Suurin osa naisista haluaa herkän miehen
Machomiesten ihannointi alkaa nykyään olla todella vähäistä, ja naiset arvostavat enemmän emotionaalista älykkyyttä ja henkistä kypsyyttä kuin machoörveltelyä. Herkkä runoilijasielu on paljon parempi kumppani kuin dominoiva, riitaa haastava lihastenpullistelija.
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Itse en myöskään herkkänä halua herkkää miestä vaan ennemminkin huomaavaisen. Joka kerta kun joku mies pitää minua varten ovea auki, niin sekin jo lämmittää mieltä.
Tulkitsin tuon seksuaalisena vertauksena. Kun annat avata "ovesi", miehen pitää kohteliaasti mutta päättäväisesti astua sisään, jotta kuumenet.
Onhan se vaan todella noloa jos mies pillahtaa itkuun, varsinkin julkisesti minun seurassa. Jos mies haluaa itkeä, paras kun itkee jossain yksinään. Tällä en nyt tarkoita, ettei mies saisi voitonkyyneleitä valuttaa.Luuserivollotus on aivan hirveätä kuunneltavaa. Aina tekisi mieli sanoa, että "ole mies, äläkä itke", mutta fiksuna ihmisenä en sitä tietenkään sano.
Sellaiset miehet jotka selkeästi yrittävät olla machoja, eivät ole minun makuuni. Toisaalta en myöskään koe mitään vetovoimaa herkkiin miehiin.
Miehen pitää olla luontaisesti maskuliininen.
Suurin osa suomalaisista nykymiehistä on naismaisia yliherkkiä ja ylitunteellisia pillittäjiä. Tuollaisen miehen saaminen on siis aika helppoa.
Pahinta on jonkun tatuoidun parrakkaan kaljupään pakkoyrittäminen.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi kumpaakaan ääripäätä. Macho on ehdoton nounou, mutta niin on myös arka ja pillittävä runopoikakin.
Haluan, että mies on vahva, rohkea, älykäs ja empaattinen. Tällaisen miehen löysinkin. Punttaa penkistä enemmän kuin macho-öyhöt mutta jäi koti-isäksi ja parisuhde on aidosti tasa-arvoinen ja kumpaakin osapuolta syvästi kunnioittava.
Jäi koti-isäksi! Etkä tunnista asiaa? Miehesihän on luuseri, joka elää vaimon siivellä. Siinä ei paljon penkkaukset paina.
Herkkä mies on helpommin alistettavissa.
Se on se juttu.
Naisellisuus kiehtoo naista ja siksikin he haluavat naisellisen pojan miehekseen.
Näin se vaan menee..
Vierailija kirjoitti:
Pahinta on jonkun tatuoidun parrakkaan kaljupään pakkoyrittäminen.
Viittaatko pokausyrityksiin vai erektio-ongelmiin. Ne on kieltämättä salijormien ongelma. Möömmöt syö pään eikä pikkujormakaan seiso.
Nostan penkistä vain satasen, mutta pankista tonneja sarjanostoina.
Vierailija kirjoitti:
Itse en myöskään herkkänä halua herkkää miestä vaan ennemminkin huomaavaisen. Joka kerta kun joku mies pitää minua varten ovea auki, niin sekin jo lämmittää mieltä.
Joopa joo..
Meneppä avamaan naiselle ovi niin sehän huutaa kuin hinaaja että SAAN MINÄ NYT SAA TANA ITSEKIN OVEN AUKI!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo..
Meneppä avamaan naiselle ovi niin sehän huutaa kuin hinaaja että SAAN MINÄ NYT SAA TANA ITSEKIN OVEN AUKI!!!
Näinpä. Naiset ovat itse tappaneet herrasmiehet.
Raha on se joka ratkaisee. Jokin aika sittenhän se yrityksillään rikastunut kaveri, joka laittoi ilmoituksen millä haki synnyttäjää lapselleen, sai valtavan vyöryn tarjokkaita. Ei mitään treffiohjelmien muutamia kymmeniä kirjeitä vaan kymmeniä tuhansia. Samaten on kaurakeisarin kanssa. Tuhannet naiset jonottaa pääsyä messiin.
Nämä herkkyysjutut on höpöhöpöä, kun lompakko puhuu. Tämänkin palstan naisista 99% on ostettavissa. Kyse on vaan hinnan korkeudesta. Arvoisat mammat, tunnette tämän omassa sydämessänne, jos olette rehellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo..
Kuinka usein teille käy näin? Nimittäin minä ihan tavis herkkisnainen hymyilen, vaikkei hymyilyttäisikään ja kiitän, aina.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako kenellekään kiltti mies?
t. kilttis
Mulle kelpais sopeutuva mies, joka haluaa hemmotella naistaan. Hemmotteluun kuuluu toki myös omasta ulkonäöstään ja hyvinvoinnistaan huolehtiminen, että on miehekäs eikä naisellinen rasvaprosentti ja sopivasti lihaksia sekä hyvä terve ominaistuoksu.
En minä ainakaan mitään herkkähipiäistä runoilijaa huolisi. En myöskään machoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo..
Se avaa joka ehtii ovelle ensin. Sukupuolella ei ole merkitystä. Availen itsekin ovia sekä miehille että naisille, enkä todellakaan suutu jos joku avaa minulle. Siitä ärsyynnyn, jos joku läväyttää oven nenän edestä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi yhteiskunta on vähitellen muuttumassa ja aletaan ymmärtää, että miehet voivat olla yhtä lailla herkkiä, tunteellisia ja empaattisia kuin naisetkin ja että se on ihan sen miehen oman henkisenkin hyvinvoinnin takia tärkeää puhua tunteistaan.
Vellihousuille käy tässä maailmassa aina huonosti, väkivalta voittaa herkkyyden ja voima on oma oikeutuksensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo..
Näinpä. Naiset ovat itse tappaneet herrasmiehet.
Kalastat väärissä vesissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo..
Minulle on monet tuntemattomat miehet oven avanneet. Myös jotkut minua paljon nuoremmat osaavat tämän taidon. Ihanan kohteliasta ja vanhanaikaista. Ja hymyillen aina jokaista kiitän.
Mihin mahtaa sinun väitteesi perustua?
Tämän takia kissamiehet ovat melkein aina varattuja :/