Mikä avuksi ylettömään raskauspahoinvointiin ja närästykseen??
Tästä ei taas tule yhtään mitään, helvetillinen kuvotus ja närästys, ja nälkäkin vaivaa, mutta mikään ei pysy sisällä : (( Joka raskaudessa sama juttu, enkä vielä ole itse keksinyt keinoa joka auttaisi.
Kaikki vinkit vastaanotetaan kiitollisuudella...
Kommentit (3)
Vierailija:
- Rennie tokasta raskauskolmanneksesta eteenpäin
- maitotuotteet
- lisäkalkki
- rasvaisten ja mausteisten ruokien välttäminen
- liian tiukkojen vaatteiden välttäminen
- makuulle ei tulisi mennä kuin vasta yli puoli tuntia ruokailun jälkeen
- syö pieniä annoksiaPahoinvointiin voivat auttaa:
- jos voit aamuisin pahoin, laita vuoteen vierelle vaikka pillimehu (mieluiten täysmehua) ja jotain kuivia keksejä, syö niitä ennen jalkeille nousemista jo
- pidä verensokeri ylhäällä, monet vannovat esim. mehujäiden nimeen tai hedelmämehujen/hedelmien syönti helpottaa oloa. Toiset mieltyvät raskaana ollessaan enempi suolaiseen, syö sitä mikä miellyttää, se tod. näk. pysyy sisällä
- juo paljon nesteitä, vaikkei tuntuisi pysyvän sisällä, vältä hiilihapollista, ellet tunne siihen erityistä mieltymystä
- ei haittaa vaikka söisit mäkkärissä pari kertaa päivässä, kunhan jotain menee alas
- pidä huoli raittiin sisäilman saannista, tunkkainen koti saa voimaan oikein pahoin
- delegoi ruuanlaitto muille jos et itse kykene
- lepää riittävästiOikeasti, en kyennyt edes ruokakauppaan raskaana ollessa. Pieninkin haju sai antamaan ylen. En voinut olla samassa huoneessa ihmisten kanssa jotka söivät lihaa. Ota iisisti.
- Rennie tokasta raskauskolmanneksesta eteenpäin
- maitotuotteet
- lisäkalkki
- rasvaisten ja mausteisten ruokien välttäminen
- liian tiukkojen vaatteiden välttäminen
- makuulle ei tulisi mennä kuin vasta yli puoli tuntia ruokailun jälkeen
- syö pieniä annoksia
Pahoinvointiin voivat auttaa:
- jos voit aamuisin pahoin, laita vuoteen vierelle vaikka pillimehu (mieluiten täysmehua) ja jotain kuivia keksejä, syö niitä ennen jalkeille nousemista jo
- pidä verensokeri ylhäällä, monet vannovat esim. mehujäiden nimeen tai hedelmämehujen/hedelmien syönti helpottaa oloa. Toiset mieltyvät raskaana ollessaan enempi suolaiseen, syö sitä mikä miellyttää, se tod. näk. pysyy sisällä
- juo paljon nesteitä, vaikkei tuntuisi pysyvän sisällä, vältä hiilihapollista, ellet tunne siihen erityistä mieltymystä
- ei haittaa vaikka söisit mäkkärissä pari kertaa päivässä, kunhan jotain menee alas
- pidä huoli raittiin sisäilman saannista, tunkkainen koti saa voimaan oikein pahoin
- delegoi ruuanlaitto muille jos et itse kykene
- lepää riittävästi
Oikeasti, en kyennyt edes ruokakauppaan raskaana ollessa. Pieninkin haju sai antamaan ylen. En voinut olla samassa huoneessa ihmisten kanssa jotka söivät lihaa. Ota iisisti.