Näytän kuulema Cate Blancetilta, keneltä sinä näytät?
Näytän kuulema nuorelta Cate Blanchetilta. Onko tämä hyvä kohteliaisuus?
Minusta hän on upea ja persoonallisen näköinen/tyylinen. Olen todella otettu.
Keneltä sinä näytät?
Kommentit (247)
Minulle on sanottu, että näytän Kim Wildelta, Marilyn Monroelta, Glenn Closelta ja Marilu Henneriltä. Minusta minussa ei ole (ollut) mitään samaa näköä näiden kanssa.
Elina Knihtilltä.
Muutamaan kertan on tullut kommenttia, eräs luulija (mies) ei uskonut, etten ole vaan seurasi samaan metrovaunuun (!!).
Pamela Andersonilta, eli suomalaiselta tavikselta. Nyyh.
Kim Basingerilta nuorena. Samanikäinen kuin hän.
Minusta on kiva nähdä että hekin vanhettuvat. Mutta olen ihan samalla tasolla ulkonäön suhteen kiuin hän.Minulla myös paksut kauniit hiukset luonnonvaaleat vieläkin.
Kim on laitattanut aidan suuhun.Epätodellinsen näköistä että valkeat hampaat tässä iässä. Itsellä on omat valkeat hampaat, ei niin vitivalkoiset kuin hällä siis ne tekoporsliinit,mutta vähintäänkin yhtä kauniit omat!
En ole ikinä kuullut kenenkään sanovan, että näyttäisin joltain julkkikselta (tai ei-julkkikseltakaan). Mitähän se tarkoittaa?
Kyllä sen täytyy olla tosi kaunis joka näyttää Blanchetilta! Hän on upea näyttelijä myös, todella monipuolinen. Itse näytän Lidl-mainoksen ukolta ja olen nainen.
Mun mummolta, kun se eli. Kuoli 91-vuotiaana. Olen 55-vuotias. Kirjotteleeko tänne aina näin typerät ihmiset kuin ap?
Keneltä näytän? Ei minulla ole kuvajaisia. Olen aika omintakeinen ihminen kaikin puolin muutenkin, näin olen kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma Satu Silvolta.
Onko sulla yhtä hyvät bosat??
Ja yhtä kauniit hampaat?
Arnold Schwartzgenikkeriltä, mutta stereoilla.
Bosat on naisen tärkein ominaisuus, oikeastaan käyntikorttikin
Kuulemma Naomi Wattsilta ja Uma Thurmanilta. En tunnista itseäni kummastakaan kuvauksesta, mutta olen silti imarreltu :)
Vierailija kirjoitti:
Bosat on naisen tärkein ominaisuus, oikeastaan käyntikorttikin
Samaa mieltä, olisi kyllä noloa olla pienirintainen eli ns.kakkosnelonen
Näytän kuulemma Pernilla Wahlgreniltä..
Jaajolta