Suurin osa naisista haluaa herkän miehen
Machomiesten ihannointi alkaa nykyään olla todella vähäistä, ja naiset arvostavat enemmän emotionaalista älykkyyttä ja henkistä kypsyyttä kuin machoörveltelyä. Herkkä runoilijasielu on paljon parempi kumppani kuin dominoiva, riitaa haastava lihastenpullistelija.
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en myöskään herkkänä halua herkkää miestä vaan ennemminkin huomaavaisen. Joka kerta kun joku mies pitää minua varten ovea auki, niin sekin jo lämmittää mieltä.
Joopa joo..
Meneppä avamaan naiselle ovi niin sehän huutaa kuin hinaaja että SAAN MINÄ NYT SAA TANA ITSEKIN OVEN AUKI!!!
Kuinka usein teille käy näin? Nimittäin minä ihan tavis herkkisnainen hymyilen, vaikkei hymyilyttäisikään ja kiitän, aina.
Kolmisen kertaa yliopistolla joskus 2000-luvun alkupuolella.
Parhaan vaikutuksen kysymykseen: "Luuletko, että naiset ei osaa itse avata ovia?!" sain vastaamalla "Uskon, että oven avaaminen alkaa jo sujua. Ovesta kulkeminen kuitenkin vaatii vielä harjoittelua".
Minun kaltaiseni miehet pitäisi kuul
Hyvä juttu, me normaalit ihmiset arvostetaan edelleen hyviä käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Kun mies haluaa tehdä vaikutuksen naiseen, kertooko itsestään miten haluaa mätkiä grillijonossa ihmisiä lättyyn vai kertooko miten paijailee kissanpentuja. Jos on fiksu ja haluaa varmistaa pesän saamisen, puhuu todennäöisesti näitä herkkiä asioita. Koska ne vetoavat.
Mä olen aina pitänyt tiettyä välimatkaa, kunnes on varmistunut, että sanat ja teot täsmäävät. Näin välttyy tyhjänlänkyttäjiltä. Pesää on saanut ja saa edelleen vain tunteella. T demiseksuaali entisnainen
Herkkä mies. Tulee ejakulaatio lìian nopeasti.
Juu herkkää miestä on helppo sitten määräillä ja kiristää. ;)