Suurin osa naisista haluaa herkän miehen
Machomiesten ihannointi alkaa nykyään olla todella vähäistä, ja naiset arvostavat enemmän emotionaalista älykkyyttä ja henkistä kypsyyttä kuin machoörveltelyä. Herkkä runoilijasielu on paljon parempi kumppani kuin dominoiva, riitaa haastava lihastenpullistelija.
Kommentit (164)
Allekirjoitan. Ja ennen kuin taas vedetään johonkin ääripäähän, se ei suinkaan tarkoita epämiehekkyyttä, vaan empatiaa, sosiaalista ja tilannetajua, vuorovaikutustaitoja ja lähimmäisistä välittämistä. Kaikki kullanarvoisia ominaisuuksia niin parisuhteessa kuin perhe-elämässäkin.
Minuun vetoaa se lihaskimppu aivoilla yhä edelleen.Pankin johtaja ja juristi aivoilla, wow!
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan. Ja ennen kuin taas vedetään johonkin ääripäähän, se ei suinkaan tarkoita epämiehekkyyttä, vaan empatiaa, sosiaalista ja tilannetajua, vuorovaikutustaitoja ja lähimmäisistä välittämistä. Kaikki kullanarvoisia ominaisuuksia niin parisuhteessa kuin perhe-elämässäkin.
Mikään ei ole miehekkäämpää kuin se, että mies kantaa vastuullisesti oman osansa kodinhoidosta ja lastenhoidosta. Mies, joka odottaa naisen tekevän kaiken tuon yksinään ei ole mikään oikea mies vaan itsekin pieni kakara.
Olen herkkä ja ruma mies. Eipä kelpaa huonostikkaan. Ei keskustelu taidoilla ole merkitystä, koska naiset suorittaa esikarsinnan Aina naamaa karsomalla. Pinnallisia on naiset.M38
Juuri noin. Arvostan, ja sellainenhan minulla onkin.
Vierailija kirjoitti:
Minuun vetoaa se lihaskimppu aivoilla yhä edelleen.Pankin johtaja ja juristi aivoilla, wow!
Herkkä mies voi myös olla juristi, joka huolehtii hyvinvoinnistaan. Hän ei kuitenkaan rakenna identiteettiään ulkoisten saavutusten varaan eikä ylläpidä egoaan näiden pohjalta.
Joo. Herkkikset on ihania. Machoilijat kärsivät aina empatian puutteesta ja tahtovat hallita naista. Kuka tuollaisia jaksaa. Herkkiset ovat komeampiakin.
Vierailija kirjoitti:
Olen herkkä ja ruma mies. Eipä kelpaa huonostikkaan. Ei keskustelu taidoilla ole merkitystä, koska naiset suorittaa esikarsinnan Aina naamaa karsomalla. Pinnallisia on naiset.M38
Miten herkkyytesi ilmenee ja millaisista asioista haluaisit keskustella naisten kanssa?
Pankinjohtaja halunnee naisen, joka hallitsee yhdyssanat.
Vierailija kirjoitti:
Ja sit noiden ääripäiden väliin mahtuu jjst soöivasti mun miehekäs mies
Onneksi yhteiskunta on vähitellen muuttumassa ja aletaan ymmärtää, että miehet voivat olla yhtä lailla herkkiä, tunteellisia ja empaattisia kuin naisetkin ja että se on ihan sen miehen oman henkisenkin hyvinvoinnin takia tärkeää puhua tunteistaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja sit noiden ääripäiden väliin mahtuu jjst soöivasti mun miehekäs mies
Mikä ääripää herkkyys muka on?
Naiset syö mulkun takia hormoneja ja valitsee vääränlaisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Piilonarsismi ei ole herkkyyttä. Uhriutumisesta huomaa ettei päässäsi ole kaikki kunnossa.
Kelpaako kenellekään kiltti mies?
t. kilttis
Herkkä mies on hyvä rakastaja ja parempi sängyssä.
N36
Vierailija kirjoitti:
Niin että miehet on visuaalisia, mutta naiset on pinnallisia. Sama asia, eri sanavalinta.
Jokainen mies voi kokeilla kuinka kauan parisuhde kestää herkkänä. Joillakin ehkä jopa muutaman viikon.
#mänspleining