Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos katsot muita naisia, niin kertooko se siitä ettei oma

Vierailija
01.01.2024 |

eukko vaan ole tarpeeksi kaunis? Haikailet parempaa?

Kommentit (132)

Vierailija
21/132 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei voi omistaa!

T: Huoramarko

Vierailija
22/132 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on kaunis ja rakas. Ei se silti poista biologisia viettejä, vaikka itsestään epävarmat naiset niin toivoisivatkin. Kas kun tekojaan on helpompi kontrolloida kuin ajatuksiaan tai silmänliikkeitä. 

Jos asia ahdistaa, kannatta pysyä sinkkuna tai etsiä sokea puoliso.

Niin, onko se tosiaan vietti vai valinta? Kyllä on hyvin paljon varmaan kuumempia ja nuorempia miehiä tietty, kuin tuo munkin kaljuuntuva ryppyinen kumppani. Mutta en minä tunne tarvetta skannailla ketään muuta. Sinkkuna voin hyvin pysyä, ja se onkin valintani jos ei ole mahdollisuutta siihen että kumppani kunnioittaisi sen verran...

Sitä kysyinkin, onko sellaisia muita kuin sokeat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/132 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei missään tapauksessa", vastasi mies viereltäni aloituksen hänelle luettuani.

Vierailija
24/132 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies ei katso koskaan muita naisia. ainostaan tuijottaa minua.

Vierailija
25/132 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei missään tapauksessa", vastasi mies viereltäni aloituksen hänelle luettuani.

Siis hänkin katselee sillä silmällä, ihan vaan huvikseen vai?

Vierailija
26/132 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa katsoo niin että kuola valuu ja kommentoikin vielä, eikä se ole kyllä omalle naiselle kivaa. Osa katsoo niin huomaamatta ettei sitä edes tiedä katsooko vai ei. Tämä on minusta ok eikä pitäisi aiheuttaa riitoja. 

Vierailija
27/132 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 44v ylipainoinen nainen jolla seksisuhde 16 vuotta vanhemman komean ja seksikkään miehen kanssa. Miehen avovaimo on hyvin miehen ikäluokkaa, mutta hän on normaalipainoinen. Kasvoiltaan mä ja tämä avokki ollaan tavallisia. Sitä vain mietin, että miksi mies pettää normaalipainoisia puolisoaan ylipainoisen kanssa?

Vierailija
28/132 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ymmärrä tätä että perustellaan vilkuilua jollain biologialla.  Ihankuin omia liikkeitään ei voisi kontrolloida. 

Vierailija
29/132 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 44v ylipainoinen nainen jolla seksisuhde 16 vuotta vanhemman komean ja seksikkään miehen kanssa. Miehen avovaimo on hyvin miehen ikäluokkaa, mutta hän on normaalipainoinen. Kasvoiltaan mä ja tämä avokki ollaan tavallisia. Sitä vain mietin, että miksi mies pettää normaalipainoisia puolisoaan ylipainoisen kanssa?

Jos sillä on seksiriippuvuus?

Vierailija
30/132 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä taas murheet. Tsekkaan välillä naisten perseitä ja rintoja ihan vaan todetakseni, että onneksi on itsellä paaaljon paremman näköinen tuo oma rakas vaimokulta.

Vierailija
31/132 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista. Itsekin katselin kerran miestäni ikkunasta kun hän putsasi autoa lumesta. Naapurin nainen tuli siitä ohi, mies tervehti maireasti hymyillen ja sitten..  kääntyi katsomaan perään hänen takapuoltaan. Huoh.

Puolisosi on mies. Sinulta pois

jos katselee? Ja toteaa, että onpas se oma nainen paras ja juuri sopivin.

Vierailija
32/132 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies ei katso koskaan muita naisia. ainostaan tuijottaa minua.

Sama!

ja käyttää vain likinäkölaseja. Törmäilee muuten. 

Vierailija
33/132 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ymmärrä tätä että perustellaan vilkuilua jollain biologialla.  Ihankuin omia liikkeitään ei voisi kontrolloida. 

Muiden katselu ja himoitseminen on aina valinta. Itselläni ei ole tarvetta tuollaiseen, käytös on minusta kuvottavaa ja loukkaavaa, ei mitään, minä kuuluu rakkauteen. Haluan myös kumppanini kokevan ja toimivan näin elämässäni.

Vierailija
34/132 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustellaankos sitä sitten biologialla, että naiset eivät katsele? Nainen voi odottaa yhtä vauvaa kerrallaan pl monikkoraskaudet, kantaa 9 kk, haluaa tietää isän, tämä tuo turvan jälkeläiselle.. naisen ei ole luonnollista tiirailla muita vaan haluaa keskittyä siihen yhteen mieheen, joka siis mahdollisesti tulee siittämään naiselle lapsen. Ja näin suvunjatkuminen tapahtui.

Mies sitten voi tehdä useita lapsia kerrallaan, pyrkimys siittää mahdollisimman monta jälkeläistä siksi tämä katselu luonnollisesti. 

Jos kerta näin on, niin ei sitä ainakaan pitäisi oman naisensa läsnäollessa tehdä. Voin hyväksyä että katselkoot jos katselee, kun vaan se ei muuten haittaa elämää ja pysyy kumppanilta piilossa. 

Vierailija
35/132 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teillä taas murheet. Tsekkaan välillä naisten perseitä ja rintoja ihan vaan todetakseni, että onneksi on itsellä paaaljon paremman näköinen tuo oma rakas vaimokulta.

Jaah, no mulla se on haukkunut ulkonäköänikin. Ja kerää näitä pimatsuja somessa, niitä nuoria.  Yhdellekin vuoden lirkutellut, tämä on kuulemma supernainen ja luo toivoa tulevaan. Peukuttelee kun nainen kuvaa vaikka saunassa paljaita sääriään, kiitellyt kun tapasi tämän...

Vierailija
36/132 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Byääää vyääää. Olen naimisissa hyvän miehen kanssa, mutta olen täällä nurkassa eikä minua arvosteta. Byäää vuäää. Miksi ennole maailman napa?

Mieheni on maailmani keskipiste. Keskityn vain häneen. Käytän silmälappuja, joita raotan ainoastaan vaatekaupassa- ja joskus Dallasia katsoessani. En huomaa enkä katsele muita ihmisiä-varsinkaan miehiä- saatikka että puhuisin heille. Jos joku meinaa avata minulle oven, niin peruutan. Ettei vahingossa tulisi kontaktia tai puhetta.

buäää vyäää. Minulla on to del la hyvä itsetunto. Vai kuin se nyt menikään.

Vierailija
37/132 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa kontroilloi varsin hyvin tai ainakin riittävästi. Olen miesvaltaisella alalla ja harvassa on ne miehet, jotka avoimesti tiirailee työaikana tai työmatkoilla. Sanottakoon nyt vielä, jos sillä on väliä, että työkaverit on varattuja, 25-65 vuotiaita ja korkeasti koulutettuja. Sellaisia todella nopeita silmäyksiä olen välillä huomannut, mutta ei siitä kyllä kukaan vaimo saisi mieltään pahoittaa. Varsinkaan kun toisen ajatuksia ei pysty lukemaan. 

Vierailija
38/132 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sillä on seksiriippuvuus?

No tuskin. Meillä on ollut juttua vähän silloin kun oltiin molemmat sinkkuja ja todettiin jo silloin, että me sovitaan erittäin hyvin yhteen seksin suhteen. Vuosia myöhemmin jäin sinkuksi pitkän parisuhteen jälkeen ja kaipasin seksiä. Lähestyin tätä miestä ja hän oli heti valmis. Silloin kyllä sanoi, että jää tähän yhteen kertaan, mutta reilun viikon malttoi olla laittamatta viestiä. 😄

Vierailija
39/132 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista. Itsekin katselin kerran miestäni ikkunasta kun hän putsasi autoa lumesta. Naapurin nainen tuli siitä ohi, mies tervehti maireasti hymyillen ja sitten..  kääntyi katsomaan perään hänen takapuoltaan. Huoh.

😂😂😂😲😲😲Ai kauheeta. 

Vierailija
40/132 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa kontroilloi varsin hyvin tai ainakin riittävästi. Olen miesvaltaisella alalla ja harvassa on ne miehet, jotka avoimesti tiirailee työaikana tai työmatkoilla. Sanottakoon nyt vielä, jos sillä on väliä, että työkaverit on varattuja, 25-65 vuotiaita ja korkeasti koulutettuja. Sellaisia todella nopeita silmäyksiä olen välillä huomannut, mutta ei siitä kyllä kukaan vaimo saisi mieltään pahoittaa. Varsinkaan kun toisen ajatuksia ei pysty lukemaan. 

Miten niin _saisi_? Sinäkö määrität sen mitä saa tahi ei toisten liitoissa?