Jos katsot muita naisia, niin kertooko se siitä ettei oma
eukko vaan ole tarpeeksi kaunis? Haikailet parempaa?
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
"Ei missään tapauksessa", vastasi mies viereltäni aloituksen hänelle luettuani.
Mutta sinä ootkin hiton hyvän näköinen nainen.
T. Mikko C rapusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On teillä taas murheet. Tsekkaan välillä naisten perseitä ja rintoja ihan vaan todetakseni, että onneksi on itsellä paaaljon paremman näköinen tuo oma rakas vaimokulta.
Jaah, no mulla se on haukkunut ulkonäköänikin. Ja kerää näitä pimatsuja somessa, niitä nuoria. Yhdellekin vuoden lirkutellut, tämä on kuulemma supernainen ja luo toivoa tulevaan. Peukuttelee kun nainen kuvaa vaikka saunassa paljaita sääriään, kiitellyt kun tapasi tämän...
No, tuo on ihan eri kuin aloitus.
Ja mitä sinä siinä
mätänet? Lähde lätkimään. Huono mies sulla. Ei arvosta itseään, eikä arvosta naistaan.
Vierailija kirjoitti:
Byääää vyääää. Olen naimisissa hyvän miehen kanssa, mutta olen täällä nurkassa eikä minua arvosteta. Byäää vuäää. Miksi ennole maailman napa?
Mieheni on maailmani keskipiste. Keskityn vain häneen. Käytän silmälappuja, joita raotan ainoastaan vaatekaupassa- ja joskus Dallasia katsoessani. En huomaa enkä katsele muita ihmisiä-varsinkaan miehiä- saatikka että puhuisin heille. Jos joku meinaa avata minulle oven, niin peruutan. Ettei vahingossa tulisi kontaktia tai puhetta.
buäää vyäää. Minulla on to del la hyvä itsetunto. Vai kuin se nyt menikään.
Niin no, mulla ei ole hyvä mies. Eikä hyvä itsetuntokaan. Enkä tarvitse silmälappuja kun ei vaan muut kiinnosta. Mutta miestä näkyy kiinnostavan, en edes seksiin näytä kelpaavan. Mies väittää että ihan vaan kavereita kerää niistä nuoremmista ja on ystävällinen vaan. Ystävällisempi kuin mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ymmärrä tätä että perustellaan vilkuilua jollain biologialla. Ihankuin omia liikkeitään ei voisi kontrolloida.
Suurin osa kontroilloi varsin hyvin tai ainakin riittävästi. Olen miesvaltaisella alalla ja harvassa on ne miehet, jotka avoimesti tiirailee työaikana tai työmatkoilla. Sanottakoon nyt vielä, jos sillä on väliä, että työkaverit on varattuja, 25-65 vuotiaita ja korkeasti koulutettuja. Sellaisia todella nopeita silmäyksiä olen välillä huomannut, mutta ei siitä kyllä kukaan vaimo saisi mieltään pahoittaa. Varsinkaan kun toisen ajatuksia ei pysty lukemaan.
Miten niin _saisi_? Sinäkö määrität sen mitä saa tahi ei toisten liitoissa?
En määrittele. Pahoittakaa ihan rauhassa mielenne, jos haluatte 😄 Muutan lauseen niin, että itse en pahoittaisi mieltäni.
Herrasmies ei katsele muita naisia oman naisensa nähden. Eikä käy vieraissa niin että oma vaimokulta saisi tietää asiasta .
Sellainen olisi todella loukkaavaa käytöstä ja turhaan pahoittaisi naisen herkkää mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista. Itsekin katselin kerran miestäni ikkunasta kun hän putsasi autoa lumesta. Naapurin nainen tuli siitä ohi, mies tervehti maireasti hymyillen ja sitten.. kääntyi katsomaan perään hänen takapuoltaan. Huoh.
😂😂😂😲😲😲Ai kauheeta.
Se muuten oikeasti on. Eikö miehet tosiaan voi olla katsomatta niiden naisten perään? Häh? Että aina mielessä vaan, että millainen perse on, jos ei oma eukko ole näkemässä tiirailua?
Ehkä sitten muakin ne papat tiiraa kaupassa, mutta kuka haluaa olla semmoinen lihakimpale jota vahdataan sillä silmällä aina?
Vierailija kirjoitti:
Surullista. Itsekin katselin kerran miestäni ikkunasta kun hän putsasi autoa lumesta. Naapurin nainen tuli siitä ohi, mies tervehti maireasti hymyillen ja sitten.. kääntyi katsomaan perään hänen takapuoltaan. Huoh.
Miehesi seksivietti toimii. Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Herrasmies ei katsele muita naisia oman naisensa nähden. Eikä käy vieraissa niin että oma vaimokulta saisi tietää asiasta .
Sellainen olisi todella loukkaavaa käytöstä ja turhaan pahoittaisi naisen herkkää mieltä.
Fiksu herrasmies osaa yhtä aikaa syödä kakun ja säilyttää sen . Naiset usein tälläkin palstalla ihan itsekin sanovat, että kotivara ja hätävara on hyvä näinä epävarmoina aikoina aina hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😲😲😲Ai kauheeta.
Se muuten oikeasti on. Eikö miehet tosiaan voi olla katsomatta niiden naisten perään? Häh? Että aina mielessä vaan, että millainen perse on, jos ei oma eukko ole näkemässä tiirailua?
Ehkä sitten muakin ne papat tiiraa kaupassa, mutta kuka haluaa olla semmoinen lihakimpale jota vahdataan sillä silmällä aina?
Ei mua ainakaan haittaa, jos huomaan jonkun miehen nopeasti katsovan mun peppua. Jos siis mies ei koske tai kommentoi. Tosin mistä mä edes tiedän pitikö näkemästään.
Katson kaikkia silmää miellyttäviä naisia mutta teen sen niin ettei tyttöystävä huomaa 😙
Kysyin.
Tuli sellainen olo, että ei oikein ota tosissaan moista kysymystä.
En oikein tiedä haittaisiko. Olen kyllä
mustasukkaista tyyppiä. Mieheni on kyllä
minulle se erittäin hyvin sopiva ja minä hänelle.
Ei ehkä kannata kiusata itseään.
Etenkin jos asiat on hyvin ja on kunnioitus ja luottamus ja rakkaus.
Ei me voida toista omistaa. Kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On teillä taas murheet. Tsekkaan välillä naisten perseitä ja rintoja ihan vaan todetakseni, että onneksi on itsellä paaaljon paremman näköinen tuo oma rakas vaimokulta.
Jaah, no mulla se on haukkunut ulkonäköänikin. Ja kerää näitä pimatsuja somessa, niitä nuoria. Yhdellekin vuoden lirkutellut, tämä on kuulemma supernainen ja luo toivoa tulevaan. Peukuttelee kun nainen kuvaa vaikka saunassa paljaita sääriään, kiitellyt kun tapasi tämän...
No, tuo on ihan eri kuin aloitus.
Ja mitä sinä siinä
mätänet? Lähde lätkimään. Huono mies sulla. Ei arvosta itseään, eikä arvosta naistaan.
Sama mies se on kuin aloituksessa, mutta rähjäsi mulle nyt siitä että itse varmaan kuljen kaupassakin silmät kiinni etten vaan näe ketään, tai katso alle 100-vuotiaita. Eli sielläkin katselee sillä silmällä. Mietin vaan että onko todellakin kaikki tämmöisiä. Itse kun kaupassa hoidan asiani ja katson sen verran etten törmää, en edes ajattele ovatko miehiä vai naisia.
Joka suhteessa tulee arki jossain vaiheessa. Siinä sitten punnitaan oletko huoripukin vai tosimiehen kanssa.
Minulla ei kyllä ole mitään tarvetta katsella muiden naisien perään, eikä oo ollut viimeiseen 10 vuoteen, kun olen ollut naimisissa jäänyt ohi kulkevat naiset mieleen.
Kai se oma vaimo on sitten niin kaikella tapaa riittävä/täydellinen, ettei minulla ole edes "biologista" tarvetta katsella muita.
Vaimon kanssa olemme samaa ikää, enkä kaipaa nuorempaa. Kun ei vaan muut naiset kiinnosta.
Eli kaikki miehet eivät katsele muita naisia. On niitä mieleltäänkin yhden naisen miehiä. Tämä rohkaisuksi teille, jotka etsitte semmoista miestä.
M41
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei kyllä ole mitään tarvetta katsella muiden naisien perään, eikä oo ollut viimeiseen 10 vuoteen, kun olen ollut naimisissa jäänyt ohi kulkevat naiset mieleen.
Kai se oma vaimo on sitten niin kaikella tapaa riittävä/täydellinen, ettei minulla ole edes "biologista" tarvetta katsella muita.
Vaimon kanssa olemme samaa ikää, enkä kaipaa nuorempaa. Kun ei vaan muut naiset kiinnosta.
Eli kaikki miehet eivät katsele muita naisia. On niitä mieleltäänkin yhden naisen miehiä. Tämä rohkaisuksi teille, jotka etsitte semmoista miestä.
M41
Kiitos tästä. Eli joku helmikin voi olla jossain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Byääää vyääää. Olen naimisissa hyvän miehen kanssa, mutta olen täällä nurkassa eikä minua arvosteta. Byäää vuäää. Miksi ennole maailman napa?
Mieheni on maailmani keskipiste. Keskityn vain häneen. Käytän silmälappuja, joita raotan ainoastaan vaatekaupassa- ja joskus Dallasia katsoessani. En huomaa enkä katsele muita ihmisiä-varsinkaan miehiä- saatikka että puhuisin heille. Jos joku meinaa avata minulle oven, niin peruutan. Ettei vahingossa tulisi kontaktia tai puhetta.
buäää vyäää. Minulla on to del la hyvä itsetunto. Vai kuin se nyt menikään.
Niin no, mulla ei ole hyvä mies. Eikä hyvä itsetuntokaan. Enkä tarvitse silmälappuja kun ei vaan muut kiinnosta. Mutta miestä näkyy kiinnostavan, en edes seksiin näytä kelpaavan. Mies väittää että ihan vaan kavereita kerää niistä nuoremmista ja on ystävällinen vaan. Ystävällis
Häh? Miksi olet siinä, miksi et lähde? Tai miksi olette menneet yhteen- yleensäkään- ei kuulosta oikein mukavalta ihmissuhteelta. Tuohan syö sinut. Olet asettanut itsesi ihan alamaisen asemaan. Et kelpaa? Takuulla kelpaat sopivalle hyvälle miehelle.
Ja ei sinulle varmaan kelpaa moinen miesmoukka.. kenen kanssa nyt jaat arkesi. Toivottavasti ei.
Toivon sinulle parempaa. Kohtele itseäsi paremmin. Annat nyt vaan yliajaa itsesi.
Olet arvokas oman itsenäsi. Et ole mikään lattialuuttu tai joku vara. Sinä olet!
"Häh? Miksi olet siinä, miksi et lähde? Tai miksi olette menneet yhteen- yleensäkään- ei kuulosta oikein mukavalta ihmissuhteelta. Tuohan syö sinut. Olet asettanut itsesi ihan alamaisen asemaan. Et kelpaa? Takuulla kelpaat sopivalle hyvälle miehelle.
Ja ei sinulle varmaan kelpaa moinen miesmoukka.. kenen kanssa nyt jaat arkesi. Toivottavasti ei.
Toivon sinulle parempaa. Kohtele itseäsi paremmin. Annat nyt vaan yliajaa itsesi.
Olet arvokas oman itsenäsi. Et ole mikään lattialuuttu tai joku vara. Sinä olet!"
Sanopa se. Ehkä en enää usko parempaankaan. Ja sitä mietin että katsovatko kaikki tosiaan niitä nuoria. Mietin kun mies on netissä ollessaan vetäissyt vehkeen esiin ja ruvennut... mua ei pane eikä pysy kovana. Mitä se musta haluaa? Rahaa?
Vierailija kirjoitti:
M41
Mitenkähän yleistä tuollainen on miesten keskuudessa?
Kun minusta tässä voi erotella parikin asiaa eli biologisen tarpeen, mutta sitten miten paljon sitä tarvettaa ruokkii. Vai toteaako vaan että okei hyvännäköinen nainen mutta ei sitten sen enempää ala sitä naista ajattelemaan. Onko yleistäkin että mies olisi niin fiksu?
Vierailija kirjoitti:
Ja siis joku poistatti edellisen, halusin vain tietää onko toivoakaan löytää miestä joka ei ole vilkkusilmä.
Ei ole. Jokainen mies pettää, jos tilaisuus koittaa. Se on ohjelmoitu heidän geeneihinsä. Uskollinen mies on mies, jolle ei ole tuollaista tilaisuutta tullut eteen.
Olen tuon pitkän biologiaa viestin kirjoittanut.. joo ja vaikka siellä sitä biologiaa olisikin niin juurikin tuo katselu eli ihan väenvängällä etsii ja katselee kuvia, olisi kyllä aika ikävää. Eri asia on huomata ja panna merkille erilaiset kauniit naiset. Mutta että alettais perään kääntyillä ja mennä kohta runkulle aah niin kaunista ilmestystä ajatellen.