Jos katsot muita naisia, niin kertooko se siitä ettei oma
eukko vaan ole tarpeeksi kaunis? Haikailet parempaa?
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Katson kaikkia silmää miellyttäviä naisia mutta teen sen niin ettei tyttöystävä huomaa 😙
Sika.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei kyllä ole mitään tarvetta katsella muiden naisien perään, eikä oo ollut viimeiseen 10 vuoteen, kun olen ollut naimisissa jäänyt ohi kulkevat naiset mieleen.
Kai se oma vaimo on sitten niin kaikella tapaa riittävä/täydellinen, ettei minulla ole edes "biologista" tarvetta katsella muita.
Vaimon kanssa olemme samaa ikää, enkä kaipaa nuorempaa. Kun ei vaan muut naiset kiinnosta.
Eli kaikki miehet eivät katsele muita naisia. On niitä mieleltäänkin yhden naisen miehiä. Tämä rohkaisuksi teille, jotka etsitte semmoista miestä.
M41
Millainen oli kasvatuksesi? Millaisista tuntomerkeidtä ja piireistä kaltaisiasi tosimiehiä siis löytää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei kyllä ole mitään tarvetta katsella muiden naisien perään, eikä oo ollut viimeiseen 10 vuoteen, kun olen ollut naimisissa jäänyt ohi kulkevat naiset mieleen.
Kai se oma vaimo on sitten niin kaikella tapaa riittävä/täydellinen, ettei minulla ole edes "biologista" tarvetta katsella muita.
Vaimon kanssa olemme samaa ikää, enkä kaipaa nuorempaa. Kun ei vaan muut naiset kiinnosta.
Eli kaikki miehet eivät katsele muita naisia. On niitä mieleltäänkin yhden naisen miehiä. Tämä rohkaisuksi teille, jotka etsitte semmoista miestä.
M41
Mitenkähän yleistä tuollainen on miesten keskuudessa?
Kun minusta tässä voi erotella parikin asiaa eli biologisen tarpeen, mutta sitten miten paljon sitä tarvettaa ruokkii. Vai toteaako vaan että okei hyvännäköinen nainen mutta ei sitten sen enempää ala
Fiksuja ei ole kuin prosentti tai pari väestöstä. Ja isän ja äidin esimerkistähän nuo jo oppii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On teillä taas murheet. Tsekkaan välillä naisten perseitä ja rintoja ihan vaan todetakseni, että onneksi on itsellä paaaljon paremman näköinen tuo oma rakas vaimokulta.
Jaah, no mulla se on haukkunut ulkonäköänikin. Ja kerää näitä pimatsuja somessa, niitä nuoria. Yhdellekin vuoden lirkutellut, tämä on kuulemma supernainen ja luo toivoa tulevaan. Peukuttelee kun nainen kuvaa vaikka saunassa paljaita sääriään, kiitellyt kun tapasi tämän...
Miksi sä tuollaista miestä viitsit katsella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis joku poistatti edellisen, halusin vain tietää onko toivoakaan löytää miestä joka ei ole vilkkusilmä.
Ei ole. Jokainen mies pettää, jos tilaisuus koittaa. Se on ohjelmoitu heidän geeneihinsä. Uskollinen mies on mies, jolle ei ole tuollaista tilaisuutta tullut eteen.
Ja niistäkin osa hakeutuu sitten maksullisiin, ihan vaan vierasta saadakseen.
Ei kerro siitä, että oma puoliso ei ole kaunis. Kertoo siitä, että testosteronitaso ja libido ovat normaalilla tasolla ja kaikki seksimahdollisuudet kiinnostavat (vaikkei niihin sitoutumis tms. -syistä tarttuisikaan).
Vierailija kirjoitti:
Ei kerro siitä, että oma puoliso ei ole kaunis. Kertoo siitä, että testosteronitaso ja libido ovat normaalilla tasolla ja kaikki seksimahdollisuudet kiinnostavat (vaikkei niihin sitoutumis tms. -syistä tarttuisikaan).
Huoramarkon kootut kynnysmattovaimolle.
Nainen jolla on pakkomiellä saada monopoli miehensä ajatuksiin on sen tason red flag, ettei pahemmasta väliä.
Tulee vahvat mielleyhtymät haurasitsetuntoiseen teiniin.
Kylläpä täällä on paljon epävarmoja naisia, jotka haluavat kontrolloida jopa keitä heidän miehensä saa katsoa. Tehkää kaikille palvelyaja pysykää sinkkuina, epävarmat tädit. Ei teistä ole normaaliin ja tasavertaiseen parisuhteeseen.
Minun ja mieheni parisuhteessa todennäköisyys sille, että minä katselen muita naisia yhtä paljon kuin mieheni, on erittäin korkea.
N36
Jos katson muita naisia niin ei muutkaan naiset ole töissä valtiolla.
Vierailija kirjoitti:
Minun ja mieheni parisuhteessa todennäköisyys sille, että minä katselen muita naisia yhtä paljon kuin mieheni, on erittäin korkea.
N36
Tätäpä juuri kysyttiin. Not. Kerroit kuitenkin.
Ei tietenkään kerro. Ei kukaan menetä näköaistiaan parisuhteen myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Häiriintyneen ja sadistisen huoripukin löpinöitä. Epäihmisen. Ruman elukan.
Sulla jäi viimeinen suluissa oleva huomiotta?
Aikuinen mies eroaa naisesta siinä, että aivot ja logiikka hallitsevat himoja ja tunneyllykkeitä. Kaikkeen ei tarvitse tarttua mitä tekee mieli.
Ehkä helpompi sinulle sisäistää, jos ajattelet itseäsi ja suklaalevyä: miehillä ja seksillä on sama suhde, sillä erotuksella että miehillä itsehillintä toimii.
Vierailija kirjoitti:
Nainen jolla on pakkomiellä saada monopoli miehensä ajatuksiin on sen tason red flag, ettei pahemmasta väliä.
Tulee vahvat mielleyhtymät haurasitsetuntoiseen teiniin.
Surullista. Kertoo kaiken tämän päivän avioerojen määrästä. Ei ymmärretä, mitä on olla parisuhteessa, sitoutunut ja rakastaa sekä kunnioittaa toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Häiriintyneen ja sadistisen huoripukin löpinöitä. Epäihmisen. Ruman elukan.
Sulla jäi viimeinen suluissa oleva huomiotta?
Aikuinen mies eroaa naisesta siinä, että aivot ja logiikka hallitsevat himoja ja tunneyllykkeitä. Kaikkeen ei tarvitse tarttua mitä tekee mieli.
Ehkä helpompi sinulle sisäistää, jos ajattelet itseäsi ja suklaalevyä: miehillä ja seksillä on sama suhde, sillä erotuksella että miehillä itsehillintä toimii.
Kyllä minä sen huomasin. Normaalilla ihmisellä ei ole tuollaisia tarpeita - vaikka sinulla olisikin. Ei yksinkertaisesti ole niitä jatkuvia, addiktiosta ja häiriintyneisyydestä kertovia pakkomielteitä, joita nätisti yrität nimittää seksuaalisiksi yllykkeiksi.
Jos katson jotakin, se tarkoittaa että näköaisti on tallessa.
Sulla ei aivot toimi, ap.
"Onko miesten ylivoimainen edustus sekä väkivalta- että seksuaaliväkivaltarikostilastoissa osoitus tästä miesten toimivasta itsehillinnästä :D"
Voi boy. Tässäkin pätee se sama: sellaisiakin löytyy, mutta vähemmän. Niitä fiksumpia, aitoja miehiä.
Epävarma mies luulee, että miehiyden mitta on katsella kaikkia naisia sillä silmällä ja pitää oma nainen nyrkin ja hellan välissä.
Se kertoo vain miehesi sysipaskasta ihmisyydestä. Siitä, ettei tämän oikeastaan kannattaisi jatkaa elämistään, ei missään tapauksessa geenejään.
Ne on ehdollistuneet siihen käytökseen pitkältä ajalta, kun nainen on tehty objektiksi median, aikuisviihteen ja muotiteollisuuden avulla. Senhän takia niin moni nainenkin jo himoitsee toista naista, ja tsekkaa perseet ja tissit. Aivopestyjä luulemaan, että kyse on luontaisesta asiasta, jolle ei mitään vaan voi.