Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin osa naisista haluaa herkän miehen

Vierailija
02.01.2024 |

Machomiesten ihannointi alkaa nykyään olla todella vähäistä, ja naiset arvostavat enemmän emotionaalista älykkyyttä ja henkistä kypsyyttä kuin machoörveltelyä. Herkkä runoilijasielu on paljon parempi kumppani kuin dominoiva, riitaa haastava lihastenpullistelija.

Kommentit (164)

Vierailija
61/164 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastan oikealla tavalla herkkiä miehiä. On ihanaa kun mies uskaltaa näyttää ja sanoittaa tunteensa minulle. Itsesääli ja sellainen on täysin asia erikseen, eli en puhu sellaisesta vääränlaisesta herkkyydestä joka kumpuaa ihmisen keskeneräisyydestä. 

Itsekin itken runsaasti, melkein joka päivä. Milloin ilosta ja milloin surusta, moninaisista syistä. Herkistyn helposti esimerkiksi taiteen ääressä, kuunnellessani koskettavaa musiikkia tai vaikkapa aistiessani luonnon kauneutta. Itku on supervoimani. 

Vierailija
62/164 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen jos naiset piti sellsista Jason Stathamin näkösistä miehistä jotka käyttäytyy kuin Roger Moore bondissa niin nykyään naiset tykkää miehistä jotka näyttää Niko Nousiaiselta ja käyttäytyy kuin Antti Tuisku.

Ajat muuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/164 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap:n kommentti ei näy todellisuudessa? Normaalien miesten suurin synti on haluata seksiä parisuhteessa. Kamalaa kun mies haluaa ja pitää naista kauniina.

Vierailija
64/164 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskenhän täällä oli ketju jossa naiset himoitsivat sitä, että miehellä on iso kyr*ä. Eli isomunainen ja herkkä pitää siis nykymiehen olla? Naisillahan ei olekaan yhtään taivaaseen kurkottamisvaatimuksia..

Vierailija
65/164 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm nyt selvisi syy miksi olen sinkku ja se johtuukin siitä että olen miehekäs.

Miehekkäällä tarkoitan sitä että olen rehti,jämäkkä,suojelen heikompia,herrasmies,päättäväinen ja en itke jos katson romanttisia elokuvia.

Olen kyllä huomannut sen että herkät miehet on naisten suosiossa, pitää olla alistuvainen,pelokas,uusavuton.. jne

Miehen pitää myös nykyään seurata muotia,pukeutua muodikkaasti ja pitää myös osata laittautua.

Sinkkuna jo 8 vuotta olen ollut. Olen vielä niin miehekäs etten valita sinkkuuttani enkä syyttele siitä muita.

M34

Ikävä tuottaa pettymys, mutta paljon todennäköisempi syy on jokin luonnevika. 

Luonnevika? Onko miehisyys luonnevika sinun mielestä? 

Tässäkö pitäisi minun muuttua nyt herkäksi kodinhengettäreksi jotta kelpaan naiselle?

Miehenä ihan oikeasti tuntuu siltä ettei naisia enää kiinnosta miehekäs mies joka osaa vielä nikkaroida yms perinteiset miestentyöt. Miehekkäällä en tarkoita sitä että kohtelee naisia surkeasti tai on väkivaltainen taikka päihdeongelmainen.

M34

Olen eri kuin tuo, jolle vastasit mutta nuo ominaisuudet mitkä luettelit eivät ole ainoastaan miehisen miehen ominaisuuksia. Yhtälailla se herkkä mies voi olla rehti ja jämäkkä, suojella heikompia, olla herrasmies sekä päättäväinen. Jotkut herkät miehet itkevät leffaa katsellessa, jotkut eivät. Osa herkistä miehistä osaa myös nikkaroida.

Vierailija
66/164 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa tasa-arvoisen kumppanin eli sukupuolieroja saa olla vain ulkonäössä.

Vierailija
67/164 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap:n kommentti ei näy todellisuudessa? Normaalien miesten suurin synti on haluata seksiä parisuhteessa. Kamalaa kun mies haluaa ja pitää naista kauniina.

Seksin haluamisessa ei ole mitään väärää, mutta ei pidä kuitenkaan olettaa, että se toinen on aina valmis seksiin. Se toinen saattaa olla vaikka väsynyt tai kipeä tai jostain muusta syystä ei juuri sillä hetkellä halua seksiä. Se että mies ei kunnioita naisen rajoja saa sen naisen haluamaan entistä vähemmän seksiä.

Vierailija
68/164 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
69/164 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehekkäällä tarkoitan sitä että olen rehti,jämäkkä,suojelen heikompia,herrasmies,päättäväinen ja en itke jos katson romanttisia elokuvia.

Olen kyllä huomannut sen että herkät miehet on naisten suosiossa, pitää olla alistuvainen,pelokas,uusavuton.. jne

Miehen pitää myös nykyään seurata muotia,pukeutua muodikkaasti ja pitää myös osata laittautua.

Sinkkuna jo 8 vuotta olen ollut. Olen vielä niin miehekäs etten valita sinkkuuttani enkä syyttele siitä muita.

M34

Tässäkö pitäisi minun muuttua nyt herkäksi kodinhenget

Ei tarvitse väärinymmärtää. Yksinkertaisesti: jos kukaan ei ole koskaan sinusta kiinnostunut, kukaan ei viihdy seurassasi, ja silloin ei ole kyse miehisyydestä. Ne perinteisetkin miehet osaavat olla hyvää seuraa halutessaan, enkä tarkoita mitään naistennaurattamista, vaan ihmisten kohtaamista ihmisinä niin että heillä on mukava olo. Sitä ne ihmeelliset naisolennotkin odottavat.

Vierailija
70/164 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelu herkän miehen kanssa. Aijai.. Ihan parasta. Sitten kun se paijaa kissanpentuja niillä sulavilla käsillään. Aijai. 

Vierailija
71/164 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Tässäkö pitäisi minun muuttua nyt herkäksi kodinhenget

Tavallaan sinun pitää sen verran muuttua kodinhengettäreksi, että teet osasi kotona niistä yhteisistä kotitöistä, jotka eivät ole sukupuolitettuja (maallakin hommat tekee se, joka ehtii). Miesten työt ja naisten työt -miehille ei tosiaan nykyäänkään ole kysyntää, niistä on aivan hirveästi vaivaa naiselle.

Vierailija
72/164 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi kumpaakaan ääripäätä. Macho on ehdoton nounou, mutta niin on myös arka ja pillittävä runopoikakin. 

Haluan, että mies on vahva, rohkea, älykäs ja empaattinen. Tällaisen miehen löysinkin. Punttaa penkistä enemmän kuin macho-öyhöt mutta jäi koti-isäksi ja parisuhde on aidosti tasa-arvoinen ja kumpaakin osapuolta syvästi kunnioittava.

Vierailija
73/164 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkyys on omanlaista viisautta. Herkän ei tarvitse esittää muuta eikä hänen tarvitse myöskään syyttää koskaan muita ongelmistaan, koska herkkä ymmärtää olevansa ihminen. Machoiluun kuuluu tämä minä olen täydellinen- ajattelu. Näin vika löytyy kaikkeen aina muista ihmisistä, mikäli machon elämä ei mene täydellisesti. 

Vierailija
74/164 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäkin luulin haluavani herkän puhujamiehen ja vaihdoin machosta sellaiseen vain tajutakseni muutamassa kuukaudessa, että en jaksa kuunnella häntä ja puhua koko ajan tunteista.. alkoi jotenkin ahdistaa. Eli taidan itsekin olla macho ja siksi tarvitsen machon rinnalleni. Tiedostan kyllä, että varmasti ehjemmän ja terveemmän suhteen saisi herkkiksen kanssa, mutta kun on aivot muotoutuneet sellaiseksi että toksinen meininki tuntuu luontevammalta, niin minkäs teet, näillä mennään!

Vierailija
75/164 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi kumpaakaan ääripäätä. Macho on ehdoton nounou, mutta niin on myös arka ja pillittävä runopoikakin. 

Haluan, että mies on vahva, rohkea, älykäs ja empaattinen. Tällaisen miehen löysinkin. Punttaa penkistä enemmän kuin macho-öyhöt mutta jäi koti-isäksi ja parisuhde on aidosti tasa-arvoinen ja kumpaakin osapuolta syvästi kunnioittava.

Jos miehesi alkaisi kirjoittamaan runoja näkisitkö hänet yhtäkkiä vähemmän kiinnostavana? 

Vierailija
76/164 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkillä, sivistyneillä ja fiksuilla miehillä on jo poikaystävä.

Vierailija
77/164 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies vaikuttaa herkältä empaatikolta ja kenties kuvittelee itsekin olevansa sellainen, mutta sitten kun paremmin tutustuu niin sieltä alkaa paljastua hyvinkin perinteistä miesajattelua ja olipa eräskin muka femisnistimies joka ei halunnut antaa suuseksiä koskaan, blowjobit olisi kyllä kelvannut.

Vierailija
78/164 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
79/164 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehesi alkaisi kirjoittamaan runoja näkisitkö hänet yhtäkkiä vähemmän kiinnostavana? 

Jos aivan rehellisiä ollaan niin kyllä, ellei kyse ole laulun sanoittamisesta. Hän on kuitenkin musikaalinen.

Olen itse sellainen ihminen, jolle runot ja tanssi aiheuttaa myötähäpeää sukupuolesta riippumatta. Meitä on moneen junaan. 

Vierailija
80/164 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka haluatte herkän ja tunteista puhuvan miehen: Käytättekö mahdollisesti hormonaalista ehkäisyä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä