Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hormonikierukan käyttäjät!
25.12.2006 |
Onko teillä jääny menkat kokonaan pois? Mulla on ollu toooosi niukat kierukan kanssa vuoden ja nyt jäi sit kokonaan pois...
Kommentit (6)
hormonikierukka numero 2 jo menossa...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla oli ennen kierukkaa tosi epäsäännölliset ja runsaat menkat, jotka kesti 7-14päivää. Nyt on ollut kierukka kohta 2,5 vuotta; ekan puolen vuoden jälkeen niukkenivat ja nyt ei ole kesäkuun jälkeen tullut enää yksiäkään.
Alue: Aihe vapaa
kolmesti ollut tosi pientä vuotoa..