Suurin osa naisista haluaa herkän miehen
Machomiesten ihannointi alkaa nykyään olla todella vähäistä, ja naiset arvostavat enemmän emotionaalista älykkyyttä ja henkistä kypsyyttä kuin machoörveltelyä. Herkkä runoilijasielu on paljon parempi kumppani kuin dominoiva, riitaa haastava lihastenpullistelija.
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein edellisessä suhteessa sen virheen, että itkin naisen edessä. Ei mennyt kauaa, kun hänellä olikin seuraava kierrossa.
Hyvät oppirahat sai siitä. Tietää jatkossa paremmin. Kaikki haluavat herkän miehen siihen asti kunnes mies on herkkä. Sen jälkeen suhde on ohi.
Mitä itkut? Itsesäälissä itkeminen on aika turn off
Niin, eli herkkyys ei olekaan sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein edellisessä suhteessa sen virheen, että itkin naisen edessä. Ei mennyt kauaa, kun hänellä olikin seuraava kierrossa.
Hyvät oppirahat sai siitä. Tietää jatkossa paremmin. Kaikki haluavat herkän miehen siihen asti kunnes mies on herkkä. Sen jälkeen suhde on ohi.
Mitä itkut? Itsesäälissä itkeminen on aika turn off
Niin, eli herkkyys ei olekaan sallittua.
Sulla menee sekaisin itsesäälisyys ja herkkyys. Herkkä saa olla, itsesäälinen ei. Voi itkeä lapsen kuolemaa, itku oman heikon seisokin vuoksi ei sytytä.
Herkkä ja itkevä mies on ihana. Nainen haluaa miehen jota voi hoitaa.
Mies joka on itsevarma, kykenee tilanteiden hallintaan ja seisoo periaatteidensa takana on ehdoton turn off.
Tsiigaa Ensitreffit Alttarilla ohjelmaa. Herkkämies Aleksi ei kelvannu Riialle joka on kerrassaan håt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en oikein ymmärrä logiikkaasi. Eikö se ollut pelkästään hyvä, että pääsit eroon sellaisesta naisesta, jonka edessä ei saisi tuntea mitään? Sun eksäsi nyt vaan oli kylmä yksilö, ei kaikki naiset todellakaan ole tuommoisia ja normaalissa tasapainoisessa parisuhteessa on ihan hyväksyttävää se, että välillä se mieskin voi näyttää suruaan.
99% naisista on tuollaisia.
Jos haet naisesi jostain Rapen räkälästä niin varmaan ovat.
Kaikella kunnioituksella naiset - biologiaa ette te emmekä me miehet myöskään pääse pakoon.
Olette ohjelmoitu valitsemaan tietynlaisia miehiä, evoluutiopsykologia ja valinta toimii naisilla paljon monimutkaisemmin kuin meillä miehillä, mutta siihen liittyvät esimerkiksi feromonit alitajuisesti (ominaistuoksu), mutta paljon kaikkea muutakin.
Monesti se on niin että voitte kyllä luetella vaikka mitä ominaisuuksia millaisen miehen mielestänne haluatte, mutta sitten jokin mies vaan vetoaa, vaikka ette osaa yhtään sanoa miksi. Se on luonto joka siinä toteutuu.
Onkin paras antaa naisen valita miehensä. Niin minäkin annoin puolisoni valita minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herkkyyttäkin on monenlaista ja se ei automaattisesti ole aina positiivista. Sopiva määrä herkkyyttä on ok mutta liika on siinäkin liikaa ja herkkä voi olla hyvinkin raskas persoona.
Jos herkkyydellä tarkoitetaan tunneälyä ja tilannetajua, se on ehdottoman hyvä ja toivottava ominaisuus kaikille.
Jos sillä tarkoitetaan herkkänahkaisuutta ja mielensä pahoittamista pienimmästäkin asiasta, kukaan ei jaksa sellaista ihmistä, oli se sitten mies tai nainen.
Mies saa myös itkeä, kunhan itkee oikeista syistä, eli urheilukisoissa, oman lapsen syntyessä tai läheisen kuollessa.
Urheilukisoissa itkevä mies kyllä vähän huvittaisi. Sen sijaan jos itkisi vaikka eläinten kärsimyksen vuoksi olisi positiivinen piirre.
Nykyään on muotia ilmoittaa olevansa herkkä. Itselleni ei ole vielä selvinnyt, mitä sillä oikeastaan tarkoitetaan.
Niin, kunhan ymmärtää että miehen herkkyyden on 100% tarkoitus olla naisen palveluksessa, esimerkiksi tämän ongelmien työstämisessä. Herkkyyttä ei pidä ymmärtää niin että miehellä olisi joskus oikeus henkiseen tukeen, tai vähintäänkin se tuottaa suhteessa miinuspisteitä jotka miehen tulee maksaa takaisin korkojen kera.
Vierailija kirjoitti:
Niin, kunhan ymmärtää että miehen herkkyyden on 100% tarkoitus olla naisen palveluksessa, esimerkiksi tämän ongelmien työstämisessä. Herkkyyttä ei pidä ymmärtää niin että miehellä olisi joskus oikeus henkiseen tukeen, tai vähintäänkin se tuottaa suhteessa miinuspisteitä jotka miehen tulee maksaa takaisin korkojen kera.
Sun ongelma taitaa olla se, että tavoittelet vääränlaisia naisia. Ei normaalissa parisuhteessa tuommoista ole.
Hmm nyt selvisi syy miksi olen sinkku ja se johtuukin siitä että olen miehekäs.
Miehekkäällä tarkoitan sitä että olen rehti,jämäkkä,suojelen heikompia,herrasmies,päättäväinen ja en itke jos katson romanttisia elokuvia.
Olen kyllä huomannut sen että herkät miehet on naisten suosiossa, pitää olla alistuvainen,pelokas,uusavuton.. jne
Miehen pitää myös nykyään seurata muotia,pukeutua muodikkaasti ja pitää myös osata laittautua.
Sinkkuna jo 8 vuotta olen ollut. Olen vielä niin miehekäs etten valita sinkkuuttani enkä syyttele siitä muita.
M34
Miks mie en kelpaa naisille? 😭 Olen herkkä ja kiltti mies. 😭
Vierailija kirjoitti:
Miehekkäällä tarkoitan sitä että olen rehti,jämäkkä,suojelen heikompia,herrasmies,päättäväinen ja en itke jos katson romanttisia elokuvia.
Olen kyllä huomannut sen että herkät miehet on naisten suosiossa, pitää olla alistuvainen,pelokas,uusavuton.. jne
Miehen pitää myös nykyään seurata muotia,pukeutua muodikkaasti ja pitää myös osata laittautua.
Sinkkuna jo 8 vuotta olen ollut. Olen vielä niin miehekäs etten valita sinkkuuttani enkä syyttele siitä muita.
M34
Ikävä tuottaa pettymys, mutta paljon todennäköisempi syy on jokin luonnevika.
Vierailija kirjoitti:
M34
Ehkä ne naiset eivät kiinnostu susta sen takia, kun et osaa käyttää välilyöntiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Ikävä tuottaa pettymys, mutta paljon todennäköisempi syy on jokin luonnevika.
Luonnevika? Onko miehisyys luonnevika sinun mielestä?
Tässäkö pitäisi minun muuttua nyt herkäksi kodinhengettäreksi jotta kelpaan naiselle?
Miehenä ihan oikeasti tuntuu siltä ettei naisia enää kiinnosta miehekäs mies joka osaa vielä nikkaroida yms perinteiset miestentyöt. Miehekkäällä en tarkoita sitä että kohtelee naisia surkeasti tai on väkivaltainen taikka päihdeongelmainen.
M34
Ovat tosiaan kullanarvoisia ominaisuuksia, mutta eivät välttämättä liity erityisesti herkkyteen, vaan pikemminkin tunneälyyn, emotionaaliseen kypsyyteen ja tasapainoisuuteen. Tällainen mies olla herkkä tai vähemmän herkkä. Toisaalta herkkä ei ole välttämättä mitään noista mainituista (vaikka potentiaalia varmasti on enemmän kuin ei-herkällä).