Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko normaalia? poika 3½v ja vaikka kuinka tarkkaan katsoisi niin kotona/paivakodissa ei luotettavasti erota onko oikea vai vasenkatinen? hamaa vain kun isoveljensa oli vauvasta

Vierailija
07.01.2007 |

asti selkeästi sen kätinen kun on nyt liki 5v vanhanakin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla esikoinen häilyi pitkään noin, nyt on alkanut kirjoittaa oikealla.

Vierailija
2/2 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasemmalla kädellä tulee melkein yhtä hyvää käsialaa kuin oikeallakin

Aina olen osannut käyttää kumpaakin kättä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla