Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tindermies: "Ethän käytä mielenterveyslääkkeitä"

Vierailija
01.01.2024 |

Mua huvittaa jotenkin aina nää maininnat, että "ethän käytä mielenterveyslääkkeitä." Kun siis jos käyttää mielenterveyslääkitystä, niin sehän kertoo nimenomaan siitä, että pitää huolta itsestään ja on hakenut apua ja yrittää hoittaa psyykkeen sairauksiaan. Ja ei unohdeta, että vähintään joka viides suomalainen kokee vuoden aikana mielenterveyden häiriöitä ja joka viides meistä sairastuu joskus masennukseen.

Kommentit (553)

Vierailija
201/553 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderi mies - kaiken se ties.

Vierailija
202/553 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sen verran paljon lapsuudessa ja nuorena aikuisena tekemisissä moniongelmaisten sukulaisteni kanssa, että halusin normaalijärkisen naisen, jonka kanssa elämä on helppoa. Se on todella raskasta kuunnella ja katsella toisten oikukasta käytöstä vuodesta toiseen. Eikä kenenkään tarvitse sellaista hyväksyä elämäänsä jos ei halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/553 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha!

Usein nämä -jotka kammoksuvat mielen lääkkeitä- ovat itse kaikkein hulluimpia! Tai vaikeimpia luonteita.

Itse söin jonkin aikaa fluoksetiini mielialalääkettä reumaan, mutta ei se auttanut.

Vierailija
204/553 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja varmasti myös yllättävämpää.

Vierailija
205/553 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin väitän, että jos nainen on nuori, kaunis ja hoikka, niin mies unohtaa äkkiä mt- ongelmat. Täällähän on monta kertaa sanottu, miten miehet sietävät paljon enemmän kauniilta naiselta.

Tavis, ja varsinkin ruma ei saa koskaan olla muuta, kuin kuunnella miestä, nauraa miehen vitseille, ihailla miestä loputtomasti, lohduttaa, ihailla ja kehua, ja muuten olla huomaamaton, ja pitää turbansa kiinni, koska muuten nainen ei ole rento. Ja auta armias, jos joskus kritisoit tai moitit, niin nainen on silloin hankala.

Noinhan se menee, mutta tuo ei ole mikään sukupuolisidonnainen ilmiö. Kauniille ihmisille on yhteiskunnassa ja sosiaalisissa suhteissa olemassa omat säännöt, ja rumille omat säännöt. Ihan yhtä paskaa se on olla ruma mies, kuin ruma nainen, usko pois. Asiasta on olemassa ihan psykologisia tutkimuksia. 

Vierailija
206/553 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet vaikeat luonteenpiirteet ja hoitamattomat traumat ovat ihmissuhteissa huomattavasti hankalampia kuin esim. masennus tai burnout.

On ihmisiä joilla ei ole traumoja, ei ole maswnnusta, ei ole burnouttia, ei ole alkoholiongelmaa.

Itse ainakin preferoisin lähtökuopissa tällaista vähemmän ongelmaista, vaikka elämässä toki asiat voivat muuttua.

Sellainen ihminen lienee ns. syntymähumalassa, jos kaikki valuu kuin hanhen selästä?

Vierailija
207/553 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet vaikeat luonteenpiirteet ja hoitamattomat traumat ovat ihmissuhteissa huomattavasti hankalampia kuin esim. masennus tai burnout.

On ihmisiä joilla ei ole traumoja, ei ole maswnnusta, ei ole burnouttia, ei ole alkoholiongelmaa.

Itse ainakin preferoisin lähtökuopissa tällaista vähemmän ongelmaista, vaikka elämässä toki asiat voivat muuttua.

Sellainen ihminen lienee ns. syntymähumalassa, jos kaikki valuu kuin hanhen selästä?

Kyl semmosii ihmisii riittää. Kandee ottaa ohjenuoraksi Mind Mastery.

https://www.reddit.com/r/ALLISMIND/comments/c9l47n/mind_mastery/

Vierailija
208/553 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuolista päätellen 2/3 kirjoittajista on hulluja ihan diagnoosilla.

Nuolista päätellen nuo 2/3 lukijoista on harvinaisen fiksuja. Et ikävä kyllä kuulu heihin.

Vierailija
209/553 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin väitän, että jos nainen on nuori, kaunis ja hoikka, niin mies unohtaa äkkiä mt- ongelmat. Täällähän on monta kertaa sanottu, miten miehet sietävät paljon enemmän kauniilta naiselta.

Tavis, ja varsinkin ruma ei saa koskaan olla muuta, kuin kuunnella miestä, nauraa miehen vitseille, ihailla miestä loputtomasti, lohduttaa, ihailla ja kehua, ja muuten olla huomaamaton, ja pitää turbansa kiinni, koska muuten nainen ei ole rento. Ja auta armias, jos joskus kritisoit tai moitit, niin nainen on silloin hankala.

80% naisista luulee olevansa keskiverron yläpuolella, joten kun nainen sanoo olevansa tavis, niin silloin ollaan kyllä jo syvällä pohjasakassa.

Vierailija
210/553 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuolista päätellen 2/3 kirjoittajista on hulluja ihan diagnoosilla.

Nuolista päätellen nuo 2/3 lukijoista on harvinaisen fiksuja. Et ikävä kyllä kuulu heihin.

Hullujenhuoneella ei tunnetusti ole yhtään omasta mielestään hullua...

Vierailija
211/553 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en enää koskaan lähtisi suhteeseen sellaisen miehen kanssa, joka käyttää mielialalääkkeitä. Never again.

Miksi? Siis onko ne lääkkeet se ongelma? Vai sairaus, johon sitä käytetään? Miksi?

Ne lääkkeet muutti tämän miehen persoonaa: hänestä tuli jotenkin zombimainen. Hän myös lihoi, eikä hänellä seisonut enää sängyssä. 

Hänellä oli vääränlainen lääkitys. Se olisi vain pitänyt vaihtaa.

Vierailija
212/553 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä näen työni kautta mielenterveysongelmaisia enkä kyllä halua sellaista puolisoksi. Eri asia jos pitkäaikainen kumppani sairastuu, mutta ehdoin tahdoin aloittaa seurustelu ihmisen kanssa jolla mielenterveysongelmia? Juu ei kiitos. 

Tässä keskustelussa näytti kyllä olevan kyse mt-lääkityksestä, jota nykyään on jossain elämänsä vaiheessa hyvin moni joutunut käyttämään ja hyvä niin. On ollut riittävän fiksu hakemaan apua. Varmaan tosiaan sinuakin fiksumpia. Sinä varmaan tarkoitit esin skitsofreenikoita ja bipoja? Ne on vähän eri juttu. Hankalia, jos eivät syö lääkkeitä.

Itselle suurin "ei kiitos" on rikolliset, myös näpistelijät ja huijarit, päihteitten käyttäjät,  persoonallisuushäiriöiset, kuten narsistit ja yhteiskunnan tuilla elävät luuseri

Ei ole samaa kastia, mutta kummankaan kanssa en haluaisi aloittaa seurustelua. Olet itse kyllä melkoinen typerys kun yrität määrätä mitä mä saan haluta ja mitä en. Mun valinta eikä pitäisi kaivella sun persettä. Olen tästä ennenkin joutunut täällä vääntämään enkä edelleenkään tajua, että miksi en joidenkin mielestä saisi itse päättää mitä haluan ja mitä en 

Vierailija
213/553 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

80% naisista luulee olevansa keskiverron yläpuolella, joten kun nainen sanoo olevansa tavis, niin silloin ollaan kyllä jo syvällä pohjasakassa.

Väärin meni jälleen kerran, ja asia on tutkittu: Kaikki miehet pitävät itseään keskivertoa komeampia, kuin oikeasti ovat. 

Vierailija
214/553 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän tuollaisen kommentin, miksi ehdoin tahdoin alkaa seurustelemaan ihmisen kanssa jolla on mielenterveyshäiriöitä. 

Eihän kenenkään ole pakko alkaa seurustelemaan kuin omiin mieltymyksiinsä sopivaa kumppania. Ihan yhtälailla naiset valitsevat miehen joskus pituuden mukaan, vaikka sekin on todella pinnallista, miksi mies ei saisi valita mieleltään tervettä? 

Vierailija
215/553 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En alkaisi deittailemaan ko. naista. Pari tuttua on tapaillut 40+ naisia Tinderin kautta ja näppituntumalla, kun kuuntelen, niin ehkä viidenneksellä EI OLE jonkin asteisia mt-ongelmia, traumoja tai tunnelukkoja.

Korkea kynnys kyllä olisi itsellä lähteä tuohon maailmaan.

Kaikilla on jonkinasteisia traumoja ja tunnelukkoja. Sullakin. Ero on siinä, että meistä jotkut tunnistaa sellaisen itsessään ja osaa tehdä asialle jotain. Tai jos ei osaa, niin hankkii siihen apua. Sinä puolestaan et osaa, etkä selvästi tajua myöskään näistä jutuista mitään -> sulla on huonot tunteidenkäsittelyn taidot ja silti syytät muita ongelmaisiksi. Jepjep.

Ei kaikilla ihmisillä ole jotain lukkoja. Osa ihmisistä pääsee asioista eteenpäin, eikä jää lakkoilemaan yhtään mitään. 

Vierailija
216/553 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en enää koskaan lähtisi suhteeseen sellaisen miehen kanssa, joka käyttää mielialalääkkeitä. Never again.

Miksi? Siis onko ne lääkkeet se ongelma? Vai sairaus, johon sitä käytetään? Miksi?

Ne lääkkeet muutti tämän miehen persoonaa: hänestä tuli jotenkin zombimainen. Hän myös lihoi, eikä hänellä seisonut enää sängyssä. 

Hänellä oli vääränlainen lääkitys. Se olisi vain pitänyt vaihtaa.

Suurin osa psyykelääkkeistä aiheuttaa pysyviä muutoksia hermostossa. Kun kerran otat mt-nappeja, pää on ikävä kyllä loppuelämän sekaisin.

Tämä paljastuu heti, kun on tosi kyseessä esim. aseenkantoluvissa.

Vierailija
217/553 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavia välillä nää ketjut. Naiset kirjoittaa toisissa ketjuissa kuinka heidän ei tule tyytyä parisuhteeseen kenen kanssa tahansa. Jos he haluavat mieheltä tiettyjä piirteitä ovat he siihen oikeutettuja. 

Miten nämä sanat tyypit ovat sitten sitä mieltä että miesten kuuluu ottaa mukisematta mieleltään sairas nainen? 

Vierailija
218/553 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen joutuu tyytymään tinderiin ja sielläkin valittaa mitä joku mies kehtaa toivoa...

no... tinderissä on vain jämäpalat.

Vierailija
219/553 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on ymmärrettävää, että joku ehdoin tahdoin ei hae elämäänsä ongelmia, on kyse sitten mt-ongelmista, alkoholismista, syömishäiriöstä tai peliongelmista. Mt-ongelmissa on se paras ominaisuus, että ne monesti tarttuvat. Toisen masentuneisuus tai ailahtelevaisuus syö toisenkin iloa ja rikkoo turvallisuudentunnetta. Harva tuntee itsensä tasapainoiseksi joka päivä vuodesta toiseen, mutta en itsekään preferoisi suhteessa masentunutta tai kaksisuuntaisesta kärsivää miestä. 

Vierailija
220/553 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

X oli hieman epävakaa aikoinaan. En riittänyt hänelle? Näin hänet sitten vuosia myöhemmin sattumalta. Kulki silmät puolitangossa. Kyllä pani miettimään. Mutta taviksella menee äkkiä yli hilseen nämä mt ongelmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme