haluaa mätkiä grillijonossa ihmisiä lättyyn vai kertooko miten paijailee kissanpentuja. Jos on fiksu ja haluaa varmistaa pesän saamisen, puhuu todennäöisesti näitä herkkiä asioita. Koska ne vetoavat.
Vierailija kirjoitti:
Aijjjaii....muistelen omaa miestäni kun tavattiin parikymmentä vuotta sitten. Hän oli niin kuuma!
Se oli niin uskomattoman vetoavaa, kun mies oli ulkoisesti tosi miehekäs ja itsevarma ja sitten kuitenkin henkisesti niin sensitiivinen, rakastava ja luotettava. Se kombinaatio tekee minut vieläkin 20 vuoden jälkeen niin rakastuneeksi häneen!
Muistan ekana jouluna kun olimme seurustelleet vasta muutaman kuukauden. Tarkoituksenani oli leipoa jouluksi kakku, mutta tulin kipeäksi ja kuumeeseen ja harmittelin sitä. Mies sanoi, että hän voi leipoa sen vaikka heti jos tarvikkeet löytyy ja annan ohjeet. En tiedä mitään niin seksikästä näkyä kuin mies puuhastelemassa keittiössä hyväntuulisena, ihanat vahvat käsivarret käärittynä esiin ja vahvat kourat hämmentämässä varovasti kakkutaikinaa ettei se lässähtäisi. <3
Siis neuvo miehille, voitte olla samaan aikaan sekä miehekkäitä että herkkiä. Uskon, että muutkin naiset t
Mitä herkkää on leipomisessa? Te olette ihan sekaisin lol. Parhaat leipuritkin ovat luonnollisesti miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako kenellekään kiltti mies?
t. kilttis
Mulle kelpais sopeutuva mies, joka haluaa hemmotella naistaan. Hemmotteluun kuuluu toki myös omasta ulkonäöstään ja hyvinvoinnistaan huolehtiminen, että on miehekäs eikä naisellinen rasvaprosentti ja sopivasti lihaksia sekä hyvä terve ominaistuoksu.
Hemmotelisitko vastavuoroisesti miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan. Ja ennen kuin taas vedetään johonkin ääripäähän, se ei suinkaan tarkoita epämiehekkyyttä, vaan empatiaa, sosiaalista ja tilannetajua, vuorovaikutustaitoja ja lähimmäisistä välittämistä. Kaikki kullanarvoisia ominaisuuksia niin parisuhteessa kuin perhe-elämässäkin.
Mikään ei ole miehekkäämpää kuin se, että mies kantaa vastuullisesti oman osansa kodinhoidosta ja lastenhoidosta. Mies, joka odottaa naisen tekevän kaiken tuon yksinään ei ole mikään oikea mies vaan itsekin pieni kakara.
Sinä ikävä kyllä olet vain yksi naisista, jotka laiskuuttaan sysäävät työtehtäviä niille, joille ne eivät kuulu. Ja lisäksi on ihan tutkittua faktaa, että niissä perheissä, joissa "mies" häärää imurin kanssa ja pitää essua päivittäin, niin peitto ei tahdo heilua lähes ollenkaan.
Laitan vielä tähänkin, koska tämä oikeastaan kuuluu tähän- ja kaikkiin keskusteluihin täällä:
Naiset ja rehellisyys...
Riippuu naisen älykkyydestä.
Voit olla varma et miehekkään oloinen, tatuoitu tekoripsinainen haluaa yhä sen korston. Iso ja pitkä, muulla ei nii väliä.
Kouluttautunut nainen on sitten usein jo eri levelillä, sekä kaipaa keskusteluyhteyttä, tunnetta ja kemiaa.
Vierailija kirjoitti:
Ovathan herkät miehet kiehtoneet naisia iät ajat. Taiteellisesti lahjakkaat kaunosielut. Macho on oikeastaan miesten luoma ihannekuva. Kun mietitään yleisimpiä seksisymboleja, niin ainahan ne ovat jotain kauniita pitkätukkaisia runopoikia.
Näinpä. Ja luultavasti nämä mahkomiehiä ihailevat miehet ovat hyvin suurella todennäköisyydellä itse ihastuneita näihin machoihin. Eivät vaan voi myöntää asiaa (edes itselleen).
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista nykymiehistä on naismaisia yliherkkiä ja ylitunteellisia pillittäjiä. Tuollaisen miehen saaminen on siis aika helppoa.
Ja suomalaiset naiset nykyään maskuliinista kovanaamaa. On lihaksikkaita ja tatuoituja tekoripseä suuri osa. Kelpaa vaan se Miehekäs Mies ja moni joutuu jakamaan sen Momoan, ku ei riitä kaikille. :/
ap999 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista nykymiehistä on naismaisia yliherkkiä ja ylitunteellisia pillittäjiä. Tuollaisen miehen saaminen on siis aika helppoa.
Ja suomalaiset naiset nykyään maskuliinista kovanaamaa. On lihaksikkaita ja tatuoituja tekoripseä suuri osa. Kelpaa vaan se Miehekäs Mies ja moni joutuu jakamaan sen Momoan, ku ei riitä kaikille. :/
Kiitis nimimerkistä. Nyt on entistä helpompi ohittaa kommenttisi lukematta.
Ja lisäksi ulkonäöllä ja asemallakaan ei ole merkitystä?
-Ma nauran.