Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fbn tarinat, tykkätkset ja hymiöt yms :) ?!

Vierailija
02.01.2024 |

Mikä on mielestänne tarinoiden "etiketti"? :)

Onko oletuksena, että tavallista katsella tuttujen tarinoita ilman, että painelee tykkäyksiä? Miten itse toimitte? Avaatteko/ katsotteko muiden tarinoita  vain jos  kiinnostava henkilö/ aloituskuva  vai katsotteko usein kaikki tarjolla olevat tarinat putkeen? Entä miten helposti tykkäät tai lähetät sydämen? 

Omia tarinoitani ovat katselleet yllättävän monet, esim. entiset treffikumppanit vuosien takaa :D Toisaalta useat varsinaiset kaverini katselevat tarinoitani niistä koskaan tykkäämättä

Itse tykkäilen lähes aina katsomani tarinat, jos kyse myönteisistä asiasta ja näin osoitan tukea tai myötäiloa. Niin pieni vaiva ja jotenkin tuntuisi jopa tylyltä näyttää, että juu olen uteliaisuuttani katsellut tarinasi, muta ei, en tykkää siitä :D

Vai ajattelevatko monet  että säästetään tykkäykset ja varsinkin sydämet vain poikkeustapauksiin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tykkään tosi monista Toisaalta sydäntä en laita helposti

Vierailija
2/9 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän kuuluu mielestäni vain läheisiin suhteisiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Otatkohan sydänemojit vähän turhan vakavasti?

Vierailija
4/9 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein tulee ns. vahingossa katsottua peräkkäin useamman tarinoita Eli ei ne vanhat tapailukummpanit välttämättä kuitenkaan haikaile perääsi...

Vierailija
5/9 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon myös ihmetelly miks ei voi lähettää niitä tykkäyksiä..ois kuitenki monelle piristävää tän kaiken pn keskellä

Vierailija
6/9 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tainnut väittääkään, että haikailevat :D t. Ap

Vierailija
7/9 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän nykyään todella harvoin fb:tä. Siellä on vain vanhempaa porukkaa. Käyn ehkä kerran kuukaudessa tms.

En katso kenenkään tarinoita, juuri siitä syystä,että pelkään näiden näkeneen minun katsoneen sen? .. Joskus ne lähtee automaattisesti päälle.

Kerran laitoin videon ja noin 40 oli nähnyt sen ja yksi tykännyt. Eli turhaan sinne postaan mitään.

Joku taas saattaa postata jotain ihan typerää, tyyliin moi, ja saa sata tykkäystä.

Tiktokissa olen anonyymina tehnyt videoita ja saanut siellä enemmän tykkäyksiä kuin fb:ssä ikinä. Siis tuntemattomilta. Enpä tosin enää sielläkään jaksa käydä.

Fb:ssä tykkään nykyään vain niistä,jotka tykkäilevät itselleni takaisin tms. Olkoon sitten niin.

Vierailija
8/9 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma uskomus: Jos tykkäät, olet tekemisissä henkilön kanssa tykkäät sen postauksista. Jos et ole tekemisissä tai ole varsinaisesti kaveri enää tms et enää tykkää.Ihan sama mitä se postaa.

En tiedä miten paikkansa pitää.

Vierailija
9/9 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tosi huono tykkäämään mistään julkaisuista, storyistä, yhtään mistään tuollaisesta. Jos on jotain todella ihmeellistä kuten syöpäleikkaukseni onnistui/saimme vauvan/menimme naimisiin niin sitten yleensä havahdun että ai hitto muista nyt tykätä tästä, muutoin ei oikeasti yleensä tule edes mieleen.. rasittavaa koko tykkäyskulttuuri ja huomion kerjääminen..