Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa, mutta sydän kuuluu toiselle miehelle.

Vierailija
02.01.2024 |

Tapasin tämän miehen kauan ennen nykyistä miestäni. Meillä oli suhde joka päättyi erinäisistä syistä. Tuo mies jäi kuitenkin kaikista tapaamistani ihmisistä aivan erityisesti mieleen. Rakastin häntä aivan valtavasti, en ollut koskaan tuntenut niin syviä tunteita ketään kohtaan, en ennen häntä enkä hänen jälkeensä. Muistan edelleen kuin eilisen kaikki yhteiset hetkemme, vaikka viimeisestä tapaamisesta on aikaa jo toista vuosikymmentä. Emme ole olleet tekemissäkään niin pitkään aikaan. Olen kuitenkin ihan tyytyväinen liittooni, mieheni on hyvä aviomies ja isä. Tämä nuoruuteni rakkaus asuu hyvin kaukana ja on hänkin perheellinen, en siis haikaile mitään yhteistä tulevaisuutta. Mutta hän on ainoa jota olen koskaan rakastanut niin paljon. Onko muita joilla se todellinen rakkaus on joku muu kuin nykyinen puoliso, vaikka yhteistä elämää ei tullutkaan?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se suurin rakkaus ei aina ole sopivin kumppani jakamaan raskasta arkea. Hänellä voi kyllä muuten olla erittäin tärkeä  ja unohtumaton merkitys elämässä. Eli sillä tavalla se suuri rakkaus on voinut täysin täyttää tehtävänsä omassa elämässä. Näin itse ajattelen nykyään, tähän olen kaiken jälkeen päätynyt.

Samaa mietin. Joskus iso rakkaus on liikaa. Tekee kipeää. Ei voi olla yhdessä. Arki ei onnistu. Ikävä on ihan kauhea välillä. Kuoli.

Vierailija
22/29 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instanssa tuli vastaan sellainen pätkä, jossa nuori nainen kysyi vanhalta naiselta, onko tämän elämässä tapahtunut jotain sellaista, jota hän ei voi vieläkään uskoa todeksi. Vanha nainen vastasi: kyllä. Lento-onnettomuus. Nuori nainen hätkähti ja kysyi, oliko nainen joskus siis selviytynyt  lento-onnettomuudesta. Vanha nainen vastasi kielteisesti, ja kertoi tarinansa. Hän kertoi rakastuneensa palavasti toiseen mieheen ollessaan naimisissa. Tunne oli molemminpuoleinen, mutta mitään  ei kuitenkaan tapahtunut hänen ja tuon toisen miehen välillä, koska hän oli naimisissa. Sitten hänen miehensä kuoli lento-onnettomuudessa, joten hän saattoi mennä naimisiin tuon toisen miehen kanssa,  joka olikin hänelle se elämän suurin rakkaus. Jäi hämmentynyt fiilis tosta pätkästä.

Elämä yllättää ja totuus on usein tarua ihmeellisempää. Joskus sitä kirjoja lukiessa tai elokuvia katsellessa ajattelee, että noin ei voisi oikeasti käydä, mutta oikeassa elämässä tapahtuu sellaisia asioita, joita kukaan ei keksisi käsikirjoittaa. Ja ihmisillä on salaisuuksia, joita kukaan ei uskoisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysypä mieheltäsi. Voi olla että hänenkin sydämensä kuuluu jollekin toiselle.

Itse muuten kysyin, ja alkoi se tolvana siinä miettimään että kuka on hänen elämänsä suurin rakkaus.

Tolvana olit kun kysyit. Ei pidä kysyä, jos ei ole halua kuulla vastausta.

Vierailija
24/29 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysypä mieheltäsi. Voi olla että hänenkin sydämensä kuuluu jollekin toiselle.

Itse muuten kysyin, ja alkoi se tolvana siinä miettimään että kuka on hänen elämänsä suurin rakkaus.

Tolvana olit kun kysyit. Ei pidä kysyä, jos ei ole halua kuulla vastausta.

Niin olin joo. Toisaalta viisastuinpa vähän siitäkin. Hyvä nyt muistella noita juttuja niin helpompi pysyä hänestä erossa.

Vierailija
25/29 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän oli suuri rakkaus niin miksi päästit menemään? 

Vierailija
26/29 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai tuo kovin vakavaa ollut, jos suhde kerran päättyi "erinäisistä syistä". Jos olisi ollut niin ihanaa kuin väität, miksi suhde sitten loppui???? Lopeta haihattelu ja keskity nykyiseen mieheesi. Se mikä sinulla on nyt on totta, ei epärealistinen haavekuva, niin kuin tuo joskus tuntemasi mies.

Vierailija
27/29 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri, mutta suhde voi loppua monesta syystä, vaikka molemmat rakastaisi. Opiskelut tai työt voivat viedä maantieteellisesti liian kauas toisistaan, toinen saattaa sairastua vakavasti ja haluaa keskittyä vain toipumiseen, toisella saattaa olla jotain henkilökohtaisia ongelmia, jotka pitää ratkaista ennen parisuhdetta, nuoren parin saattavat ulkopuoliset tekijät pakottaa erilleen jne.

Vierailija
28/29 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet toisen oma

Vierailija
29/29 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mona Carita-Toisen oma

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi