Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
onko normaalia? poika 3½v ja vaikka kuinka tarkkaan katsoisi niin kotona/paivakodissa ei luotettavasti erota onko oikea vai vasenkatinen? hamaa vain kun isoveljensa oli vauvasta
07.01.2007 |
asti selkeästi sen kätinen kun on nyt liki 5v vanhanakin.
Kommentit (2)
vasemmalla kädellä tulee melkein yhtä hyvää käsialaa kuin oikeallakin
Aina olen osannut käyttää kumpaakin kättä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mulla esikoinen häilyi pitkään noin, nyt on alkanut kirjoittaa oikealla.